Strona 2 z 2

Nuova Delta Traci moc .....

: 19 kwie 2007, 18:37
autor: DeviLL
Mozesz bardziej wyjasnic co to jest to NTC ? :roll:

Nuova Delta Traci moc .....

: 19 kwie 2007, 19:01
autor: lancia1969
"DeviLL" pisze:Mozesz bardziej wyjasnic co to jest to NTC ? :roll:
Czujnik w którym opór spada wraz ze wzrostem temperatury :wink: b

Nuova Delta Traci moc .....

: 19 kwie 2007, 19:26
autor: DeviLL
Czyli ten czujnik w glowice wkrecany ?
15 st C = 3.6 k Om
30 st C = 1.3 k Om
80 st C = 250 Om

o tym pewnie mowa ? :wink:

Nuova Delta Traci moc .....

: 19 kwie 2007, 22:50
autor: lancia1969
"DeviLL" pisze:Czyli ten czujnik w glowice wkrecany ?
15 st C = 3.6 k Om
30 st C = 1.3 k Om
80 st C = 250 Om

o tym pewnie mowa ? :wink:
Dokładnie tak - wazny bo na podstawie jego odczytu ECU reguluje częstotliwość pracy wtrysku więc sam wiesz .... :wink:

Nuova Delta Traci moc .....

: 19 kwie 2007, 22:57
autor: wujek
Witam,
Częstotliwość otwarcia wtrysku jest zależna od obrotów, skład mieszanki zależy raczej od czasu otwarcia wtryskiwacza, to tak BTW.
Pozdrawiam

Nuova Delta Traci moc .....

: 19 kwie 2007, 23:07
autor: DeviLL
Wydaje mi sie ze temp wplywa tez na ustawienie zaplonu (moze nastapic cofniecie) i stad te strzaly po zagrzaniu :wink:


PS: od jakis 2 tyg na wielu forach czytam i obserwuje takie zachowanie samochodow , dziwne to :roll:

Nuova Delta Traci moc .....

: 19 kwie 2007, 23:30
autor: Neronq
"DeviLL" pisze: PS: od jakis 2 tyg na wielu forach czytam i obserwuje takie zachowanie samochodow , dziwne to :roll:
Niewykluczone, ze to od paliwa zalezy, ostatnio kolega pokazywal mi butelke plastikowa z benzyna ktorej uzywal do kosiarki, bajura z shela, a przez zime wytracila sie warstwa 3cm jakiegos dziwnego G na gorze ... , pewnie woda i jakis shit, 1.5l butelka i tyle w niej bylo, to az strach pomyslec co w baku sie dzieje :?

Nuova Delta Traci moc .....

: 20 kwie 2007, 10:39
autor: lancia1969
"wujek" pisze:Witam,
Częstotliwość otwarcia wtrysku jest zależna od obrotów, skład mieszanki zależy raczej od czasu otwarcia wtryskiwacza, to tak BTW.
Pozdrawiam
Oczywiście ,że masz racje , niemniej jednak jest to jeden ( NTC) parametr który podpowiada ECU z której częsci eproma ma sterowac Motorolą.
"Devill" pisze:Wydaje mi sie ze temp wplywa tez na ustawienie zaplonu (moze nastapic cofniecie) i stad te strzaly po zagrzaniu
.

Map steruje zasadniczo punktem zapłonu, a tak naprawde jest to funkcja ciśnienia , połozenia wału i czyjnika fazy ( wałek rozrządu) a strzały przy odejmowaniu gazu są spowodowane albo zbyt bogatą mieszanką lub za dużym odstepem (szczeliną) czujnika położenia wału (powinien byc w granicy 0,6 - 09 mm) lub zbyt duża przerwą na swiecach ( max 1,1) [/quote]

Nuova Delta Traci moc .....

: 20 kwie 2007, 17:54
autor: DeviLL
Czujnik temp dobry , swiece dobre , polozenie walu itd itd dobre , a efekt ten sam :wink: Jak dzis gadalem z mechanikiem to ponoc modul/cewka moze powodowac takie zachowanie tez , czy moze nie ? :roll:

Nuova Delta Traci moc .....

: 20 kwie 2007, 18:28
autor: lancia1969
"DeviLL" pisze:Czujnik temp dobry , swiece dobre , polozenie walu itd itd dobre , a efekt ten sam :wink: Jak dzis gadalem z mechanikiem to ponoc modul/cewka moze powodowac takie zachowanie tez , czy moze nie ? :roll:
No pewnie że może , może jeszcze czujnik w aparacie , trzeba spkojnie wszystko posprawdzać.

Nuova Delta Traci moc .....

: 20 kwie 2007, 18:52
autor: DeviLL
W sumie u mnie zaczely sie problemy z gasnieciem po tym jak uszczelnilem oring przy palcu zaplonowym (przestalo kapac to zaczal gasnac) , palec , kopulka , przewody , swiece zmienione :wink:
Bedzie badana tez lambda , btw czujnik stukowy chyba nie ma wplywu ? (jakby cofnal zaplon za bardzo po nagrzaniu?) :twisted:

Nuova Delta Traci moc .....

: 20 kwie 2007, 18:59
autor: lancia1969
"DeviLL" pisze:W sumie u mnie zaczely sie problemy z gasnieciem po tym jak uszczelnilem oring przy palcu zaplonowym (przestalo kapac to zaczal gasnac) , palec , kopulka , przewody , swiece zmienione :wink:
Bedzie badana tez lambda , btw czujnik stukowy chyba nie ma wplywu ? (jakby cofnal zaplon za bardzo po nagrzaniu?) :twisted:
W ciemno wymień czujnik fazy ( hala) w aparacie a szczególnie zwróć uwagę na podłącznie do wtyczki wewnętrznej i stan kabli lubi pękać w srodku w sczególnie jak pracuje w oleju - mikropękniecia :wink:

Nuova Delta Traci moc .....

: 20 kwie 2007, 19:15
autor: DeviLL
"lancia1969" pisze:
"DeviLL" pisze:W sumie u mnie zaczely sie problemy z gasnieciem po tym jak uszczelnilem oring przy palcu zaplonowym (przestalo kapac to zaczal gasnac) , palec , kopulka , przewody , swiece zmienione :wink:
Bedzie badana tez lambda , btw czujnik stukowy chyba nie ma wplywu ? (jakby cofnal zaplon za bardzo po nagrzaniu?) :twisted:
W ciemno wymień czujnik fazy ( hala) w aparacie a szczególnie zwróć uwagę na podłącznie do wtyczki wewnętrznej i stan kabli lubi pękać w srodku w sczególnie jak pracuje w oleju - mikropękniecia :wink:
A moze aparat zmienic ? :wink: