Lybra - pętla immobilizera

kamco11
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 9
Rejestracja: 29 wrz 2013, 1:07
Imię: Kamil
Lokalizacja: Kielce

Lybra - pętla immobilizera

Post autor: kamco11 » 30 paź 2013, 22:58

Siemka :D
Przydarzył mi się taki mały fail, mianowicie jak zakładałem plastik pod kierą uszkodziłem pętle od immo.
Teraz takie pytanie, doczytałem się na forum że ktoś wrzucił pętle od cinquecento i działała.
Więc może to być obojętnie jaka pętla, byle miała oporność 17-18 ? (takie info znalazłem na forum).
Ewentualnie od jakiego innego auta pasuje bo nie ukrywam ale do Lybry jest z tym mały problem.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 31 paź 2013, 7:24 przez Dudi, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Tytułujemy zgodnie z zasadami. Poprawiłem./Stabraf/

Awatar użytkownika
faraon
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 7296
Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Skype: nie używam
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Pętla Immo

Post autor: faraon » 30 paź 2013, 23:14

Mam dwie pętle od immo z Delty II (Nuova Delta) - jak będą pasowały są do wzięcia. Sprawdź w EPER-ze czy są "wymienne". Jaki maja opór - nie wiem :(
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE :!: :!: :!: <<<- klik

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)

kamco11
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 9
Rejestracja: 29 wrz 2013, 1:07
Imię: Kamil
Lokalizacja: Kielce

Re: Lybra - pętla immobilizera

Post autor: kamco11 » 31 paź 2013, 22:38

Problem rozwiązany :D

Zrobiłem sobie pętle własnej roboty i działa :D
Napiszę w skrócie dla potomnych, może komuś się przyda.

Na forum było napisane że ma być opór 17-18.
Więc bierzemy drut w osłonie ( pokryty emalią izolacyjną ) takiej samej średnicy jak była w starej pętli, ew tak jak ja użyłem drutu z uszkodzonej pętli. Nawijamy na krążek takiej średnicy żeby wszedł nam na stacyjkę. Musimy zrobić tyle zwoji żeby opór mieścił się w tych granicach. Musimy również zmierzyć oporność naszego miernika, i oczywiście odjąć ją od uzyskanego wyniku. Potem dwa końce naszego drutu oskrobujemy z emalii izolacyjnej i łączymy ( ja przylutowałem ) z obciętym kablem ze starej pętli żeby nam kosteczka pasowała. Składamy tak jak powinno być i gotowe :D w moim przypadku opór wyszedł 16.8-16.9.

A co do pętli to są dostępne w ASO Lancii. Koszt o dziwo bardzo przyzwoity, 40 zł. Serwis ma mi to ściągnąć na środę więc przez kilka dni będę śmigał na moim patencie. Jeśli ktoś będzie ciekaw jak to wyszło to jak założę nową mogę porobić zdjęcia i wrzucić.

Pozdrawiam :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacja elektryczna”