Delta - Problemy z tłokami 1.6 turbo
- Swiety
- Klubowicz
- Posty: 885
- Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Delta - Problemy z tłokami 1.6 turbo
Mamy taki problem. Nie wiem czy tulejować cylindry (koszt ok. 750zł.) czy kupować nowe tłoki (koszt nie znany), czy bawić sie w używane tłoki??
Czekam na opinie.
Czekam na opinie.
- Swiety
- Klubowicz
- Posty: 885
- Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Delta - Problemy z tłokami 1.6 turbo
zapomniełem ze jedyne problemy na tym forum to podłokietniki, lampki i zarówki...
- aro
- Klubowicz
- Posty: 1998
- Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie
Delta - Problemy z tłokami 1.6 turbo
Może lepiej kupic silnik
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Delta - Problemy z tłokami 1.6 turbo
Nowe tłoki wyjdą drożej, choć to zapewne lepsze rozwiązanie.
Uzwane tłoki to zawsze ryzyko no i nie wiadomo jak długo posłużą.
Np. tłoki do integrali to koszt 1400- 2000 zł (zależy kute czy lane).
A ile razy miałeś robiony szlif bloku (o jakiej srednicy tłoka mówimy)?
P.S. A co, Ty nie masz problemu z żarówkami
Uzwane tłoki to zawsze ryzyko no i nie wiadomo jak długo posłużą.
Np. tłoki do integrali to koszt 1400- 2000 zł (zależy kute czy lane).
A ile razy miałeś robiony szlif bloku (o jakiej srednicy tłoka mówimy)?
P.S. A co, Ty nie masz problemu z żarówkami
Ostatnio zmieniony 24 lip 2008, 20:22 przez Nat, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Delta - Problemy z tłokami 1.6 turbo
Ja bym nie tulejował bloku tylko szukał dobrych nowych tłoków jeśli dobrze bedziesz szukał to kupisz je do 1500 zł materiał z którego robią tuleje jest przeważnie kiepskiej jakości,tłoki używane też sa już nieco wyrobione i dużo odstają od nowych, jeśli chcesz mieć spokój to szukaj tłoków a nie baw sie w ruskie remonty.
Lancia lybra 1,8 x2 lancia delta 1,8 fiat ritmo 75 IE fiat ritmo 105TC fiat ritmo 130 TC
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Lokalizacja: ????-???
Re: Delta - Problemy z tłokami 1.6 turbo
U Kusia leży blok zrobiony w nominale - może to będzie dla Ciebie sensowne rozwiązanie - pewnie odda go za kilka flaszek- leży tam już przynajmniej z 3 lata."Swiety" pisze:Mamy taki problem. Nie wiem czy tulejować cylindry (koszt ok. 750zł.) czy kupować nowe tłoki (koszt nie znany), czy bawić sie w używane tłoki??
Czekam na opinie.
P.S Twoje pytanie jest raczej zaczepne - przecież nie jesteś początkującym użytkownikiem a pytasz o rzeczy podstawowe - nikt nie wie jakim dysponujesz budzetem i jakie są Twoje zamierzenia - uważam że pretensje nie uzasadnione a problemy z żarówkami są bardziej przyziemne ( czyt. Forumowe) niż Twój epizod z silnikiem, tutaj spotykają się miłośnicy marki a nie mechanicy
Grzegorz
GG 13364997
GG 13364997
Delta - Problemy z tłokami 1.6 turbo
myślę ze te pytanie lepiej by było zadac na czysto mechaniczno-sportowym forum. Rozchodzi sie o niemałe kwoty, a nikt by nie chciał zle doradzić.
Ja bym nie bawil sie w uzywane tloki,
Po drugie po co tulejowanie ? masz rysy , urwal sie korbowod?
Nie wystarczy honowanie + nowe tłoki + nowe pierscienie ( nadwymiar, czy nominal , nie wiem jak u ciebie)
uszczelka Cometic, sruby arp
jak robic, to porzadnie, bez druciarstwa .
To tylko moje zdanie
Ja bym nie bawil sie w uzywane tloki,
Po drugie po co tulejowanie ? masz rysy , urwal sie korbowod?
Nie wystarczy honowanie + nowe tłoki + nowe pierscienie ( nadwymiar, czy nominal , nie wiem jak u ciebie)
uszczelka Cometic, sruby arp
jak robic, to porzadnie, bez druciarstwa .
To tylko moje zdanie
Lybra SW Lx 2.4 JTD , YZF 750 R
Delta - Problemy z tłokami 1.6 turbo
Znajdz mi dedykowana uszczelke cometica do 1.6 (ta od 2.0 nie pasi ,gdyz mam taka przerobiona) , sruby arp do tego silnika chyba nie istnieja (trzeba samemu sobie zrobic szpilki odpowiednie)"Kis79" pisze:uszczelka Cometic, sruby arp
jak robic, to porzadnie, bez druciarstwa .
To tylko moje zdanie
W sumie Swietoszek juz wszystko wie , tloki za dawnych czasow jak euro bylo 1zl wyzej , kosztowaly 800-1000zl nowki (oczywiscie nie strikte do 1.6t bo takich nie robia chyba od lat 90 , za to te od 2.0 8vt pasuja idealnie)
Delta - Problemy z tłokami 1.6 turbo
nie siedze w temacie , wiec nie wiem jak z dostepnoscia czesci. Jak mowisz ze praktycznie nie do dostania, to faktycznie lipa
Lybra SW Lx 2.4 JTD , YZF 750 R
- Swiety
- Klubowicz
- Posty: 885
- Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Delta - Problemy z tłokami 1.6 turbo
wyszło ze moje tłoki sa zowalizowane i niewiele brakuje zeby stracił komresje, pierscienie sie rozleciały razem z panewkami, chyba kupie nowe tłoki nadwymier i zrobi sie szlif cylindrów... taki jest wstepny plan
ps. moze ktos wie gdzie mozna zregenerowac pompe oleju
ps. moze ktos wie gdzie mozna zregenerowac pompe oleju