Ma ktoś choć blade pojęcie w jakim zakresie obrotów bądź generalnie kiedy powinien otrzymywać napięcie?
Zasadniczo + mam na wtyczce stale a masa pojawia się w okolicy 1,7 tys obr ale jakoś tak nieregularnie.
-pojawia się równocześnie z tyknięciem przekaźnika pod maską/ten koło zbiornika płynu ham/a dziwnym się wydaje aby przekaźnik sterował masę/jeszcze to sprawdzę/.
Jeszcze gada nie wypruwałem, ale czy jest możliwość sprawdzenia samego zaworu organoleptycznie?
Walka z astmą Ponuraka trwa a i kucy gwarantowanych dalej szukam.
Zmierzyłem ciśnienie na garach:
sucho-13,5 do 14,5
z olejem stabilnie 17,0 do 17,5
silnik zimny z nalotem 165K km
Szału nie robi, ale jeszcze nie tragedia.
Dedra/Lybra 1,8 16v VVT - zawór sterujący wariatorem
Re: Dedra/Lybra 1,8 16v VVT - zawór sterujący wariatorem
Jedynie co mi się na myśl nasuwa to serwisówka od Alfy 156 z tym samym silnikiem. Może tam coś wyczytasz.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Dla klubowiczów naprawię, wyreguluję samochód, instalację lpg.
Wykonam naprawy (spawanie) w stali, żeliwie, miedzi, aluminium, głównie TIGiem.
Żony:
Lancia Musa Platino 1,4 16V
Moje:
Lancia Dedra LX SW 1,6 mpi 95' - NA SPRZEDAŻ, z pokaźnym pakietem części.
Lancia Dedra LS SW 1,6 mpi 96 - dawca części, w pakiecie j.w.
Czerwony Gruz - Honker 91'
Pupowóz - Jeep Commander
Wykonam naprawy (spawanie) w stali, żeliwie, miedzi, aluminium, głównie TIGiem.
Żony:
Lancia Musa Platino 1,4 16V
Moje:
Lancia Dedra LX SW 1,6 mpi 95' - NA SPRZEDAŻ, z pokaźnym pakietem części.
Lancia Dedra LS SW 1,6 mpi 96 - dawca części, w pakiecie j.w.
Czerwony Gruz - Honker 91'
Pupowóz - Jeep Commander