Dedra - Regeneracja napinaczy, pasów bezpieczeństwa.
Dedra - Regeneracja napinaczy, pasów bezpieczeństwa.
Witam. Mam takie pytanko wie ktoś może gdzie sie znajdują zakłady specjalizujące w regeneracji napinaczy( chodzi mi o łódz, w-wę). Wiem ze istnieje taki w poznaniu, a ja z łodzi to średnio mi sie uśmiecha jechać tam.
Dedra - Regeneracja napinaczy, pasów bezpieczeństwa.
To można to regenerować , przecież tam jest pirotechniczny napinacz oraz jakiś mechaniczny ogranicznik napięcia... Poduszki też regenerują?
Mam nadzieję, że regeneracja nie polega na oszukaniu sterownika rezystorkiem.
Pozdrawiam.
Mam nadzieję, że regeneracja nie polega na oszukaniu sterownika rezystorkiem.
Pozdrawiam.
KAPPA TDS & JTD
Re: Regeneracja napinaczy, pasów bezpieczeństwa.
ech - post na miare ostatniego tematu dotyczacego mycia filtra powietrza - pewne rzeczy sa jednorazowe..."piotrerr" pisze:Witam. Mam takie pytanko wie ktoś może gdzie sie znajdują zakłady specjalizujące w regeneracji napinaczy( chodzi mi o łódz, w-wę). Wiem ze istnieje taki w poznaniu, a ja z łodzi to średnio mi sie uśmiecha jechać tam.
Kappa JTD
Tipo 1.9TD
Tipo 1.9TD
Dedra - Regeneracja napinaczy, pasów bezpieczeństwa.
niby regenerują napinacze, nabijają z powrotem gaz i wszystko jest ok, a co do poduszek to sie nie spotkałem. hamberg - da sie regenerować tylko niektóre, a niektóre są faktycznie jednorazowe, a regeneracja jednego waha sie w granicach około 250-400 zł w zależności od modelu.
Dedra - Regeneracja napinaczy, pasów bezpieczeństwa.
W kappie jest ładunek pirotechniczny, w lybrze pewnie też. Najczęściej to azydek sodu, jego wybuch powoduje wydzielanie gazu, który powoduje napełnienie poduszki lub ruch tłoczka w tulei napinający pas bezpieczeństwa."piotrerr" pisze:niby regenerują napinacze, nabijają z powrotem gaz i wszystko jest ok, a co do poduszek to sie nie spotkałem. hamberg - da sie regenerować tylko niektóre, a niektóre są faktycznie jednorazowe, a regeneracja jednego waha sie w granicach około 250-400 zł w zależności od modelu.
Jeśli prędkość jest znaczna, a kierowca lub pasażer ma zapięte pasy to zadziała również mechanizm ogranicznika napięcia pasów. Jest on mechaniczny i zbudowany jest na zasadzie programowanego skręcenia się wokół osi tulejki w zwijarce lub odkształcenia się blachy do której mocowany jest pas. Może i można to jakoś zregenerować, ale lepiej nigdy nie sprawdzać jak to zadziała po tej modyfikacji
Pozdrawiam.
KAPPA TDS & JTD
Dedra - Regeneracja napinaczy, pasów bezpieczeństwa.
czy naprawde chcialbys jezdzic autem gdzie jakis kowal regenerowal napinacze?"piotrerr" pisze:niby regenerują napinacze, nabijają z powrotem gaz i wszystko jest ok, a co do poduszek to sie nie spotkałem. hamberg - da sie regenerować tylko niektóre, a niektóre są faktycznie jednorazowe, a regeneracja jednego waha sie w granicach około 250-400 zł w zależności od modelu.
Kappa JTD
Tipo 1.9TD
Tipo 1.9TD
Dedra - Regeneracja napinaczy, pasów bezpieczeństwa.
Odpowiedz brzmi tak. dla mnie nie ma różnicy czy jeżdżę na regenerowanych czy nowych oryginalnych 4 razy droższych. Jak nie widac różnicy to po co przepłacać?
Dedra - Regeneracja napinaczy, pasów bezpieczeństwa.
Różnicę odczujesz podczas wypadku - jak ci te 3 cm pasa zabraknie i przypieprzysz łbem w poduchę, tyle że z deka większą siła i ta poducha Ci nie zadziała jak trzeba i może np. bedziesz jeździł do końca życia - ale wózkiem.
Nie życzę tego, ale dla mnie regenerowanie napinaczy to bzdura.
Przecież jakiś magik mógłby tez airbag regenerować - no co to za problem szmatę poskładać odpowiednio, upchać, a przecież ładunek piro też można uzupełnić - to też chyba jest azydek sodu.
Regenerować to można wachacze - przez wymianę tulei, czy maglowanicę, a nie kurde elementy pirotechniczne.
Nie życzę tego, ale dla mnie regenerowanie napinaczy to bzdura.
Przecież jakiś magik mógłby tez airbag regenerować - no co to za problem szmatę poskładać odpowiednio, upchać, a przecież ładunek piro też można uzupełnić - to też chyba jest azydek sodu.
Regenerować to można wachacze - przez wymianę tulei, czy maglowanicę, a nie kurde elementy pirotechniczne.
Lancia i jeszcze raz Lancia
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Dedra - Regeneracja napinaczy, pasów bezpieczeństwa.
No to przykrec pasy sruba bezposrednio do nadwozia - roznicy tez nie bedziesz widzial - co najwyzej raz ja zobaczysz..."piotrerr" pisze:Odpowiedz brzmi tak. dla mnie nie ma różnicy czy jeżdżę na regenerowanych czy nowych oryginalnych 4 razy droższych. Jak nie widac różnicy to po co przepłacać?
Moze bedzie to tez bezpieczniejsze niz regenerowane wynalazki
Kappa JTD
Tipo 1.9TD
Tipo 1.9TD
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: mgOmichGD
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Dedra - Regeneracja napinaczy, pasów bezpieczeństwa.
Widze ,że lubisz zabawy w stylu "rosyjskiej ruletki" - posłuchaj rady hamberg i przykreć te pasy bezpośrednio do mocowań a nie stosuj pirotechnicznych wynalazków bez atestu - szkoda życia, życie to nie gra- zresztą masz swój rozum decyzję i tak sam podejmiesz
- Georgemaype
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 05 lut 2024, 13:57
- Imię: GeorgemaypeTJ
- Lokalizacja: Russia
- Kontakt:
Czym jest eLearn i jakie informacje zawiera?
Czym jest eLearn i jakie informacje zawiera? Czy istnieje sposób na uszczelnienie skrzyni manualnej w Lancii Musa/Fiat Idea?