Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Moderator: giekso
-
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 2415
- Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56
- Imię: adam
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
.... a to co? Ktoś to pamięta?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
jest:125p, 126p, M-20, Pajero I, polonez rover, cc900, wartburg 353w, garbus 1302, kappa 3,0, junak 350 i ...... polonez 1,5 SLE, Lublin 3,5t oraz MB 190 1,8E, Punto Selecta 1,2, syrena 105, Thesis 3,0, moskwicz 403, Thema 2,0 16V,
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2034
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Węgierski Csepel, takie cudo jeszcze parę lat temu , dogorywało na opuszczonej działce na moim osiedlu... wraz z żółtym Fiat-em 850... pożniejsze modele tej marki wykorzystywały kabiny naszego Jelcz-a, które były na Węgry wysyłane w zamian za mosty Raba
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
-
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 2415
- Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56
- Imię: adam
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
... 9 pkt na 10 możliwych ("dziesiątek nie daję"), ja pamiętam je jako dawna flota CPN. Naczepy były dość ciekawe ponieważ, jeśli dobrze sobie przypominam, to posiadały dwa równoległe, chyba całkowicie oddzielne, zbiorniki jednokomorowe.pietrek125 pisze: ↑27 kwie 2022, 20:43 Węgierski Csepel, takie cudo jeszcze parę lat temu , dogorywało na opuszczonej działce na moim osiedlu... wraz z żółtym Fiat-em 850... pożniejsze modele tej marki wykorzystywały kabiny naszego Jelcz-a, które były na Węgry wysyłane w zamian za mosty Raba
Pozdrawiam
jest:125p, 126p, M-20, Pajero I, polonez rover, cc900, wartburg 353w, garbus 1302, kappa 3,0, junak 350 i ...... polonez 1,5 SLE, Lublin 3,5t oraz MB 190 1,8E, Punto Selecta 1,2, syrena 105, Thesis 3,0, moskwicz 403, Thema 2,0 16V,
-
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 2415
- Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56
- Imię: adam
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
... CPN na kołach, dla Młodszych Kolegów CPN=Centrala Produktów Naftowych, której "żywy eksponat" można obejrzeć w Warszawie.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
jest:125p, 126p, M-20, Pajero I, polonez rover, cc900, wartburg 353w, garbus 1302, kappa 3,0, junak 350 i ...... polonez 1,5 SLE, Lublin 3,5t oraz MB 190 1,8E, Punto Selecta 1,2, syrena 105, Thesis 3,0, moskwicz 403, Thema 2,0 16V,
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2034
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
O, takie sprzęty to już pamiętam... pewnie jakby poszukał to gdzieś w Polsce na pewno się ostał sprawny egzemplarz...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
-
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 2415
- Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56
- Imię: adam
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
... w wojsku jeszcze są i w aeroklubach.pietrek125 pisze: ↑16 maja 2022, 22:05 O, takie sprzęty to już pamiętam... pewnie jakby poszukał to gdzieś w Polsce na pewno się ostał sprawny egzemplarz...
Pozdrawiam
jest:125p, 126p, M-20, Pajero I, polonez rover, cc900, wartburg 353w, garbus 1302, kappa 3,0, junak 350 i ...... polonez 1,5 SLE, Lublin 3,5t oraz MB 190 1,8E, Punto Selecta 1,2, syrena 105, Thesis 3,0, moskwicz 403, Thema 2,0 16V,