Szarpanie przy 3500 na LPG. Znaleziona winna
- Krzys
- Forumowicz/ka
- Posty: 672
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród
Szarpanie przy 3500 na LPG. Znaleziona winna
Po wymianie sondy nareszcie dobrze działa. Stara działała ale jej zakres był bardzo mały. Komputer w samochodzie nie pokazywał żadnych błędów. wymieniłem na używkę z Fiata Punto, pasowała idealnie, czas wymiany 5 minut. Ważne jest by po wymianie sondy zrestartować Kompa. w samochodzie odłączając akumulator.
Lancia Lybra Intensa 1,9 JTD + virus Ramzesa
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Lokalizacja: ????-???
Re: Szarpanie przy 3500 na LPG. Znaleziona winna
Super - Gratuluje , fajnie że się dała odkręcić - nie zawsze to tak różowo wygląda"Krzys" pisze:Po wymianie sondy nareszcie dobrze działa. Stara działała ale jej zakres był bardzo mały. Komputer w samochodzie nie pokazywał żadnych błędów. wymieniłem na używkę z Fiata Punto, pasowała idealnie, czas wymiany 5 minut. Ważne jest by po wymianie sondy zrestartować Kompa. w samochodzie odłączając akumulator.
Grzegorz
GG 13364997
GG 13364997
Szarpanie przy 3500 na LPG. Znaleziona winna
Moze i znalazles moj problem
Szarpanie przy 3500 na LPG. Znaleziona winna
Ja zaraz po zakupie K wymieniałem sondę lambda, ale mechanik nie restartował kompa. Nie wiedziałem nawet, że trzeba. Czy jeśli zrobię to teraz, to będzie jakaś różnica? Od wymiany zrobiłem jakieś 2000 km.
Lancia Lybra '00 2.0 20V comfortronic
Lancia Kappa SW '97 2.0 20V
Lancia Kappa SW '97 2.0 20V
Szarpanie przy 3500 na LPG. Znaleziona winna
restart ci napewno nie zaszkodzi
Lancia Klub Polska - Łódź
Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut
Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut
- Krzys
- Forumowicz/ka
- Posty: 672
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród
Szarpanie przy 3500 na LPG. Znaleziona winna
Jedna wymiana sondy i ponowna kalibracja nie na długo wystarczyła, szarpanie pojawiło się znowu. Postanowiłem więc wymienić po kolei części w instalacji LPG Zenit. Zacząłem od reduktora zamiast KME Silver wstawiłem Scorpion Mini, po autokalibracji okazało się że mam dysze we wtryskach Valtek zbyt małe, więc rozwierciłem do 2,0mm. No i to jest to przesłało szarpać, ciągnie na gazie do 6000, co mnie bardzo dziwi bo mam wtryski Valtek 3OHM. Okazuje się że producenci piszą kompletne bzdury o swoich produktach reduktor miał obsłużyć nawet do 240KM a nie dawał rady 155.
Lancia Lybra Intensa 1,9 JTD + virus Ramzesa