
Kappa - Brak turbo, nierówna praca, engine control failure
Odp: Kappa - Brak turbo, nierówna praca, engine control fail
Miałem kiedyś taki objaw, że moja kappa miała muła, okazała się to drobnostka mianowicie przetarł się kabelek od pierwszego wtrysku i objaw był podobny do turbiny czy przepływomierza. Wymieniłem kabelek polutowałem i śmiga 

-
- Forumowicz/ka
- Posty: 84
- Rejestracja: 12 cze 2009, 23:30
- Lokalizacja: Legionowo
Odp: Kappa - Brak turbo, nierówna praca, engine control fail
Ok, tylko przez przetarty kabelek, turbina nie rzuca olejem do dolotu, a auto nie kopci na czarno, nie czuć także palonego oleju. Ale nawet gdyby była to drobnostka, to supermechanik od Lanci nie wykrył ani drobnostki, ani poważniejszej usterki, po prostu nie zadał sobie trudu by cokolwiek wykryć.
Odp: Kappa - Brak turbo, nierówna praca, engine control fail
Na tej ulicy to teraz już jedyny.iniemamocny pisze:Może w Lanciach nie szczególnie. Warsztat mieści się w miejscu byłego szrotu, niedaleko hurtowni z częściami samochodowymi. Na wysokości mieściny Michałów-Grabina.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 84
- Rejestracja: 12 cze 2009, 23:30
- Lokalizacja: Legionowo
Odp: Kappa - Brak turbo, nierówna praca, engine control fail
A masz jakąś opinię o Nich?
Odp: Kappa - Brak turbo, nierówna praca, engine control fail
Jeśli mam to mam też zasadę, że w swoje gniazdo nie robię. Znam wiele warsztatów i te typowe Lancii i nigdy nie krytykuje i nie korzystam.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 84
- Rejestracja: 12 cze 2009, 23:30
- Lokalizacja: Legionowo
Odp: Kappa - Brak turbo, nierówna praca, engine control fail
Ok, przekonam się na własnej skórze.
-- 14 Sie 2009, 19:28 --
Okazuje się że turbina jest sprawna, ale mechanik z Okrzeszyna tak poskładał kolektor że były przedmuchy, teraz auto mechanicy zaprowadzili na Modlińską do jakiś speców od wtrysków, są dwie sprawy - miska olejowa do spawania/wymiany i olej prawdopodobnie zasuwa do dolotu z odmy(ale to dziwne, bo jak odkręcę korek oleju to nie ma specjalnie przedmuchów i olej też nie tryska)
Przy okazji wymienię olej i filtr oleju, co na pewno nie zaszkodzi
Mam pytanie, nie mogę teraz sprawdzić sam, czy przewód z odmy jest doprowadzony przed, czy za przepływomierzem i czy mogę go odpiąć żeby mi nie zanieczyszczał dolotu(a otwór w dolocie zaślepić), czy może przez to będzie szaleć przepływka?
-- 14 Sie 2009, 19:28 --
Okazuje się że turbina jest sprawna, ale mechanik z Okrzeszyna tak poskładał kolektor że były przedmuchy, teraz auto mechanicy zaprowadzili na Modlińską do jakiś speców od wtrysków, są dwie sprawy - miska olejowa do spawania/wymiany i olej prawdopodobnie zasuwa do dolotu z odmy(ale to dziwne, bo jak odkręcę korek oleju to nie ma specjalnie przedmuchów i olej też nie tryska)


Przy okazji wymienię olej i filtr oleju, co na pewno nie zaszkodzi

Mam pytanie, nie mogę teraz sprawdzić sam, czy przewód z odmy jest doprowadzony przed, czy za przepływomierzem i czy mogę go odpiąć żeby mi nie zanieczyszczał dolotu(a otwór w dolocie zaślepić), czy może przez to będzie szaleć przepływka?
Odp: Kappa - Brak turbo, nierówna praca, engine control fail
Hmm, bardzo ostra opinia. Większość jest z Rafała zadowolona, w tym ja. Nieomieszkam się go wypytać o Twój samochód. Poznamy opinię drugiej strony. Niezwłocznie to napiszę.iniemamocny pisze: Prawda jest taka że chyba bardzo mu się nie chciało pracować. Dlatego przestrzegam przed warsztatem znajdującym się w Okrzeszynie( Gmina Piaseczno) przy ulicy Okrzeszyn 4.
Jerzy Czyż
Citroen Xantia 1.8i 16v, Sable d'Ete (1997) > 684 000 km
Citroen C6 3.0 HDi Exclusive, Rouge Profond (2009) >194 000 km
Citroen C4 Grand Picasso 2.0HDi MCP, Noir Onyx (2010) > 387 000 km
Citroen C4 1.6i 16v Exclusive, Sable de Langrune (2006) > 305 000 km
!!!!DECEASED!!!! Lancia k 2.0t (5.20 turbo), Blu Apollo (1999) > 375 000 km !!!!DECEASED!!!!
Citroen Xantia 1.8i 16v, Sable d'Ete (1997) > 684 000 km
Citroen C6 3.0 HDi Exclusive, Rouge Profond (2009) >194 000 km
Citroen C4 Grand Picasso 2.0HDi MCP, Noir Onyx (2010) > 387 000 km
Citroen C4 1.6i 16v Exclusive, Sable de Langrune (2006) > 305 000 km
!!!!DECEASED!!!! Lancia k 2.0t (5.20 turbo), Blu Apollo (1999) > 375 000 km !!!!DECEASED!!!!
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 84
- Rejestracja: 12 cze 2009, 23:30
- Lokalizacja: Legionowo
Odp: Kappa - Brak turbo, nierówna praca, engine control fail
Jaka praca, taka opinia. Sam jestem ciekaw co odpowie.jc406 pisze:Hmm, bardzo ostra opinia.[...]
-- 20 Sie 2009, 18:42 --
argenta67, wysłałem Ci PW, ale masz chyba zapchaną skrzynkę.
-- 03 Wrz 2009, 09:23 --
Finał sprawy wygląd tak: To czego nie zrobił Rafał w cztery tygodnie(a nie zrobił nic w kwestii usterki) i nie zrobili na płochocińskiej w ponad dwa tygodnie (nie zrobili nic, nie mają nawet diagnostyki do lancii k), argenta67 zrobił podejrzewam w trzy dni robocze. Poprawnie zdiagnozował czujnik w pierwszym wtrysku i czujnik temp. paliwa i wymienił. Auto działa, ja jestem szczęśliwy jak dziecko.
EDIT: Reasumując - Jeśli chcecie czekać cztery tygodnie i dłużej i nie być pewnymi wyniku - jedźcie sobie do Rafała z Okrzeszyna. Na płochocińską w ogóle nie jedźcie, chyba że na wymianę oleju, czy żarówek w reflektorach. Natomiast polecam szczerze argenta67. Jeszcze raz dzięki.
Temat do zamknięcia.
Odp: Kappa - Brak turbo, nierówna praca, engine control fail
Czyli jednak dobrze mówiłem byś spr. pierwszy wtrysk 

-
- Forumowicz/ka
- Posty: 84
- Rejestracja: 12 cze 2009, 23:30
- Lokalizacja: Legionowo
Odp: Kappa - Brak turbo, nierówna praca, engine control fail
No wiesz w warunkach gdy nie mam jak podpiąć pod komputer trochę by mi było ciężko. Ale tak, byłeś blisko. 

