Kappa - temperatura silnika
: 23 paź 2007, 10:39
Hmm... moja Delta tez na wiosne przyjechala z Włoch... Myslicie, ze termostaty sa inne?"sebabix" pisze: ...sprowadzona z italii może to taki termostat na ciepły klimat ??
Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
https://forum.lanciapolska.org/
Hmm... moja Delta tez na wiosne przyjechala z Włoch... Myslicie, ze termostaty sa inne?"sebabix" pisze: ...sprowadzona z italii może to taki termostat na ciepły klimat ??
też założyłem Vernet i też jest do bani, bo przy jeździe na zimnym silniku temp rośnie do 95C, raptownie spada do 75C, powoli rośnie znów do 95, spada i tak w kółko. Temperatury do których spada są coraz wyższe i po kilkunastu/ kilkudziesięciu km (zależy od temp. zewnętrznej) mam w miarę stałą ok.85C."pawcio1" pisze: nowy Verneta wskazuje max.75 st.wychodzi na to że ten też jest do bani....!!!
sprawdz czy masz dobry poziom płynu oraz czy układ nie jest zapowietrzony"GRZ" pisze:też założyłem Vernet i też jest do bani, bo przy jeździe na zimnym silniku temp rośnie do 95C, raptownie spada do 75C, powoli rośnie znów do 95, spada i tak w kółko. Temperatury do których spada są coraz wyższe i po kilkunastu/ kilkudziesięciu km (zależy od temp. zewnętrznej) mam w miarę stałą ok.85C."pawcio1" pisze: nowy Verneta wskazuje max.75 st.wychodzi na to że ten też jest do bani....!!!
witam, wymieniłem termostat dla pewności bo tylko na to wskazywało ze za szybko puszcza pełen obieg ,no i po wymianie okazało sie ze dobrze podejrzewałem teraz termostat zaczyna działać przy ok 90 stopniach ,nareszcie mam ciepło w lancii i wskazówka stoi jak komin Batorego w jednym położeniu zawsze na 90 bez względu na to jak auto sie porusza.Wymieniałem sam ,czas max 2 godziny , wystarczy wyjąć akumulator i zapatrzyć sie w zestaw nowych zacisków do przewodów , przy okazji termostatu zauważyłem ze ok polowa węży jest sparciała trzeba też kiedyś wymienić pozdrawiam"sebabix" pisze:witam, moja lybra podczas zwyklej jazdy nie przekracza 70 stopni , w korkach czasami osiągnie 90 stopni ale zaraz włącza sie wentylator i zbija temperaturę do 70 stopni ,nie wiem co jest grane ,praca silnika powinna utrzymywać sie na poziomie 85-90 stopni ,termostat niby ok ,teraz jest zimno i zrobiłem prosty test,rano odpaliłem silnik i po ok 5 min sprawdzałem temperaturę,wskaźnik ok 60 stopni przewód do chłodnicy zimny pozostałe cieple czyli termostat działa , poziom płynu prawidłowy i nie zmienia sie , lybra sprowadzona z italii może to taki termostat na ciepły klimat ??
Po czym wnioskujesz że powinno być 90 stC"pawcio1" pisze:Postanowiłem odświeżyć ten temat...
Dziś wymieniłem termostat który był uszkodzony,pokazywał prawie cały czas tem. ok.55 st. Nowy kupiony w autosklepie 24 (140zł) pokazuje tem. w granicach 75st. a powinien 90stWszystko sprawdzone,wszystko zrobione ale niestety temperatrura trochę za niska
Może czujniki wadliwe?
P.S przypomnę że chodzi mi o Kappe bo niedawno kupiłem,a nie zmieniłem jeszcze avantarka...
Pawcio1 - to pewnie do tej turbo od klubowicza"prezesjm" pisze:Po czym wnioskujesz że powinno być 90 stC"pawcio1" pisze:Postanowiłem odświeżyć ten temat...
Dziś wymieniłem termostat który był uszkodzony,pokazywał prawie cały czas tem. ok.55 st. Nowy kupiony w autosklepie 24 (140zł) pokazuje tem. w granicach 75st. a powinien 90stWszystko sprawdzone,wszystko zrobione ale niestety temperatrura trochę za niska
Może czujniki wadliwe?
P.S przypomnę że chodzi mi o Kappe bo niedawno kupiłem,a nie zmieniłem jeszcze avantarka...