Witajcie wszyscy!
Mam problem z swoim Uno, a mianowicie: na samym początku wydawało dziwne dźwięki przy wydechu. Uszczelniłem wydech, dźwięk został, więc godzina i zrzuciłem głowicę. Okazało się, że UPG było wydmuchane między 1cylindrem, a rozrządem (stąd dziwne dźwięki) i coś mnie w tedy podkusiło, żeby rozpiąć jeden zawór i zobaczyć co się tam dzieje. W sumie nic nie zauważyłem specjalnego, więc złożyłem to do kupy i cieszyłem się jazdą... Przez jakieś 200km, gdy zaczął dość dobitnie dymić. Moja diagnoza? Zruszyłem stary uszczelniacz zaworowy i puścił olej, więc znów głowica w górę. Rozpiąłem wszystkie zawory, przeczyściłem prowadnice z starych sparciałych uszczelniaczy, założyłem nowe uszczelniacze, poskładałem głowicę, silnik i co? Odpalam, pięknie od strzała odpalił, ale dymi tak samo, jak nie gorzej, ściągam odmę to tak samo dymi z niej jak i z wydechu . Ciśnienie sprężania na każdym cylindrze ok12Bar, przy próbie olejowej prawie się nie zmienia. Według mojego znajomego mechanika, gdy doszczelniłem górę, to wszystko idzie w dół czyli pierścienie. Według mojego taty pierścienie tak nagle nie zaczynają mocno puszczać. Jakie jest zdanie według Was? Zkiepściłem coś z głowicą czy pierścienie faktycznie?
Pozdrawiam Aleks!
Uno 1.1 FIRE gaźnik 91r. przepala olej
- Italianiec
- Forumowicz/ka
- Posty: 129
- Rejestracja: 14 cze 2014, 12:21
- Skype: aleks.li2
- Imię: Aleks
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Uno 1.1 FIRE gaźnik 91r. przepala olej
Y 1.2 4.16v "98 Vel Crazy Frog - JEST
Seicento 1.1MPi najbogatsza wersja - JEST
Lancia Thema 2.0 16v- Moja pierwsza
Serdecznie wszystkich zapraszam na zakupy do naszego sklepiku klubowego
Seicento 1.1MPi najbogatsza wersja - JEST
Lancia Thema 2.0 16v- Moja pierwsza
Serdecznie wszystkich zapraszam na zakupy do naszego sklepiku klubowego
Re: Uno 1.1 FIRE gaźnik 91r. przepala olej
.... Tata ma rację. Jeśli czyściłeś prowadnice to być może przy składaniu głowicy pozamieniałeś zawory (nie wróciły one swoje pierwotne miejsca).
Czy docierałeś przy okazji zawory do gniazd? Jeśli nie to zanim zaczniesz "grzebać" dalej, zrzuć głowicę raz jeszcze ( ) i "dotrzyj" zawory. Zanim to zrobisz to wyczyść gniazda zaworów i sprawdź ich stan.
Tak to już jest, że jeśli ruszy się w miarę sprawny silnik najczęściej z dużą ilością kilometrów to można uruchomić efekt kuli śnieżnej ....
Pozdrawiam.
Czy docierałeś przy okazji zawory do gniazd? Jeśli nie to zanim zaczniesz "grzebać" dalej, zrzuć głowicę raz jeszcze ( ) i "dotrzyj" zawory. Zanim to zrobisz to wyczyść gniazda zaworów i sprawdź ich stan.
Tak to już jest, że jeśli ruszy się w miarę sprawny silnik najczęściej z dużą ilością kilometrów to można uruchomić efekt kuli śnieżnej ....
Pozdrawiam.
- zygmunt1
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 1117
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:58
- Imię: Zygmunt
- Lokalizacja: Kraków
Re: Uno 1.1 FIRE gaźnik 91r. przepala olej
Jeśli olej wymieniłeś na nowy po poprzedniku, to być może, był dodany tam jakiś dodatek
uszczelniający i dlatego po wymianie puszcza między pierścieniami ?
Pozdrawiam.
uszczelniający i dlatego po wymianie puszcza między pierścieniami ?
Pozdrawiam.
Były: Motorower Komar, WSK 125, Gazela 175,Zastava 1100p, Skoda 105, Fiat Ritmo 1,1, Fiat Tempra 1,6, Lancia Dedra 1,8 16V, Fiat Punto II, Lancia Lybra 1.8
Jest : Lancia Lybra 2.0, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042
Beta Coupe 2,0 -(klik)
Członek Zwyczajny Stowarzyszenia
Jest : Lancia Lybra 2.0, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042
Beta Coupe 2,0 -(klik)
Członek Zwyczajny Stowarzyszenia