Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
Moderator: giekso
Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
,,Ritmo/Regacie - masz sprężyny i wahacz wleczony ''
chyba pomyliło Ci sie z deltąII/dedrą/tipo/temprą
i to nie jest jedyna różnica ,przód tez jest zupełnie inny.
????????????
tam jest resor poprzeczny i wahacz poprzeczny,ani przód ani tył delty I
nie ma nic wspólnego z ritmo i regatą.
ritmo przód i tył ma zawieszony podobnie jak:127/128/a112/
Co do sprawdzania tego w literaturze,tam są jeszcze wieksze byki niz na tym forum.
tylne zawieszenie delty I jest przejęte z bety,następnie identyczny system ma thema i potem kappa.
166 to inna bajka tak samo jak thesis.
chyba pomyliło Ci sie z deltąII/dedrą/tipo/temprą
i to nie jest jedyna różnica ,przód tez jest zupełnie inny.
????????????
tam jest resor poprzeczny i wahacz poprzeczny,ani przód ani tył delty I
nie ma nic wspólnego z ritmo i regatą.
ritmo przód i tył ma zawieszony podobnie jak:127/128/a112/
Co do sprawdzania tego w literaturze,tam są jeszcze wieksze byki niz na tym forum.
tylne zawieszenie delty I jest przejęte z bety,następnie identyczny system ma thema i potem kappa.
166 to inna bajka tak samo jak thesis.
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
Nie martw się o moją literaturę . Zapewniam Cię, że p. Z.Podbielski miał fachową wiedzę na temat samochodów"Bany" pisze: Co do sprawdzania tego w literaturze,tam są jeszcze wieksze byki niz na tym forum.
Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
jasne ...to właśnie w jego kśiążce było napisane ze delta i ritmo maja wspólną płyte podłogową,nie pamietam co jescze ale to nie jedyny błąd."Dudi" pisze:Nie martw się o moją literaturę . Zapewniam Cię, że p. Z.Podbielski miał fachową wiedzę na temat samochodów"Bany" pisze: Co do sprawdzania tego w literaturze,tam są jeszcze wieksze byki niz na tym forum.
Śmiałem sie z tego juz jako 15-to latek.
swoją droga ciekawe jak w tamtych czasach robili takie byki,
jak nie było możliwości pisania na zasadzie kopiuj/wklej...
pewnie pomyłka w tłumaczeniu
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
OK. Widze, że temat wymaga dogłębnej analizy. Postaram się więc dokładnie to wyjasnić, ale to może trochę potrwać"Bany" pisze: jasne ...to właśnie w jego kśiążce było napisane ze delta i ritmo maja wspólną płyte podłogową,nie pamietam co jescze ale to nie jedyny błąd.
Śmiałem sie z tego juz jako 15-to latek.
swoją droga ciekawe jak w tamtych czasach robili takie byki,
jak nie było możliwości pisania na zasadzie kopiuj/wklej...
pewnie pomyłka w tłumaczeniu
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
Nie trwało to jednak tak długo jak myślałem. Oto odpowiedź z FAP:
"Szanowny Panie,
dziękujemy za kontakt z Fiatem.
Delta nie wykorzystywała innych podzespołów z Fiata Ritmo poza silnikami.
W załączeniu przesyłam źródło.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do ponownego kontaktu.
Z poważaniem,"
Lista poprawiona
Idąc tym tropem, postanowiłem wyjaśnić kwestie Kappy, Alfy Romeo 166 i Thesis.
"Szanowny Panie,
dziękujemy za kontakt z Fiatem.
Delta nie wykorzystywała innych podzespołów z Fiata Ritmo poza silnikami.
W załączeniu przesyłam źródło.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do ponownego kontaktu.
Z poważaniem,"
Lista poprawiona
Idąc tym tropem, postanowiłem wyjaśnić kwestie Kappy, Alfy Romeo 166 i Thesis.
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
Tutaj chyba jeszcze można dopisać Seat Ibiza I, na pewno silniki miały fiatowskie, części zawieszenia też pasowały, z tyłu poprzeczny resor tak jak w Ritmo, z przodu McPhersony."Dudi" pisze: 8. Fiat 128/Fiat Ritmo/Fiat Regata
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
A to juz jako dzieciak naśmiewałeś się z błędów innych?"Bany" pisze:Śmiałem sie z tego juz jako 15-to latek.
Ludzie bywają omylni, miej dla nich odrobinę tolerancji, Panie Perfect
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
Można dodac:
Brabham F1/Alfa Romeo 164 Pro
Ale nie sądze, żeby ktoś do Pro szukał części skoro jedna sztuka jest na świecie
Brabham F1/Alfa Romeo 164 Pro
Ale nie sądze, żeby ktoś do Pro szukał części skoro jedna sztuka jest na świecie
Blog o motoryzacyjnej włoszczyźnie i nie tylko: http://www.fiergloo.pl/
Dużo o Alfa Romeo: http://www.alfaholicy.org/
Dużo o Alfa Romeo: http://www.alfaholicy.org/
Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
Jak miałem 15 lat to byłem ostoją tolerancji,a w to co jest napisane w ksiażkach przestałem wierzyć odkąd mama wyprowadziła mnie z błędu"Nat" pisze:A to juz jako dzieciak naśmiewałeś się z błędów innych?"Bany" pisze:Śmiałem sie z tego juz jako 15-to latek.
Ludzie bywają omylni, miej dla nich odrobinę tolerancji, Panie Perfect
że Pan Samochodzik nie istniał na prawde....
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
"Bany" pisze:Jak miałem 15 lat to byłem ostoją tolerancji,a w to co jest napisane w ksiażkach przestałem wierzyć odkąd mama wyprowadziła mnie z błędu"Nat" pisze:A to juz jako dzieciak naśmiewałeś się z błędów innych?"Bany" pisze:Śmiałem sie z tego juz jako 15-to latek.
Ludzie bywają omylni, miej dla nich odrobinę tolerancji, Panie Perfect
że Pan Samochodzik nie istniał na prawde....
Jest też dobra wiadomość.
Pan Samochodzik wprawdzie faktycznie nie istniał, ale istniała i istnieje Ferrari 410 SuperAmerica
http://www.histomobile.com/histomob/int ... /30501.jpg[/img]
http://www.ferraris-online.com/cars/FE- ... 00Fade.jpg[/img]
V 12, 4962 ccm, vmax: 218-220 km / h, 340 KM.
trzy gaźniki dwuprzelotowe,
nadwozie- spawana klatka z rur, dwumiejscowe, koła 16 cali, felgi ze szprychami
P.S. Moze totalna niewiara w książki i wiedzę w nich zawartą to zbyt śmiało posunięta emncypacja?
Ostatnio zmieniony 16 sty 2009, 18:38 przez Nat, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
dzieki wielkie,pocieszyłeś mnie.
szkoda że jakies 15 lat za późno...
swoją droga naście lat temu kiedu netu nie było tylko z ksążeki i gazet
mozna było sie czegoś dowiedzieć,
Ta ksiazka Podbielskiego o samochodach włoskich leżała u mnie w domu wiecej niz w bibliotece...
szkoda że jakies 15 lat za późno...
swoją droga naście lat temu kiedu netu nie było tylko z ksążeki i gazet
mozna było sie czegoś dowiedzieć,
Ta ksiazka Podbielskiego o samochodach włoskich leżała u mnie w domu wiecej niz w bibliotece...
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
A do Fiata Ritmo/Regata/Seata Ibizy I zapomniałem jeszcze dodać Seat Malaga, czyli taka Ibiza sedan.
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
płyty
W jednym z pism motoryzacyjnych napisano, że płyta podłogowa Alfy 166 jest wspólna z kappą co nie znaczy, że zawieszenie jest takie same. Natomiast zawieszenie (konstrukcja)- tylnego zawieszenia-Delty I jest podobna w Cromie I themie i Kappie.Ptotoplastą tyłu jest Lancia Beta. Jednak stabilizator spełnia również rolę wahaczy wleczonych. Od Delty I stabilizator jest osobnym elementem. Zawieszenie przednie DeltyI i Prismy jest takie samo.Jednak w czasie produkcji wprowadzano zmiany -inne sprężyny i miski sprężyn.Przednie wahacze Cromy i Themy są podobne jak Kappy. Jednak są różnice. Ritmo i Regata zawieszeniowo są identyczne z Zastawą 1100 i Fiatem 128.Ten temat to temat rzeka.
Lancia Delta 1.6 GT i.e / 2x 85' & 88'
kappa 2,4jtd 99"
kappa 2,4jtd 99"
Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
Y10 to panda I
Lybra nie ma nic wspólnego z 156/147
uno/fiorino/duna-siena /palio to co innego
Temat z założenia miał byc po to żeby pomóc w doborze części z innych
modeli,skoro porównujemy dwa samochody np.kappe i 166,które mają inne zawieszenie to w czym nam to pomaga??
Skoro nic tam nie pasuje zamiennie??
w eperze była kiedyś taka funkcja ..odpowiedniki..
i sam program znajdował części zo bliźniaczego modelu
Lybra nie ma nic wspólnego z 156/147
uno/fiorino/duna-siena /palio to co innego
Temat z założenia miał byc po to żeby pomóc w doborze części z innych
modeli,skoro porównujemy dwa samochody np.kappe i 166,które mają inne zawieszenie to w czym nam to pomaga??
Skoro nic tam nie pasuje zamiennie??
w eperze była kiedyś taka funkcja ..odpowiedniki..
i sam program znajdował części zo bliźniaczego modelu
Re: płyty
Ritmo i regata zawiszeniowo nie sa takie same jak zastawa i f 128, wspólne jest tylko zawieszenie tylne, przednie ma już spore róznice, inne mc persony(inaczej mocowane do kielichów inne srednice spręzyn i inne amorki) w f 128 i zastawie stabilizator pełni jednocześnie role drążka reakcyjnego a w ritmo/regata sa osobne drążki reakcyjne."Maryjan" pisze:w jednym z pism motoryzacyjnych napisano że płyta podłogowa Alfy 166 jest wspólna z kappą co nie znaczy ,że zawieszenie jest takie same. Natomiast zawieszenie (konstrukcja)- tylnego zawieszenia-Delty I jest podobna w Cromie I themie i Kappie.Ptotoplastą tyłu jest Lancia Beta .Jednak stabilizator spełnia również rolę wachaczy wleczonych. Od Delty I stabilizator jest osobnym elementem. Zawieszenie przednie DeltyI i Prismy jest takie samo.Jednak w czasie produkcji wprowadzano zmiany -inne sprężyny i miski sprężyn.Przednie wachacze Cromyi Themy są podobne jak Kappy.Jednak są różnice. Ritmo i Regata zawieszeniowo są identyczne z Zastawą 1100 i Fiatem 128 .Ten temat to temat rzeka.
Lancia lybra 1,8 x2 lancia delta 1,8 fiat ritmo 75 IE fiat ritmo 105TC fiat ritmo 130 TC