Wtyczka Ster. - różnice Dedra Integrale ,a Delta Integrale??
Wtyczka Ster. - różnice Dedra Integrale ,a Delta Integrale??
Pytam na prędkości bo jeszcze nie miałem czasu sprawdzać. Czy sterownik z Delty Integrale 8v będzie miał identycznie ułożone poszczególne piny we wtyczce (zasilanie, czujniki itp) jak w Dedrze Integrale?? Jedno co widać gołym okiem to, że potencjometr CO w Dedrze jest na wiązce, natomiast w Delcie w sterowniku. Sterowniki to: Dedra - IAW 474 i Delta - IAW 04E/02. Za wszelkie info z góry dziękuję.
Były: Fiat 125p 2.0 DOHC x3, Alfa Romeo Giulietta 1.8, Honda CRX 1.6 16v, Lancia Dedra 2000 Turbo, Lancia Dedra Integrale x2, Lancia Kappa 20vT
Lancia Kappa 20vT, Lancia Y 1.2
Lancia Kappa 20vT, Lancia Y 1.2
Re: Wtyczka Ster. - różnice Dedra Integrale ,a Delta Integra
Już sam sprawdziłem, w związku z tym, że od dziecka miałem tendencję do ryzyka . Komp bezproblemowo działa wraz z chipem Evocars. Jedyna różnica to to, że skład mieszanki wolnych obrotów trzeba ustawić potencjometrem w sterowniku i wszystko śmiga .
P.S. Zrobiłem wieczorny test w Alfie 155 z silnikiem z dedry 2000 turbo A8.000, niedopracowanej, z końcowym wydechem z 1.6 i masa 1400kg . Zmierzone G-techem 0-100 5.7 sek Jak dla mnie szał
P.S. Zrobiłem wieczorny test w Alfie 155 z silnikiem z dedry 2000 turbo A8.000, niedopracowanej, z końcowym wydechem z 1.6 i masa 1400kg . Zmierzone G-techem 0-100 5.7 sek Jak dla mnie szał
Były: Fiat 125p 2.0 DOHC x3, Alfa Romeo Giulietta 1.8, Honda CRX 1.6 16v, Lancia Dedra 2000 Turbo, Lancia Dedra Integrale x2, Lancia Kappa 20vT
Lancia Kappa 20vT, Lancia Y 1.2
Lancia Kappa 20vT, Lancia Y 1.2