Strona 2 z 2

lybra I stało sie!!!! ZERWANY pasek rozrządu!!!!

: 15 lut 2007, 9:53
autor: Łukasz
GATES i DAYCO tez mialo wpadki i to nie male. Moja lybra tez jest z 2000r i wymienilem rozrzad(poraz pierwszy) przy 95 000km. Rolka troszke szumiala a napinacz byl jak nowy. Pasek nosil oznaki "parcienia" czyli wymiana w sama pore.
Dziwna sprawa z ta wymiana rozrzadu przy 50 000km :?
Rozrzady na"pasku" wprowadzono tylko dlatego by byla kasa z teego w servisach i sklepach. 8)
Pytanko: w jakim momecie doszlo do zerwania paska?? czesto dawales lyberce po piz....ce??

lybra I stało sie!!!! ZERWANY pasek rozrządu!!!!

: 15 lut 2007, 10:10
autor: Patryklancia
"bobkiler" pisze:
"Blash" pisze:a sam pasek byl wymieniany czy rolki również?
Gosc ktory to skladal powiedzial ze pasek byl zalozony odwrotnie!!!A co do rolek to niewiem czy byly wymienione,w ksiazce serwisowej pisze:wymiana paska rozrzadu.A tak apropo ten stary to byl Gates!
Z tego co piszesz to jest niemożliwe aby serwis czyli ASO pozwoliło sobie na założenie Gatesa proste coś musiało sie wydarzyć w między czasie jeżeli był założony gates a jeżeli był założony odwrotnie to widać robili to specjaliści według których bez "majzla i młota to ch... a nie robota" Na pasku są znaki montażowe według których powinno się ustawiać są one pomocniczymi przy ustawieniu-w tym przypadku 3 kreski a pozatym strzałki w którym kierunku ma to być założone więc jak tu się pomylić -rozrząd to "serce silnika" więc i lekarz który je transplantował był konowałem :!: :!:

lybra I stało sie!!!! ZERWANY pasek rozrządu!!!!

: 15 lut 2007, 10:39
autor: Łukasz
"Patryklancia" pisze:
"bobkiler" pisze:
"Blash" pisze:a sam pasek byl wymieniany czy rolki również?
Gosc ktory to skladal powiedzial ze pasek byl zalozony odwrotnie!!!A co do rolek to niewiem czy byly wymienione,w ksiazce serwisowej pisze:wymiana paska rozrzadu.A tak apropo ten stary to byl Gates!
Z tego co piszesz to jest niemożliwe aby serwis czyli ASO pozwoliło sobie na założenie Gatesa proste coś musiało sie wydarzyć w między czasie jeżeli był założony gates a jeżeli był założony odwrotnie to widać robili to specjaliści według których bez "majzla i młota to ch... a nie robota" Na pasku są znaki montażowe według których powinno się ustawiać są one pomocniczymi przy ustawieniu-w tym przypadku 3 kreski a pozatym strzałki w którym kierunku ma to być założone więc jak tu się pomylić -rozrząd to "serce silnika" więc i lekarz który je transplantował był konowałem :!: :!:
Mi ASO zrobilo rozrzad na moich czesciach, zrobili wpis w ksiazke i dali gwarancje na robocizne.

lybra I stało sie!!!! ZERWANY pasek rozrządu!!!!

: 15 lut 2007, 10:45
autor: Patryklancia
"Łukasz" pisze:
"Patryklancia" pisze:
"bobkiler" pisze:
"Blash" pisze:a sam pasek byl wymieniany czy rolki również?
Gosc ktory to skladal powiedzial ze pasek byl zalozony odwrotnie!!!A co do rolek to niewiem czy byly wymienione,w ksiazce serwisowej pisze:wymiana paska rozrzadu.A tak apropo ten stary to byl Gates!
Z tego co piszesz to jest niemożliwe aby serwis czyli ASO pozwoliło sobie na założenie Gatesa proste coś musiało sie wydarzyć w między czasie jeżeli był założony gates a jeżeli był założony odwrotnie to widać robili to specjaliści według których bez "majzla i młota to ch... a nie robota" Na pasku są znaki montażowe według których powinno się ustawiać są one pomocniczymi przy ustawieniu-w tym przypadku 3 kreski a pozatym strzałki w którym kierunku ma to być założone więc jak tu się pomylić -rozrząd to "serce silnika" więc i lekarz który je transplantował był konowałem :!: :!:
Mi ASO zrobilo rozrzad na moich czesciach, zrobili wpis w ksiazke i dali gwarancje na robocizne.
Zgadza sie jest taka możliwość tylko wtedy niema gwarancji z wiadomych względów, pisząc to że Aso by sobie nie pozwoliło miałem na myśli przypadek w którym to części są kupowane w serwisie wraz z usługą.

lybra I stało sie!!!! ZERWANY pasek rozrządu!!!!

: 15 lut 2007, 12:30
autor: Savi
Moim zdaniem fabrycznie założony pasek powinień wytrzymać tyle ile jest napisane w książce serwisowej.W życiu bywa różnie.
Kolega Partyklancia ma rację jeśli chodzi o wybór paska czy bedzie to Gates czy też Dayco.Osobiście sam wachałem się z kupnem paska Gates ale kiedy zobaczyłem i porównałem obydwa to nie miałem wątpliwości że kupię Dayco.Z rozrządem trzeba bardzo ostrożne się obchodzić.Jeśli jest to możliwe to stosować przy wymianie narzędzia i przyrządy niezbedne do jego wymiany oraz zwrócić uwagę przy demontażu na znaki,ustawienia itp. Również nie można oszczędzać na rozrządzie i poprostu kupić spradzone produkty dobrej firmy.Przykładem jest to forum gdzie wszczyscy staramy się opisywać swoje za i przeciw.

Savi

lybra I stało sie!!!! ZERWANY pasek rozrządu!!!!

: 15 lut 2007, 12:43
autor: Miniol
"Patryklancia" pisze:
"Miniol" pisze:ja znowu o Gatesach produkowanych w Polsce nie najlepsze opinie slyszalem. polecam Bosch lub Continental.
Pewnie myślałeś o contitechu , który jest montowany na pierwszym wyposażeniu w audi/vw
oczywiscie. Contitech jest pod szyldem Continentala, wiec sobie pozwolilem uzyc tej ogolniejszej nazwy ;)
Dla niedowiarkow http://www.contitech.de