Odp: Kappa - Brak turbo, nierówna praca, engine control fail
Reasumując-RUTYNA ZŻERA
profesjonalne podejście górą

Odp: Kappa - Brak turbo, nierówna praca, engine control fail
Ostatnio robiłem koledze dedre 2.0, 16v,były problemy z mocą,
Musiełem zobaczyć czy rozrząd jest dobrze ustawiony.
Wymieniany był 3 mies temu przez fachowca z forum...
I tu zonk.Nawet obudowa nie była odkrecona,
pasek wytarty,ledwo napisy widać(jeszcze oryginał),ponoć pompa wody była wymieniana...
Rolki gruchotały...Generalnie nie zaglądane
Kupa kasy wydana i nic kompletnie nie zrobione.
Na marginesie podparte zawory były.
Musiełem zobaczyć czy rozrząd jest dobrze ustawiony.
Wymieniany był 3 mies temu przez fachowca z forum...
I tu zonk.Nawet obudowa nie była odkrecona,
pasek wytarty,ledwo napisy widać(jeszcze oryginał),ponoć pompa wody była wymieniana...
Rolki gruchotały...Generalnie nie zaglądane
Kupa kasy wydana i nic kompletnie nie zrobione.
Na marginesie podparte zawory były.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 84
- Rejestracja: 12 cze 2009, 23:30
- Lokalizacja: Legionowo
Odp: Kappa - Brak turbo, nierówna praca, engine control fail
Ja powoli, lecz sukcesywnie usuwam usterki w swoim Kapiszonie. Co mogę(na co mi wiedza, umiejętności i zaplecze techniczne pozwala) naprawiam sam. Wczoraj wymieniłem przewody odpowietrzników wtryskiwaczy i przewód podciśnienia czegoś tam(był założony wężyk rolniczy
), dziś naprawiłem podświetlenie zegarów i włączników(działało jak chciało, ale przeważnie wcale) i wymieniłem całą wiązkę świateł tylnej klapy w znanym wszystkim miejscu(aż mnie głowa od lutowania boli), na osiem kabli całe były tylko trzy
, ale wymieniłem wszystkie. Małymi kroczkami na przód.


- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Odp: Kappa - Brak turbo, nierówna praca, engine control fail
iniemamocny pisze:Jaka praca, taka opinia. Sam jestem ciekaw co odpowie.jc406 pisze:Hmm, bardzo ostra opinia.[...]
-- 20 Sie 2009, 18:42 --
argenta67, wysłałem Ci PW, ale masz chyba zapchaną skrzynkę.
-- 03 Wrz 2009, 09:23 --
Finał sprawy wygląd tak: To czego nie zrobił Rafał w cztery tygodnie(a nie zrobił nic w kwestii usterki) i nie zrobili na płochocińskiej w ponad dwa tygodnie (nie zrobili nic, nie mają nawet diagnostyki do lancii k), argenta67 zrobił podejrzewam w trzy dni robocze. Poprawnie zdiagnozował czujnik w pierwszym wtrysku i czujnik temp. paliwa i wymienił. Auto działa, ja jestem szczęśliwy jak dziecko.
EDIT: Reasumując - Jeśli chcecie czekać cztery tygodnie i dłużej i nie być pewnymi wyniku - jedźcie sobie do Rafała z Okrzeszyna. Na płochocińską w ogóle nie jedźcie, chyba że na wymianę oleju, czy żarówek w reflektorach. Natomiast polecam szczerze argenta67. Jeszcze raz dzięki.
Temat do zamknięcia.
Hejka,
==>tutaj<== mamy temat akurat o tym mechaniku.
Opisz proszę (albo skopiuj) swoje negatywne opinie.
Tematy służa zarówno do wychwalania dobrych, jak i ganienia marnych mechaniorów.
W końcu z nas żyją

Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

-
- Forumowicz/ka
- Posty: 84
- Rejestracja: 12 cze 2009, 23:30
- Lokalizacja: Legionowo
Odp: Kappa - Brak turbo, nierówna praca, engine control fail
W zasadzie pisałem już Tu , ale ok, tylko nie chciałbym wywołać jakiejś lawiny OT, bo moja opinia o tym kolesiu jest jako jedyna negatywna.