500 KM w "osobówce"
: 15 sty 2008, 9:30
Co powiecie na to.
Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
https://forum.lanciapolska.org/
Ja jezdzilem tym:"fragless" pisze:Co powiecie na to.
Z tymi pompowtryskiwaczami nie do końca jest tak jak piszesz. Śmiem twierdzić, że VW nadal by się przy nich upierał, ale powód przejścia na CR jest trochę inny. Już wiadomo, że diesle z pompowtryskiwaczami, szczególnie o dużych pojemnościach nie będą w stanie spełnić wyśrubowanych norm czystości spalin, w szczegolności dotyczących emisji CO2."Marcin_D" pisze:Auto fajne, nie mozna powiedzieć żę jest złe i silnik na CR też będzie chyba chodził ładnie, a nie jak TDI - chociaż osobiście wolał bym ładne Lamborghini Diablo albo Mercielago, no ostatecznie Gallardo.![]()
Zauważcie że Audi/VW wchodzi w CommonRail - a taki był niedobry, ich pompowtryskiwacze były najlepsze na świecie. Tak to jest z niemieckimi firmami, wymyślą coś co jest dobre (tylko wrażenia z jazdy są jak ciągnikiem, a praca silnika TDI to "piekny dzwięk") i uważają że jest najlepsze, a potem nagle się okazuje żę jednak jest kicha, bo ludzie chcą komfortu, a nie grzechotu.
No mnie dokładnie o to chodzi, ale jakośc pracy silnika na pompowtryskach też miała swoje do powiedzenia (czytałem gdzieś, że klienci zaczeli narzekać na jakośc pacy silników). Właśnie te normy zabiły im najwiekszego ćwieka, bo myśleli że ich patent da sobie radę, a tu się okazało żę nie ma takiej możliwości."Dudi" pisze:Z tymi pompowtryskiwaczami nie do końca jest tak jak piszesz. Śmiem twierdzić, że VW nadal by się przy nich upierał, ale powód przejścia na CR jest trochę inny. Już wiadomo, że diesle z pompowtryskiwaczami, szczególnie o dużych pojemnościach nie będą w stanie spełnić wyśrubowanych norm czystości spalin, w szczegolności dotyczących emisji CO2."Marcin_D" pisze:Auto fajne, nie mozna powiedzieć żę jest złe i silnik na CR też będzie chyba chodził ładnie, a nie jak TDI - chociaż osobiście wolał bym ładne Lamborghini Diablo albo Mercielago, no ostatecznie Gallardo.![]()
Zauważcie że Audi/VW wchodzi w CommonRail - a taki był niedobry, ich pompowtryskiwacze były najlepsze na świecie. Tak to jest z niemieckimi firmami, wymyślą coś co jest dobre (tylko wrażenia z jazdy są jak ciągnikiem, a praca silnika TDI to "piekny dzwięk") i uważają że jest najlepsze, a potem nagle się okazuje żę jednak jest kicha, bo ludzie chcą komfortu, a nie grzechotu.
Dla nich Thema ulegała autoutylizacji poprzez przeistoczenie się w kupkę rdzy. Na dowód tego pokazał Jerremy C. wiadro z kilkoma zardzewiałymi elementami i kilka garści sypkiej rdzy."Tasman" pisze:Tak powiadali fachowcy z top gear.
No nie jest,ale irytujace jest przekonanie o własnej doskonałości."Tasman" pisze:Dla mine to autko jest piękne.Po za tym słyszałem że audi złamało niepisaną umowę z bmw i vw , że będą wypuszczali autka z ograniczeniem do 250 km/h. Audi tym modelem zerwała to.I jest dym .Trzeba przyznać , że "władca pieścieni" (0000 ) to komfort i solidność . Dlatego ceny w porównaniu do vw są wyższe.Nie wszstko co niemieckie jest złe.
Nie ważna jest goła prawda, ważne jest zatrudniać dobre agencje PR! Pamiętam, że w cenie Poloneza 30% stanowiło rezerwę na naprawy gwarancyjne i wymiany aut. Ciekawe jaki % w cenie AutoUniona stanowią koszty akcji serwisowych, napraw gwarancyjnych itp. bo w tego co piszesz Macieju to podejrzewam, że porównywalne."maciej_ignys" pisze: Byłem w paźdźierniku na akcji serwisowej w Audi to wymienili mi 11 elementów, między innymi poduszkę powietrzną kierowcy, czujnik poziomujący zawieszenie pneumatyczne i system MMI z ekranem.
Za części musiałbym normalnie zapłacić jakieś 60 000 zł![]()
O penis tu chodzi ?