Lybra - urwany przycisk wł/wył i głośności radia bez navi
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 68
- Rejestracja: 21 lip 2012, 12:25
- Imię: WujekZbujek
- Lokalizacja: Katowice
Lybra - urwany przycisk wł/wył i głośności radia bez navi
Witam. Panowie jak w temacie. Najpierw były problemy z płynnym włączeniem i wyłączeniem radia i ze zmianą głośności. Dzisiaj rano mocniej puknalem w pokrętło i summa summarum po kilku minutach gmerania efekt taki źe mam pustą dziurę w miejscu pokrętła... Widzę że przycisk mocowany jest na 5 lutach. Czy ktoś to może naprawial kiedyś? Jak wyjąć radio wiem (nie chce go wyjmować nie mając drugiego na wsadzenie od razu gdyby były problemy z lutowaniem) . A jak zdjąć i czy da się bez problemu cały front radia?
jest Lancia Lybra 2,4 JTD SW Emblema '03
jest Lancia Lybra 1,9 JTD SW LX '01
była Mazda 323 1,3 16v '94
był MB c124 230ce KAT '89 automat
była Fiesta MK3 '91
była Fiesta Futura 1,6 16v DOHC 100 km
jest Lancia Lybra 1,9 JTD SW LX '01
była Mazda 323 1,3 16v '94
był MB c124 230ce KAT '89 automat
była Fiesta MK3 '91
była Fiesta Futura 1,6 16v DOHC 100 km
Re: Lybra - urwany przycisk wł/wył i głośności radia bez navi
Frontu radia nie rozbierzesz a jeśli rozbierzesz to coś peknie. Najlepiej wyjąć całe ale nie wiem czy da radę zlutowac. Czy pokrętło posiada widoczne uszkodzenia ( zerwanie lutu, pęknięcia)?
Re: Lybra - urwany przycisk wł/wył i głośności radia bez navi
Jeśli nie posiada żadnych uszkodzen spróbuj przedmuchac mniejszym ciśnieniem, zwykła lutownica nie dasz rady naprawić jak cos pisz na pw
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Lybra - urwany przycisk wł/wył i głośności radia bez navi
Za 4-dychy ci mogę wysłać sprawne w dobrym stanie całe radio.Kiedyś kupiłem i mi zalega
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza