Strona 2 z 2
Lybra - 2.4 jtd 140 KM i odpalanie
: 05 lut 2008, 15:07
autor: kartonik
"dunin" pisze:a może z powodu tego felernego czujnika komp podaje za dużo/mało paliwa i stąd to jednostkowe łubudu? nie wiem, zgaduję tylko, w życiu nie widziałem tego silnika

No ale wezmy statystycznie: ja, kolega michu, kolega jan, jeszcze jedne kolega z LKP i kolego z alfa romeo 156 maja ten sam objaw w swoich samochodach. Zadalem cztery zapytania i kazdy odpowiadal - mam to samo. Jakie jest wiec prawdopodobienstwo, ze to kolo dwumasowe? Pewnie takie samo jak i czujnik temperatury w termostacie

Chociaz zawsze latwiej w garazu sprawdzic to ostatnie (i liczyc, ze to jest wlasnie ten feler) niz kolo
W weekend pogrzebie pod maseczka
No, ale podobno sa osoby, ktore wiedza co to za czort

Lybra - 2.4 jtd 140 KM i odpalanie
: 05 lut 2008, 15:27
autor: haha
Ja nie wiem ale muszę wam powiedzieć że mam podobnie ale w 1,9 JTD, mam tez lekkie mrowienie na kierownicy przy obrotach jałowych, oraz wibracje przy delikatnym ruszaniu - wymieniłem właśnie sprzęgło na sachsa - bo mi się ślizgało na 5 biegu. I tak się zastanawiam z tym mrowieniem w kierownicy - lekkim drżeniem przy ruszaniu czy to aby na pewno dwumasówka się odzywa czy może jeszcze coś - poduszki mocujące silnik i skrzynie są ok.
Lybra - 2.4 jtd 140 KM i odpalanie
: 05 lut 2008, 15:48
autor: Sebastian
"haha" pisze:Ja nie wiem ale muszę wam powiedzieć że mam podobnie ale w 1,9 JTD, mam tez lekkie mrowienie na kierownicy przy obrotach jałowych, oraz wibracje przy delikatnym ruszaniu - wymieniłem właśnie sprzęgło na sachsa - bo mi się ślizgało na 5 biegu. I tak się zastanawiam z tym mrowieniem w kierownicy - lekkim drżeniem przy ruszaniu czy to aby na pewno dwumasówka się odzywa czy może jeszcze coś - poduszki mocujące silnik i skrzynie są ok.
U mnie całe auto drży na biegu jałowym. Podczas mocnego przyśpieszania na (szczególnie na 3 i 4 biegu to czuć) auto też wpada w nieprzyjemne wibracje. Poduszki pod silnikiem wymienione - efekt pozostał.
Lybra - 2.4 jtd 140 KM i odpalanie
: 05 lut 2008, 16:12
autor: kartonik
"Sebastian" pisze:
U mnie całe auto drży na biegu jałowym. Podczas mocnego przyśpieszania na (szczególnie na 3 i 4 biegu to czuć) auto też wpada w nieprzyjemne wibracje. Poduszki pod silnikiem wymienione - efekt pozostał.
o, i to chyba jest klasyczny przyklad usterki zestawu sprzeglo-kolo dwumasowe. u mnie wibracje na jalowym tez sa, ale jest to minimalne odczuwalne w stopach i pod pupa. ale nie martwie sie tym, bo w poprzednim 1.9 tez tak mialem. u mojego ojca w pugu 406 tez czuc leciutko silnik. ale za to podczas jazdy jest u mnie idealnie. ZADNYCH wibracji, wstrzasow, stukow. nic. czy to zimny, czy cieply. chodzi jak zyletka

tylko to odpalanie na cieplym...
Lybra - 2.4 jtd 140 KM i odpalanie
: 05 lut 2008, 19:35
autor: Gość
też sugeruję jutro mam scudo na sprzęgło więc oblukam przed i po wymianie
Lybra - 2.4 jtd 140 KM i odpalanie
: 07 lut 2008, 11:58
autor: dudekken
Czyżby wątek umarł i nikt nie jest w stanie rozwiązać tej przedziwnej zagadki?
Lybra - 2.4 jtd 140 KM i odpalanie
: 07 lut 2008, 12:58
autor: kartonik
No wlasnie. Czekamy na jakies sugestie : gra_na :
Lybra - 2.4 jtd 140 KM i odpalanie
: 09 lut 2008, 21:21
autor: wowaja
A może by tak do serwisu czy do innego mechanika?
Lybra - 2.4 jtd 140 KM i odpalanie
: 09 lut 2008, 22:45
autor: Gość
po wymianie koła dwu-masowego w scudo ustąpiło/cena koszmar/muszę już teraz zbierać aby na wakacjach zmienić komplet/

Lybra - 2.4 jtd 140 KM i odpalanie
: 10 lut 2008, 1:12
autor: dudekken
Czyli moje przypuszczenia były słuszne.