Thesis - spostrzeżenie po wymianie piasty tył.

Awatar użytkownika
Jam_Belfegor
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 826
Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Kraków

Re: Thesis - spostrzeżenie po wymianie piasty tył.

Post autor: Jam_Belfegor » 06 wrz 2019, 13:34

mikee72 pisze:
06 wrz 2019, 12:22
Moim klientem jest dystrybutor/importer SKF.
Kartony zbiorcze mają ryżowe nadruki - co jest prawie oczywiste w dzisiejszych czasach..
Podstawa to stały nadzór nad wszystkimi etapami produkcji.
Tu poniekąd masz rację w ChRL pod nadzorem też można zrobić coś co działa. Za parę lat to już i tak nie będzie ChRL tylko pewnie made in India. :D Już Indie przestaną się kojarzyć z mebelkami kolonialnymi i Carry :lol: Na szczęście w Europie jeszcze jest kilka fabryk gdzie robi się części. Dość sporo w robi się u nas (Valeo, TRW, NGK, Elring, Brembo, Delphi, Denso, Mahle...), w Czechach. Trochę jeszcze ostało się fabryk w Niemczech czy Włoszech, Francja to chyba się już całkiem sprzedała :)
Lancia Delta II 2.0 16V LS - (139 KM) 836A3.000
Renault Megane III 1.6 16V EXPRESSION - (110 KM) K4M 858

Awatar użytkownika
paszczak
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 137
Rejestracja: 01 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: Radom

Re: Thesis - spostrzeżenie po wymianie piasty tył.

Post autor: paszczak » 06 wrz 2019, 16:41

To nie do końca tak, że pod nadzorem można coś tam zrobić. Oni potrafią zrobić wszystko i to z jakością o jakiej nikomu się dzisiaj nie śni.
Pytanie ile klient jest gotów za produkt zapłacić.
Płaci grosze i pan chińczyk wykonuje produkt z g....wna.
Płaci więcej i ma to samo, ale już z bambusa.
Itd

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”