Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

Znalazłeś, widziałeś lub wiesz gdzie stoi jakaś Lancia, zdezelowana, na szrocie czy gdzieś w stodole... podziel się z nami tą informacją.
Znasz jakąś ciekawą stronę internetową poświęconą Lancii? Podziel się z nami dodając tutaj jej adres!
Tylko odnośniki dotyczące Lancii lub blisko z nią spokrewnione.
W dziale nie zamieszczamy linków do ogłoszeń, które za jakiś czas stracą ważność!
Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3116
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

Post autor: broker » 02 lut 2024, 17:25

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3116
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

Post autor: broker » 02 lut 2024, 17:31

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
mikee72
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1117
Rejestracja: 21 maja 2015, 9:41
Imię: Mikołaj
Lokalizacja: Poznań

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

Post autor: mikee72 » 02 lut 2024, 20:23

Czy mi się tylko wydaje, że deska nawiązuje do pierwszej Pandy?
Jak patrzę na przedostatnie zdjęcie z wpisu brokera - to przestrzeni więcej niż w Voyagerze :lol:
Lancia Voyager Platinum 3.6 24v PB+LPG A.D.2014
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin_D
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3262
Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

Post autor: Marcin_D » 03 lut 2024, 12:50

A mnie się nawet podoba design'owo - tylko ten kur... silnik mi nie pasuje.
No tak w niektórych elementach zalatuje Stellantisem - no ale cóż wszyscy szukają oszczędności.

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5403
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

Post autor: Tomzik » 03 lut 2024, 15:02

Żeby Stellantisem to pół biedy. Ale ona zalatuje PSA. Do dziś nie kumam co to była za fuzja jeśli Fiat nie ma tam nic do gadania.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2888
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

Post autor: pietrek125 » 03 lut 2024, 16:14

Nie było żadnej fuzji, FCA był bankrutem, i Elkann postanowił sobie zostawic Chryslera, a Fiat-a rzucil na pożarcie PSA.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5403
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

Post autor: Tomzik » 03 lut 2024, 16:50

A PSA przypadkiem również nie było?
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2888
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

Post autor: pietrek125 » 03 lut 2024, 17:15

Dlatego twierdzę że to będzie piękna katastrofa...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3116
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

Post autor: broker » 07 lut 2024, 15:07

Najważniejsze, że marka żyje i dostała szansę. Ypsilon ma swój unikalny klimat, to nie jest copy-paste z innym znaczkiem, tylko się cieszyć. Czekamy na Aurelię (2026) i Deltę (2028).
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3116
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

Post autor: broker » 16 lut 2024, 21:40

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3116
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

Post autor: broker » 17 mar 2024, 18:12

Lancia również na sportowo. Włosi reaktywują serię HF i odświeżają logo

https://e.autokult.pl/lancia-rowniez-na ... ezaja-logo
7005890998868704a

Obrazek
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3116
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

Post autor: broker » 07 cze 2024, 18:51

Lancia wraca do rajdów.

https://www.autoedizione.nl/lancia-toon ... -en-rally/
Lancia pokazuje Ypsilon HF „stradale” i „rally”!

Powrót rajdowej tożsamości Lancii.

Rzeczywiście. Lancia wykorzystała ten poniedziałek do ogłoszenia poważnego powrotu Lancii do rajdów. To pierwszy zdecydowany ruch we właściwym kierunku, o którym fani marzyli od lat, ale który jednocześnie wydawał się tak nierealny. Lancia jako pierwszy krok wykorzystuje Ypsilon. Od wiosny 2025 roku na drogach ponownie będzie można spotkać pierwszą od lat potężną Lancię. Lancia HF o pięknym, niepowtarzalnym wyglądzie i dodatkowej szerokości o 4 cm to szybki, kompaktowy pojazd elektryczny o mocy ponad 240 KM i opcji od zera do 100 w zaledwie 5,8 sekundy. To jedna z pikantnych przyszłych włoskich bomb elektrycznych ze stajni Stellantis. Abarth 600 i Alfa Romeo Junior Veloce wkrótce będą mogły konkurować z tą Lancią. Lancia jest jednak atrakcyjnym hot-hatchem, a nie SUV-em.

Piękne detale.

Logo HF, które jest dla nas tak sugestywne, jest pięknie widoczne z przodu. Ale jest więcej szczegółów, takich jak „Elefantino” na stole w konsoli środkowej. Symbol oryginalnego debiutu Lancii w rajdach za kierownicą Fulvii HF. We wnętrzu znajdziemy także znaczek HF na, naszym zdaniem, fantastycznej kierownicy i pięknych sportowych fotelach

Powrót absolutnego mistrza świata.

Lancia w przekonujący sposób umieszcza daty i kolory Martini na rajdowej wersji Ypsilon HF. Jest to lekki pistolet hybrydowy z silnikiem 1.2 turbo o mocy 212 KM. Widzimy także powrót określenia Lancia Corse, co jest wyraźnym dowodem na to, że plany są poważne. Brakuje jedynie daty i potwierdzenia z FIA WRC, że Lancia wystartuje w kategorii Rally 4. Nadal żadnej marce nie udało się zdobyć więcej niż 5 tytułów producentów z rzędu tak jak Lancia. Ypsilon HF będzie także prezentowany podczas zbliżającego się wyścigu Mille Miglia, którego Lancia od lat jest oficjalnym uczestnikiem. Były kierowca rajdowy Lancii, Miki Biasion, zasiada za kierownicą pięknej Aurelii B20 GT.
Obrazek
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Znalezione & Linkownia :::”