Delta - Kontrolka oleju

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 12147
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Delta - Kontrolka oleju

Post autor: topcio » 07 sty 2008, 11:12

jeśli jest luz na panewkach olejem sprawy się nie załatwi a jak się poobracają to dopiero będzie problem,
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
Egon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1721
Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź -
Kontakt:

Re: ...

Post autor: Egon » 07 sty 2008, 11:14

"larry123" pisze:wystarczy wejść na forum streetracing i przeczytać o produktach castrola :)
wedle wskaźników, pt. ciśnienie, temperatura, po pewnym przebiegu, lepiej zachowuje sie lotos syntetyk niż castrol EDGE.
nie jeden zapaleniec na castrolu przekręcił silnik. :)

jak na streetracingu piszą, Castrola to nawet nie życzą wrogowi

: yesyes :
ja nie wieze może to wina złego oleju do stylu jazdy Castrol RS jeden z lepszych olejów do sportu ,sam na castrolu gtx fiatem 126p przejechałem 100tyś (w sumie miał 135tyś) jak sprzedawałem silnik był w dobrym stanie a sam przez ten czas żadnych napraw silnika nie wykonywałem ale wtedy wszyscy i tak się śmiali ze mnie i mówili do malucha to się leje kujawski 8O
Lancia Klub Polska - Łódź


Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system

Awatar użytkownika
karol1125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 416
Rejestracja: 15 cze 2007, 0:00
Lokalizacja: Lidzbark k/Działdowa

Delta - Kontrolka oleju

Post autor: karol1125 » 07 sty 2008, 11:23

"Egon" pisze:ja bym wlał z cała pewnościa olej mineralny 15W-40 nie lał bym 10W-40 skoro kontrolka się zapala na rozgrzanym
Egon ja też tak mówiłem w innym poście i wiesz co banda : cenzura : wyzwała mnie od mitologów, że niby tak się robiło w starych samochodach, a teraz nawet do nowych leją minerale, bo zaleca producent oto link link

jak chcesz to poczytaj
Delta Nuova 1,8 8V 94r.

Awatar użytkownika
baku
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 28
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Gdańsk

Delta - Kontrolka oleju

Post autor: baku » 07 sty 2008, 21:30

rozumien ze jak wymiana panewek to ze szlifem walu ?
topcio1 daj znac ile te panewki kosztuja?
ciekaw jestem waszych opinii ile nalezy za taka naprawe zaplacic ?
nie chce przeplacac a moze ktos z was ma w tym wzgledzie doswiadczenie i moze cos podpowiedziec.
Y 1.1
Delta 1.6

Awatar użytkownika
Dziadek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 448
Rejestracja: 21 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: ŻNIN

Delta - Kontrolka oleju

Post autor: Dziadek » 07 sty 2008, 22:01

Malucha odbierałem z Polmozbytu w Fordonie w 92 roku.Kosztował mnie wtedy dokładnie 28.750 000 zł.Po pierwszym przeglądzie był zalany Mobilem i z napraw silnika miał wymianę aparatu zapłonowego i nic więcej.
Pozdrawiam Dziadek
Lancia Delta 1.8 8V+LPG BRC

Awatar użytkownika
karol1125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 416
Rejestracja: 15 cze 2007, 0:00
Lokalizacja: Lidzbark k/Działdowa

Delta - Kontrolka oleju

Post autor: karol1125 » 08 sty 2008, 14:42

"baku" pisze:rozumien ze jak wymiana panewek to ze szlifem walu ?
topcio1 daj znac ile te panewki kosztuja?
ciekaw jestem waszych opinii ile nalezy za taka naprawe zaplacic ?
nie chce przeplacac a moze ktos z was ma w tym wzgledzie doswiadczenie i moze cos podpowiedziec.
Panewki różnie 60-110 zł(zależy od wielu rzeczy)
Szlif wału 150-300 zł (zależy od zdzierców)

Niektórzy twierdzą że nie można dać wału na szlif bez dobrania panewek, ale im nie wierz, bo to jest chwyt żeby wyciągnąć od Ciebie więcej kasy. Ja dałem wał na szlif według katalogu, a później dokupiłem Panewki. W moim przypadku-silnik 1,8 8V

Szlif z regeneracją korbowodu- 200 zł
Panewki na podpory- 65 zł
Panewki korbowe- 89 zł
Delta Nuova 1,8 8V 94r.

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 12147
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Delta - Kontrolka oleju

Post autor: topcio » 08 sty 2008, 18:41

"karol1125" pisze:
Szlif z regeneracją korbowodu- 200 zł
Panewki na podpory- 65 zł
Panewki korbowe- 89 zł

bardzo tanio zapłaciłeś za panewki te które ja posiadam kosztują w intercars 165 ale kupiłem je przez przypadek jako do Kappy i teraz mi zalegają, więc cena będzie jak najbardziej dla ciebie przystępna :D
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
baku
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 28
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Gdańsk

Delta - Kontrolka oleju

Post autor: baku » 08 sty 2008, 22:24

"topcio1" pisze:
"karol1125" pisze:
Szlif z regeneracją korbowodu- 200 zł
Panewki na podpory- 65 zł
Panewki korbowe- 89 zł

bardzo tanio zapłaciłeś za panewki te które ja posiadam kosztują w intercars 165 ale kupiłem je przez przypadek jako do Kappy i teraz mi zalegają, więc cena będzie jak najbardziej dla ciebie przystępna :D
jak tylko bede wiedzial co i jak z autem a czesci beda mi potrzebne to sie odezwe w tej sprawie.
poki co chce jeszcze zmierzyc cisnienie oleju i zorientowac sie w calej reszcie kosztow.
dziekuje wszystkim za opinie i wskazowki.
Y 1.1
Delta 1.6

Awatar użytkownika
baku
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 28
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Gdańsk

Delta - Kontrolka oleju

Post autor: baku » 11 sty 2008, 20:08

pomiar cisnienia oleju kosztuje w granicach 50-70 pln.
nowy czujnik oleju 38pln.
wybralem zakup tego drugiego. udalo sie, po wymianie czujnika dolegliwosc ustapila :) troche bylo nerwow ale najwazniejsze ze wszystko juz jest ok.

pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje za wskazowki.
Y 1.1
Delta 1.6

Awatar użytkownika
bolek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 489
Rejestracja: 03 sie 2007, 0:00
Imię: Piotr
Lokalizacja: Olsztyn

Re: ...

Post autor: bolek » 11 sty 2008, 20:16

"bolek" pisze:z doświadczenia proponowałbym w pierwszej kolejności zmierzyć ciśnienie oleju manometrem w warsztacie
a nie mówiłem :wink: :wink: :wink:
śmieszna rzecz z ceną, czujnik < pomiar :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”