Strona 3 z 4
Lybra - rozrząd
: 04 lut 2008, 23:25
autor: Simon
nie śmiem się kłócić z przyszłym doktorem ale czy aby w teorii 2,4 pierwszej generacji nie miał 136 KM? i czy turbina nie była w 2.4 od początku o zmiennej geometrii ( tu nie jestem pewien ) ? Bo w 1.9 I generacja na pewno miała stałą geometrię.
PS. O bravo mówiłem a propos innego wątku dotyczącego sprzęgła...
Lybra - rozrząd
: 04 lut 2008, 23:27
autor: Gość
starość nie radość 230 kkm daje znać o sobie lecz powoli jak bę?ę miał urlop silnik w pył co trzeba nowe a i tyrbinka nowa szkoda że bez zmiennej geometrii ale większej nie upchasz
intrcooler też nie da rady chyba że instalka od młodszege rocznika centralka 16 zamiast 15 i wtryski na 6 otworków no i zawór turbiny i turbina ze zmienną geometrią ale czy to ma sens i czy opłacalne

Lybra - rozrząd
: 04 lut 2008, 23:28
autor: Simon
"Nat" pisze:przesadę doprawdy godną neofity


czy wspominałem pisałem, że Lybra jest czwartym autem z koncernu Fiata, którym jeżdżę?
daabra, dość bo rozmowa dawno zboczyła z właściwego toru

Lybra - rozrząd
: 04 lut 2008, 23:28
autor: Gość
z bravo 1,9 jtd anie td mam doktorat miałem taką 3 latka ale czas na nią
-----------------------------------------------------------
tel.501082354 lancia lybra 2,4jtd 2000 136km/w teorii/turbinka ze stałą geometrią
Lybra - rozrząd
: 04 lut 2008, 23:32
autor: kartonik
"jan123456" pisze:starość nie radość 230 kkm daje znać o sobie lecz powoli jak bę?ę miał urlop silnik w pył co trzeba nowe a i tyrbinka nowa szkoda że bez zmiennej geometrii ale większej nie upchasz
intrcooler też nie da rady chyba że instalka od młodszege rocznika centralka 16 zamiast 15 i wtryski na 6 otworków no i zawór turbiny i turbina ze zmienną geometrią ale czy to ma sens i czy opłacalne

zdziwilem sie, bo rozmawialem dzis z gosciem, co ma ar 156 i silnik 140-konny. z przebiegiem 280 kkm hamownia wyplula mu bonusa 2 KM

Po pierwszej wizycie u tunera zrobili samym softem 18x koni i ponad 400 nm. Podobno zapierdaaaaaaaaaala

Mechanik stwierdzil, ze ten silnik ma bardzo duze zapasy mocy, glownie w podawaniu paliwa. W dobiciu do 200 KM przeszkodzila im turbina, ktora juz nie wydalala podawac powietrza iza autem pojawial sie spory dym. Ja tez chce tak miec.....

Lybra - rozrząd
: 04 lut 2008, 23:38
autor: Gość
zależy od kogo autko nabyte jak traktowane u mnie był jeden warunek przy kupnie nie ważny stan tecniczny ważne aby nie bity>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> : yesyes :resztę wyprowadzę na prostą nie kosztuje mnie robocizna.czy aby nie znam cię z forum tdi-tuning/pytanie do kolegi kartonik
Lybra - rozrząd
: 04 lut 2008, 23:42
autor: kartonik
"jan123456" pisze:czy aby nie znam cię z forum tdi-tuning/pytanie do kolegi kartonik
bywam

Lybra - rozrząd
: 04 lut 2008, 23:47
autor: Gość
pisałem o braku mocy ale błąd był banalny zgadnij co a nie uwierzysz już miałem ściągać głowice bo byli tam nasi/fachowcy/
Lybra - rozrząd
: 04 lut 2008, 23:56
autor: kartonik
Dziura w wezu miedzy turbina a filtrem
ale zeszlismy z tematu... admini nas przeswieca
Lybra - rozrząd
: 04 lut 2008, 23:57
autor: gregory_gb
Panowie a czy w 2,4 jest klin na wale bo również będę przymierzał się do wymiany rozrządu i zastanawiam się czy będę potrzebował specjalny klucz do unieruchomienia korbowoda?
Lybra - rozrząd
: 05 lut 2008, 0:00
autor: Gość
dziura w węży już ci pisałem wykaże błąd przeładowania /dywanik pod pedałem gazu /pozycja pedału gazu 73% aż mi wstyd otym mówić/

Lybra - rozrząd
: 05 lut 2008, 0:02
autor: Gość
to nie ford klin jest na wale cycek na kole wału korbowegoma być prostopadle do śrubki miski olejowej na włku rozrządu masz znaki ale jak nie potrafisz nie rób sam
Lybra - rozrząd
: 05 lut 2008, 8:39
autor: letnik22
"jan123456" pisze:to nie ford klin jest na wale cycek na kole wału korbowegoma być prostopadle do śrubki miski olejowej na włku rozrządu masz znaki ale jak nie potrafisz nie rób sam
wiesz, że lepiej się czyta, ba.... nawet mozna łatwiej zrozumieć treść, kiedy stosujesz znaki interpunkcyjne??
Lybra - rozrząd
: 06 lut 2008, 11:00
autor: maydayns
SIMON wymieniales juz pasek rozrzadu?? z tego co wiem masz ten sam silniczek co ja 1.9JTD 105koni, jesli tak to ile zaplaciles za same czesci (i co dokladnie wymieniles?) i ile za cala impreze?? mnie tez to czeka, az glupio sie przyznac ze od pazdziernika mam autko i do dzisiaj nie zmienlem:( na plastikowej pokrywie silnka mam napis czerwonym markerem CD. 205000, zapewne chodzi o pasek, tylko nie wiem czy wtedy byl wymieniany, czy moze to gorsza pcjia ze trzeba bylo wymienic, kupilem autko z przebiegiem 236 tys i dojechalem juz do 241.500... Chyba czas na wymiane:D
Lybra - rozrząd
: 06 lut 2008, 11:25
autor: Simon
Jeszcze nie wymieniałem. Chcę się wcześniej skontaktować z poprzednim właścicielem i zapytać kiedy on to robił ostatnio ( jest chwilowo w USA i nie ma z nim kontaktu ). Jak wszystko się złoży dobrze, to może nawet w najbliższą sobotę uda mi się to wymienić ( chociaż wolałbym żeby okazało się, że nie muszę

).
Jeśli nie masz pewności co do przeszłości auta to lepiej wymienić cały komplet - pasek + rolka prowadząca + rolka napinająca. Komplet ( Gates, SKF, SKF ) kosztuje na alledrogo koło 250 zł. Wymianka u garażowego mechanika koło 150-200 zł.