Thesis - wyłączenie EPB na stałe.
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Thesis - wyłączenie EPB na stałe.
Poduszki powietrzne też powinieneś powyciągać,to stare auto jest...a co jak strzeli Ci w nos?
A tak poważnie to jeśli nie lubisz automatycznego ręcznego to napisz do Faziego,on Ci powinien podpowiedzieć jak to popsuć żeby było tak jak chcesz.
pozdr.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
A tak poważnie to jeśli nie lubisz automatycznego ręcznego to napisz do Faziego,on Ci powinien podpowiedzieć jak to popsuć żeby było tak jak chcesz.
pozdr.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2858
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis - wyłączenie EPB na stałe.
Codziennie widzę... bo w Libertowie na zakopiance jest salon... http://kamazpolska.pl/
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Thesis - wyłączenie EPB na stałe.
Trochę mi wstyd, ale w meśku jedną w kierownicy miałem i kiedyś odpiąłem (gdzieś tak, jak 25 lat skończył). Trochę się bałem, żeby w nos mi nie strzeliła (okulary noszę).
Z Kamazem to dopiero się zdziwiłem...
Myślałem co prawda o tym starym, kultowym a tu, kto by przypuszczał?
Z Kamazem to dopiero się zdziwiłem...
Myślałem co prawda o tym starym, kultowym a tu, kto by przypuszczał?
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Thesis - wyłączenie EPB na stałe.
Ja dalej nie rozumiem w czym problem przecież w Thesis ręczny jest super. Sam zaciąga,sam odpuszcza. I w czym to przeszkadza? Żeby poducha strzeliła potrzebne jest napięcie +12v z centralki airbag. Sama choć by się wściekł nie wystrzeli. Musi dojść do zwarcia bądź uderzenia. Jak czytam te wywody to śmiać mi się chce. Po co odpinać ręczny??? Żeby się nie zatarł???? Po coś to jest w aucie. Służy również do awaryjnego hamowania
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Re: Thesis - wyłączenie EPB na stałe.
Nie. To nie fajne.
Re: Thesis - wyłączenie EPB na stałe.
Ja akurat się z tym zgadzam, przećwiczyłem to w paru autach - ręczny używany = działa, ręczny nieużywany = problemy z mechanizmem ręcznego...kond243 pisze: ↑26 kwie 2019, 11:28 Ja dalej nie rozumiem w czym problem przecież w Thesis ręczny jest super. Sam zaciąga,sam odpuszcza. I w czym to przeszkadza? Żeby poducha strzeliła potrzebne jest napięcie +12v z centralki airbag. Sama choć by się wściekł nie wystrzeli. Musi dojść do zwarcia bądź uderzenia. Jak czytam te wywody to śmiać mi się chce. Po co odpinać ręczny??? Żeby się nie zatarł???? Po coś to jest w aucie. Służy również do awaryjnego hamowania
Lancia Kappa 2.0 20V automat 1996 r.
Re: Thesis - wyłączenie EPB na stałe.
Tylko tu nie ma linek wiec nie ma się co zastać od nieużywania. Zresztą co by się nie zastało wystarczy użyć raz dziennie a nie 100 razy dziennie a sam silniczek i przekładnia powoli się jednak zużywa...
KAPPA TDS & JTD
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Thesis - wyłączenie EPB na stałe.
Głupi temat,usuwać wyposażenie auta bo się zużyje.
Nie pasuje to polonezem caro jeździć,w nim nie ma nic oprócz podgrzewanej tylnej szyby
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Nie pasuje to polonezem caro jeździć,w nim nie ma nic oprócz podgrzewanej tylnej szyby
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Thesis - wyłączenie EPB na stałe.
Bo ja wiem czy głupi?
Nie tylko ja tak chcę.
To nie tylko problem Lanci.
Nie usuwam też wyposażenia, tylko chcę żeby działało tak jak mi pasuje.
Idąc tym tropem niedługo zrezygnują z wyłączników świateł mijania, bo po co one, skoro mogą się same załączać?
Pomijając wszystko, to po co on się zaciąga jak stoi na prostym ?
Nie widzę żadnego sensownego powodu.
Nie tylko ja tak chcę.
To nie tylko problem Lanci.
Nie usuwam też wyposażenia, tylko chcę żeby działało tak jak mi pasuje.
Idąc tym tropem niedługo zrezygnują z wyłączników świateł mijania, bo po co one, skoro mogą się same załączać?
Pomijając wszystko, to po co on się zaciąga jak stoi na prostym ?
Nie widzę żadnego sensownego powodu.
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Thesis - wyłączenie EPB na stałe.
No ok,jeśli chcesz możesz sobie zdeaktywować tą opcję,już wiesz kto ma doświadczenie,pisałem o tym wcześniej ,więcej- miałem Thesisa po Fazim i faktycznie,ręczny nie zaciągał się sam, napisz do niego bo może pamięta kto to robił.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Thesis - wyłączenie EPB na stałe.
Faktycznie, warto zapytać. Zwłaszcza, że to możliwe, w końcu już też tak mam, tylko nie wiem dokładnie jak to robię.
Przy okazji: Nie miałem jeszcze okazji/ odwagi wypróbować działania hamowania awaryjnego - ktoś organoleptycznie sprawdzał?
Opis w instrukcji czytałem.
Przy okazji: Nie miałem jeszcze okazji/ odwagi wypróbować działania hamowania awaryjnego - ktoś organoleptycznie sprawdzał?
Opis w instrukcji czytałem.
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Thesis - wyłączenie EPB na stałe.
Dość łagodnie hamuje i nie zrywa przyczepności.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2858
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis - wyłączenie EPB na stałe.
Potwierdzam...EPB w takim przypadku konsultuje się z ABS
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)