Dedra - Regeneracja napinaczy, pasów bezpieczeństwa.
Dedra - Regeneracja napinaczy, pasów bezpieczeństwa.
Witam. Mam takie pytanko wie ktoś może gdzie sie znajdują zakłady specjalizujące w regeneracji napinaczy( chodzi mi o łódz, w-wę). Wiem ze istnieje taki w poznaniu, a ja z łodzi to średnio mi sie uśmiecha jechać tam.
Dedra - Regeneracja napinaczy, pasów bezpieczeństwa.
To można to regenerować
, przecież tam jest pirotechniczny napinacz oraz jakiś mechaniczny ogranicznik napięcia... Poduszki też regenerują?
Mam nadzieję, że regeneracja nie polega na oszukaniu sterownika rezystorkiem.
Pozdrawiam.
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Mam nadzieję, że regeneracja nie polega na oszukaniu sterownika rezystorkiem.
Pozdrawiam.
KAPPA TDS & JTD
Re: Regeneracja napinaczy, pasów bezpieczeństwa.
ech - post na miare ostatniego tematu dotyczacego mycia filtra powietrza - pewne rzeczy sa jednorazowe..."piotrerr" pisze:Witam. Mam takie pytanko wie ktoś może gdzie sie znajdują zakłady specjalizujące w regeneracji napinaczy( chodzi mi o łódz, w-wę). Wiem ze istnieje taki w poznaniu, a ja z łodzi to średnio mi sie uśmiecha jechać tam.
Kappa JTD
Tipo 1.9TD
Tipo 1.9TD
Dedra - Regeneracja napinaczy, pasów bezpieczeństwa.
niby regenerują napinacze, nabijają z powrotem gaz i wszystko jest ok, a co do poduszek to sie nie spotkałem. hamberg - da sie regenerować tylko niektóre, a niektóre są faktycznie jednorazowe, a regeneracja jednego waha sie w granicach około 250-400 zł w zależności od modelu.
Dedra - Regeneracja napinaczy, pasów bezpieczeństwa.
W kappie jest ładunek pirotechniczny, w lybrze pewnie też. Najczęściej to azydek sodu, jego wybuch powoduje wydzielanie gazu, który powoduje napełnienie poduszki lub ruch tłoczka w tulei napinający pas bezpieczeństwa."piotrerr" pisze:niby regenerują napinacze, nabijają z powrotem gaz i wszystko jest ok, a co do poduszek to sie nie spotkałem. hamberg - da sie regenerować tylko niektóre, a niektóre są faktycznie jednorazowe, a regeneracja jednego waha sie w granicach około 250-400 zł w zależności od modelu.
Jeśli prędkość jest znaczna, a kierowca lub pasażer ma zapięte pasy to zadziała również mechanizm ogranicznika napięcia pasów. Jest on mechaniczny i zbudowany jest na zasadzie programowanego skręcenia się wokół osi tulejki w zwijarce lub odkształcenia się blachy do której mocowany jest pas. Może i można to jakoś zregenerować, ale lepiej nigdy nie sprawdzać jak to zadziała po tej modyfikacji
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Pozdrawiam.
KAPPA TDS & JTD
Dedra - Regeneracja napinaczy, pasów bezpieczeństwa.
czy naprawde chcialbys jezdzic autem gdzie jakis kowal regenerowal napinacze?"piotrerr" pisze:niby regenerują napinacze, nabijają z powrotem gaz i wszystko jest ok, a co do poduszek to sie nie spotkałem. hamberg - da sie regenerować tylko niektóre, a niektóre są faktycznie jednorazowe, a regeneracja jednego waha sie w granicach około 250-400 zł w zależności od modelu.
Kappa JTD
Tipo 1.9TD
Tipo 1.9TD
Dedra - Regeneracja napinaczy, pasów bezpieczeństwa.
Odpowiedz brzmi tak. dla mnie nie ma różnicy czy jeżdżę na regenerowanych czy nowych oryginalnych 4 razy droższych. Jak nie widac różnicy to po co przepłacać?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Usmiech :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Dedra - Regeneracja napinaczy, pasów bezpieczeństwa.
Różnicę odczujesz podczas wypadku - jak ci te 3 cm pasa zabraknie i przypieprzysz łbem w poduchę, tyle że z deka większą siła i ta poducha Ci nie zadziała jak trzeba i może np. bedziesz jeździł do końca życia - ale wózkiem.
Nie życzę tego, ale dla mnie regenerowanie napinaczy to bzdura.
Przecież jakiś magik mógłby tez airbag regenerować - no co to za problem szmatę poskładać odpowiednio, upchać, a przecież ładunek piro też można uzupełnić - to też chyba jest azydek sodu.
Regenerować to można wachacze - przez wymianę tulei, czy maglowanicę, a nie kurde elementy pirotechniczne.
Nie życzę tego, ale dla mnie regenerowanie napinaczy to bzdura.
Przecież jakiś magik mógłby tez airbag regenerować - no co to za problem szmatę poskładać odpowiednio, upchać, a przecież ładunek piro też można uzupełnić - to też chyba jest azydek sodu.
Regenerować to można wachacze - przez wymianę tulei, czy maglowanicę, a nie kurde elementy pirotechniczne.
Lancia i jeszcze raz Lancia
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Dedra - Regeneracja napinaczy, pasów bezpieczeństwa.
No to przykrec pasy sruba bezposrednio do nadwozia - roznicy tez nie bedziesz widzial - co najwyzej raz ja zobaczysz..."piotrerr" pisze:Odpowiedz brzmi tak. dla mnie nie ma różnicy czy jeżdżę na regenerowanych czy nowych oryginalnych 4 razy droższych. Jak nie widac różnicy to po co przepłacać?![]()
Moze bedzie to tez bezpieczniejsze niz regenerowane wynalazki
Kappa JTD
Tipo 1.9TD
Tipo 1.9TD
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: mgOmichGD
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Dedra - Regeneracja napinaczy, pasów bezpieczeństwa.
Widze ,że lubisz zabawy w stylu "rosyjskiej ruletki" - posłuchaj rady hamberg i przykreć te pasy bezpośrednio do mocowań a nie stosuj pirotechnicznych wynalazków bez atestu - szkoda życia, życie to nie gra- zresztą masz swój rozum decyzję i tak sam podejmiesz ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Georgemaype
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 05 lut 2024, 13:57
- Imię: GeorgemaypeTJ
- Lokalizacja: Russia
- Kontakt:
Czym jest eLearn i jakie informacje zawiera?
Czym jest eLearn i jakie informacje zawiera? Czy istnieje sposób na uszczelnienie skrzyni manualnej w Lancii Musa/Fiat Idea?