Strona 3 z 3

Odp: kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd

: 29 kwie 2009, 22:26
autor: Jasko
zgadzam sie z przedmowca, ze w jtd montowany jest garret VNT(Variable Nozzle Turbine) 25, Variable (zmienna) nozzle(dysza) no i chyba "turbine" nie musze tlumaczyc. A jak masz inaczej w jtd to prawdopodobnie orginalna padla... : beczy :

Odp: kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd

: 30 kwie 2009, 8:48
autor: dexus
Kis79 pisze:bzdura nie kazda 2.4 jtd ma zmienna geometrie, nie rozpowszechniajcie bzdur
Zgadzam się (np lybra 2,4jtd 133km). Natomiast w Kappie 2,4jtd nie spotkałem się z inną (no chyba że nieorginalnie wymieniona)

Odp: kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd

: 30 kwie 2009, 12:17
autor: STOD
To jaką ja mam turbinę? Ze zmienną geometrią łopatek czy nie? Mam Lybre 2.4 jtd - produkcja 99' , rejestracja 2000' . Hę ???

Odp: kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd

: 30 kwie 2009, 19:13
autor: tadek125
witam
zadam pytanie tutaj
nie chce zakladac nowego watku

jest taki problem
kappa 2.4 jtd ciagnie elegancko na kazdym biegu
...
ale....
jest pewien problem
na 3 i 4 biegu przy obrotach ponad 3000 pojawia sie Engine System Controll czy jakos tak i wydaje mi sie jak by mu tak mocy brakowalo
mialem kiedys taki problem ale tylko i wylacznie na 4 biegu
była zacieta geometria w turbinie
teraz z nia jest ok


w czym problem ??

Odp: kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd

: 01 maja 2009, 13:55
autor: alan0104
tadek125 pisze:witam
zadam pytanie tutaj
nie chce zakladac nowego watku

jest taki problem
kappa 2.4 jtd ciagnie elegancko na kazdym biegu
...
ale....
jest pewien problem
na 3 i 4 biegu przy obrotach ponad 3000 pojawia sie Engine System Controll czy jakos tak i wydaje mi sie jak by mu tak mocy brakowalo
mialem kiedys taki problem ale tylko i wylacznie na 4 biegu
była zacieta geometria w turbinie
teraz z nia jest ok


w czym problem ??
a co sie dzieje gdy wrzucisz (kolejny) 5 bieg i dalej ostro przyspieszasz?

Odp: kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd

: 02 maja 2009, 10:42
autor: tadek125
hmmm
wiem tyle ze ciagnie dobrze do około 2500
ale nie doszedlem na 5 biegu do ponad 3000 bo nie ma drogi takiej u nas :)
a zeby sprawdzic to trzeba z 20 kmm sie przejechac
ale jadąc ostatnio ze szkoły nie zauwazylem zeby cos sie robilo na 5 biegu

najbardziej to jest widoczne na 4 i pod górke

-- 09 Lip 2009, 21:15 --

czy wie ktos jaka moze byc przyczyna tego check??

geometria byla czyszczona w tamtym roku, byla zacieta

teraz jak ruszam to wydaje sie byc ok

Odp: kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd

: 11 paź 2009, 13:06
autor: awaria09
u mnie też pojawił się podobny problem. Powyżej 3000obr check i spadek mocy. najbardziej odczuwalne na 3-4 biegu..ponoć może być to dosłownie wszystko..turbina sprawna nowy przepływomierz..szukam dalej..dobrze ze jest to na tyle mocny silnik ze nie ma potrzeby go wyżej kręcić. uporał się koś już z takim problemem..