Thesis - aktywny tempomat

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1214
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Thesis - aktywny tempomat

Post autor: pietrek125 » 02 cze 2018, 22:16

Na foto jest w instrukcji obsługi :lol:
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)

Awatar użytkownika
Bartek-Lodz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2270
Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thesis - aktywny tempomat

Post autor: Bartek-Lodz » 02 cze 2018, 22:37

Widziałem w realu i nawet macałem.
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG
Thesis Sportiva 2006 [200KM]
Thesis Sportiva 2008 [185KM]
Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM]
Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM]

Awatar użytkownika
rob_76
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3576
Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
Imię: Robert
Lokalizacja: Gdynia/WorldWide

Re: Thesis - aktywny tempomat

Post autor: rob_76 » 03 cze 2018, 13:34

Aaaa - to zwracam honor!!! ;) Niemniej "temat" musi byc niezwykle unikalny, skoro tak dawno nikt o nim nie wspominal... :)
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.

pepo
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 24
Rejestracja: 14 sty 2011, 16:37
Lokalizacja: okolice wrocłwaia

Re: Thesis - aktywny tempomat

Post autor: pepo » 21 cze 2018, 8:57

Wciąż szukam info chodzi mi jaki radar miał nr ale ten boscha

pepo
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 24
Rejestracja: 14 sty 2011, 16:37
Lokalizacja: okolice wrocłwaia

Re: Thesis - aktywny tempomat

Post autor: pepo » 21 cze 2018, 10:26

Bartek-Lodz pisze:
02 cze 2018, 22:37
Widziałem w realu i nawet macałem.
Czy mógłbyś mnie skontaktować jakos z właścicielem tego egzemplarza?

pepo
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 24
Rejestracja: 14 sty 2011, 16:37
Lokalizacja: okolice wrocłwaia

Re: Thesis - aktywny tempomat

Post autor: pepo » 21 cze 2018, 10:52

pietrek125 pisze:
02 cze 2018, 22:16
Na foto jest w instrukcji obsługi :lol:
Na której stronie?

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1214
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Thesis - aktywny tempomat

Post autor: pietrek125 » 21 cze 2018, 19:49

203
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)

pepo
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 24
Rejestracja: 14 sty 2011, 16:37
Lokalizacja: okolice wrocłwaia

Re: Thesis - aktywny tempomat

Post autor: pepo » 21 cze 2018, 21:34

pietrek125 pisze:
21 cze 2018, 19:49
203
Faktycznie, dzieki
Czekam jeszcze na info od kolegi co pisał ze widział i macał go

pepo
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 24
Rejestracja: 14 sty 2011, 16:37
Lokalizacja: okolice wrocłwaia

Re: Thesis - aktywny tempomat

Post autor: pepo » 18 wrz 2018, 22:20

Ponawiam pytanie czy ktoś sie spotkał z tym? Jestem na ostatnim etapie doposażania w acc. I potrzebuje kogoś z tym systemem żeby cos sprawdzic

pepo
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 24
Rejestracja: 14 sty 2011, 16:37
Lokalizacja: okolice wrocłwaia

Re: Thesis - aktywny tempomat

Post autor: pepo » 18 wrz 2018, 22:23

Bartek-Lodz pisze:
02 cze 2018, 22:37
Widziałem w realu i nawet macałem.
Ten klubowicz sie nie odzywa nie odpowiada na pw itp wnioskuje ze bylo to bujanie w obłokach.

Mam informacje ze jest ich kilka we wloszech. Próbuje jakoś ich odnaleźć i nawiązać kontakt

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1214
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Thesis - aktywny tempomat

Post autor: pietrek125 » 19 wrz 2018, 8:01

pepo pisze:
18 wrz 2018, 22:20
... Jestem na ostatnim etapie doposażania w acc...
To widzę, że poważnie podszedłeś do sprawy... może zdradzisz jakie graty , skąd , a może od czego pasują.. :?: .bo mnie młody męczy o ten ACC, ale mu zabiłem klina " to mi znajdź bebechy"... co ciekawe, to ponoć ACC kosztował mniej niż szyberdach...
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)

pepo
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 24
Rejestracja: 14 sty 2011, 16:37
Lokalizacja: okolice wrocłwaia

Re: Thesis - aktywny tempomat

Post autor: pepo » 19 wrz 2018, 11:39

Tak juz jestem na ostatniej prostej
Ale Montuje acc we fiacie stilo 2.4 abarth jest to bliźniaczy system zaprojektowany pod oba auta

Ecu trzeba bylo przeprogramować pod acc.
Zdobyć sw nie bylo łatwo bo stilo jest jeszcze zadziej spotykane z tym systemem niż thesis.
Prawdopodobnie gdy skończę bede mial jedyna wersje w eu lub na świecie.

Wiazke kupilem we wloszech
Zderzak w polsce na wyprzedaży aso
Manetka tempomatu tez w polsce od znajomego
Pozostał tylko radar. Mam juz zastępczy lecz oprogramowanie sie nie zgadza i system nie rusza

Cala moja wiedza pochodzi z epera i elearna.
Musiałem kupic caly zestaw eparow od 09/2003 za gruba kasę
Oraz setki godzin spędzonych w Internecie bo nie wiele info o tym, poznałem wielu ludzi we wloszech z cenna wiedza.

Zdobyłem kody do przeprogramowywania body pod radar itp itd
Numery radarow bosch tez znalazłem

Radar do stilo jest nie dostępny ale jest zamienny z radarem z thesis. Musze znaleźć kogoś z takim systemem i odpłatnie skopiować SW z jego radaru. Następnie zainstaluje te SW w radarze który mam juz.

Nowy radar w aso moge mieć za 13tys zl. Nie stać mnie na taki zakup choc na ta chwile całość kosztowała mnie ok 4tys zl. Sa to ogromne koszty patrząc na cene rynkowa auta ale jestem pionierem i jako pierwszy wykonuje ta operacje dlatego takie koszty.

Jeśli jesteście zainteresowani moge wstawić kilka fotek jak to wyglada itp

pepo
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 24
Rejestracja: 14 sty 2011, 16:37
Lokalizacja: okolice wrocłwaia

Re: Thesis - aktywny tempomat

Post autor: pepo » 19 wrz 2018, 12:03

pietrek125 pisze:
19 wrz 2018, 8:01
To widzę, że poważnie podszedłeś do sprawy... może zdradzisz jakie graty , skąd , a może od czego pasują.. :?: .bo mnie młody męczy o ten ACC, ale mu zabiłem klina " to mi znajdź bebechy"... co ciekawe, to ponoć ACC kosztował mniej niż szyberdach...
Ja tez spodziewałem sie ze system kosztował miliony monet i dlatego sie nie sprzedał
Ku mojemu zaskoczeniu w ceniku ze stilo acc kosztował 3600zl jak na rok 2002 to bylo sporo ale względem ceny auta to mało.

W thesis jest o tyle lepiej ze wyszło ich wiecej z tym systemem.
Acc byl dostępny tylko w wersji 3.2

Składniki

Zderzak pod acc
Zaślepka acc (dostępna w aso nawet kupilem)
Manetka
I radar.
Światło stop (nie wiem dlaczego na światle sa oba nr do acc i zwykle)
Ecu można przeprogramować
Instalacja jest juz wykonana w niektórych modelach jeśli trzeba ja wykonać jest dość prosta

Najgorzej jest z tym radarem, ale tak jak mowie trzeba zdobyć jeden lub dostęp do skopiowania Sw a pozniej sie tym podzielić.

Bosch nie chce pomóc. Jeszcze walczę w aso moze maja gdzieś jakas aktualizacje sw

Awatar użytkownika
facio
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 412
Rejestracja: 02 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Re: Thesis - aktywny tempomat

Post autor: facio » 19 wrz 2018, 13:37

Mam z takimi przełącznikami w orginale 3.0 litrówka ale gdzie szukac sterownika.
We Wroclawiu utworzylem mały klub kappy można poznać nas po rejestracjach wszystkie zaczynaja sie DW 222 mam tez duzo czesci lanci... Tel.691-771-549 A teraz do stadka dołączy Thesis 2.4 jtd mojej żonki DW 898

pepo
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 24
Rejestracja: 14 sty 2011, 16:37
Lokalizacja: okolice wrocłwaia

Re: Thesis - aktywny tempomat

Post autor: pepo » 19 wrz 2018, 14:24

No wlasnie, według dokumentacji tylko 3.2 maialo acc. Z tego co wiem w 3.0 sterownik to jest me 3.1 taki jak w stilo ale w 3.2 juz jest inny. Sterownik moze zostać twój tylko trzeba w nim zmienic sw. Tylko tak jak pisałem z tego co wiem jest to tylko dla 3.2 w automacie. Żeby zadziałało z 3.0 potrzebna by byla mapa. Lub można by spróbować użyć sterownika od stilo ale będzie inny iso code
Co do zderzaka to spokojnie można go za adoptować co acc wycinając dziurę i kupując zaślepkę w aso. Ok 130zl.

Pozostaje kwestia radaru

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”