Tomzik pisze: ↑07 paź 2017, 22:39Proszę Cię, przecież to można zrobić kilkoma przewodami, idącymi tylko do żarówki i mającymi styk z wajhą tylko w pozycji "do siebie". Na potrzeby mrugnięcia taki poziom komplikacji w zupełności wystarczy.
To już byłoby całkowicie pozbawione sensu
Mieć szynę CAN, centralki i jeszcze kable bezpośrednio z przełącznika do żarówki
Sorry, ale to jak od Iphona wracać się do Nokii 3310
Tomzik pisze: ↑07 paź 2017, 22:39Nie, nie musiałbym. Nie trzeba aż tak się zagłębiać moim zdaniem.
A moim trzeba. Z punktu widzenia fizyki również.
Tomzik pisze: ↑07 paź 2017, 22:39Barwa świateł drogowych wg niej była znacznie bardziej zbliżona do ksenonów, światła świeciły dalej, wyżej i mocniej. To wskazuje na to drugie rozwiązanie. Jeśli masz rację, że u mnie świeci palnik + żarówka to tylko dowodzi bezsensowności takiego rozwiązania, skoro moje światła są gorsze.
Nie dowodzi to niczego, poza tym, że... widocznie Twoje światła są gorsze. Ale na to ma wpływ mnóstwo czynników - począwszy od stanu całego układu (a soczewki i odbłyśniki w kilkuletnich ksenonach niestety potrafią już być zanieczyszczone/wypalone), a na konstrukcji całego układu kończąc.
Przynajmniej napisz co to za samochód, żeby mieć jakieś odniesienie.
Tomzik pisze: ↑07 paź 2017, 22:39Literówka to nie to samo co brak osobnego wiersza w tabeli.
Nie literówka, a pominięcie całkowicie wartości
Tomzik pisze: ↑07 paź 2017, 22:39
Zrzut z Epera z roku 2014.
Moje auto
Przechwytywanie.JPG
I opis zastosowań
Przechwytywanie2.JPG
Nie widzę tu nigdzie słowa "bi"
Poza tym Eper twierdzi, że w moim aucie jest żarówka H7, zatem jeśli czepiasz się błędów w instrukcji to i Eper nic lepszy nie jest
A czy reflektor bi-ksenonowy nie jest reflektorom ksenonowym?
Poza tym ePER dla mojej AR159 również pokazuje pozycje "Reflektory ksenonowe - 230", a w 159 były tylko bi-ksenony
Podsumowując, stawiam dolary przeciwko orzechom, że zarówno w Twoim samochodzie jest zestawienie D1S + H1, jak i że jest to bi-ksenon.
FCA takie połączenie stosuje już od lat w wielu modelach.