Czy na pewno uszczelka pod głowicą?
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 09 mar 2012, 14:11
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Warszawa
Czy na pewno uszczelka pod głowicą?
Cześć, pacjent to K 2.0 20v my99. Generalnie tester spalin w zbiorniczku wyrównawczy wykazał spaliny, ale w czasie testu przybyło płynu w zbiorniczku na rzecz ubywajacego oleju. No i sytuacja była by czysta gdyby nie to iż Postal trochę czasu i teraz płynu w zbiorniczku brak za to na bagnecie jest ponad 10 cm ponad max. I teraz pytanie czy mogło w jakimś innym miejscu się wysypać? Za wszelkie dobre słowo będę wdzięczny.
Niema rzeczy nie do zrobienia czasami brakuje tylko czasu i pieniędzy.
Jest: Kappa SW 2.0 VIS
Była: Kappa SW 3.0 V6 vs Viking V40 1:1 nokaut obydwóch
Jest: Kappa SW 2.0 VIS
Była: Kappa SW 3.0 V6 vs Viking V40 1:1 nokaut obydwóch
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12091
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Czy na pewno uszczelka pod głowicą?
Jest wymiennik pod filtrem oleju, ale nigdy nie słyszałem aby się komuś uszkodził.
- steffe
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 29
- Rejestracja: 24 sty 2024, 15:26
- Imię: Filip
- Lokalizacja: Polska
Re: Czy na pewno uszczelka pod głowicą?
zgadza się, pod filtrem oleju dochodzą rury od chłodzenia wody, prawdopodobnie zaprojektowali silnik z myślą o chłodzeniu oleju za pomocą wody zamiast chłodniczki tak jak miało to miejsce w 1.9 jtd z tej samej rodziny silnikow
tak czy siak wypadałoby wyjąć silnik (najwygodniej) i odkręcić głowicę
przegrzał ci się wcześniej silnik? z dnia na dzień nagle zaczął się mieszać olej z wodą? ile silnik ma przebiegu?
tak czy siak wypadałoby wyjąć silnik (najwygodniej) i odkręcić głowicę
przegrzał ci się wcześniej silnik? z dnia na dzień nagle zaczął się mieszać olej z wodą? ile silnik ma przebiegu?
'98 k 2.4 B+G
'05 GT 1.9 JTDM
'05 GT 1.9 JTDM
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 09 mar 2012, 14:11
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Czy na pewno uszczelka pod głowicą?
Stawiam jednak na wymiennik, odczepilem węże od płynu i z głowicy to się wylało może z 300 ml, a z węża do wymiennika nic. Więc punkt mieszania się płynów musi być nisko. Chyba że jakiś inny koncept.
Ktoś dobierał się w okolice wymiennika jak to najlepiej ogarnąć?
Ktoś dobierał się w okolice wymiennika jak to najlepiej ogarnąć?
Niema rzeczy nie do zrobienia czasami brakuje tylko czasu i pieniędzy.
Jest: Kappa SW 2.0 VIS
Była: Kappa SW 3.0 V6 vs Viking V40 1:1 nokaut obydwóch
Jest: Kappa SW 2.0 VIS
Była: Kappa SW 3.0 V6 vs Viking V40 1:1 nokaut obydwóch
Re: Czy na pewno uszczelka pod głowicą?
Wymiennik trzyma się na śrubie od filtra oleju. Klucz o ile pamiętam 27 - długa nasadka. Węże są na opaskach jednorazowych - trzeba rozwalić i wstawić później normalne skręcane. Łatwiej będzie wyciągnąć go razem z rurkami metalowymi bo we wnęce trochę średnio tam dojść czymkolwiek żeby odpiąć te wężyki.
Marea Weekend 2.4 20V HLX Tour de France 2001
- Gros
- Klubowicz
- Posty: 2707
- Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
- Imię: BogdanA
- Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie