Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Awatar użytkownika
Adisz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 364
Rejestracja: 20 wrz 2007, 0:00
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa

Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: Adisz » 30 kwie 2012, 13:09

Mam w aucie Kme Silver, który totalnie pada, maksymalne ciśnienie jakie daje to 0.87, więc czas na zmianę na nowy. Nie jestem przekonany czy kupić po prostu nowego Silvera czy zamienić na coś innego.

Takie rozważam:
-nowy silver ~220 zł
-Zeta S ~200 zł
-Scorpion ST ~240 zł
-Magic III ~220 zł
widziałem jeszcze Silver Turbo z nowym elektrozaworem za 360 zł - kwestia czy warto dopłacać..

Macie doświadczenia z tymi reduktorami?

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2091
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: marceli » 30 kwie 2012, 15:08

AC R01.Jedyny słuszny.
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

Awatar użytkownika
Adisz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 364
Rejestracja: 20 wrz 2007, 0:00
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: Adisz » 30 kwie 2012, 15:15

a ten? GURTNER LUX czarny/GU2

praktycznie plug and play po silverze...

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2091
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: marceli » 30 kwie 2012, 15:19

Poczytaj na forach lpg co ludzie mają i co polecają monterzy(ale dobrzy, nie druciarze).
Ja Ci taki, sprawdzony poleciłem.
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

Awatar użytkownika
bassman
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1680
Rejestracja: 25 sty 2007, 0:00
Imię: Szymon
Lokalizacja: Łódź

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: bassman » 30 kwie 2012, 23:10

Popieram - ostatnio montowałem i się nim bawiłem - AC R-01 bardzo dobry i stały ciśnieniowo.

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11992
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: topcio » 01 maja 2012, 10:07

Mi gazownik do ostatniej 2,4 założył Zeta S . Dawał radę w zupełności.
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
Adisz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 364
Rejestracja: 20 wrz 2007, 0:00
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: Adisz » 02 maja 2012, 20:01

Stwierdziłem, że nie mam za dużo do stracenia i rozebrałem reduktor. W środku było trochę syfu, ale bez tragedii. Wszystko dokładnie przeczyściłem, wymyłem i skręciłem z powrotem. Ciśnienie po czyszczeniu i odpaleniu samochodu było dokładnie takie samo jak przed czyszczeniem. Zamieniłem przewód map sensora i ciśnienie z 0,7 wzrosło na 0,9...także jest to chyba kwestia pomiaru ciśnienia...

Awatar użytkownika
oswald
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 522
Rejestracja: 09 cze 2008, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: oswald » 23 maja 2012, 2:13

W mojej k SW 2.4 20V mam zavoli zeta s, bezproblemowo daje radę, przejechał już ok 100 tyś. na lpg. (wtryskiwacze planijet). Do k coupe gazownik proponuje mi jakiegoś kinga, ale nie wiem co to.
były: 126p BIS '90, thema 2.0 16V VIS 155KM '94, seicento 900 39KM '00, kappa coupe 4.16 2000 turbo 205KM '98 nr 2013, kappa SW 2.4 20V 175KM '00.
są: punto 2FL 1.3 multijet 70KM '05, phedra platino 2.0 multijet chip:158KM '08

david_b
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 172
Rejestracja: 01 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: david_b » 23 cze 2012, 5:50

Witam!
Ja mam scorpiona ST,przejechałem 92kkm i zdecydowałem się do niego zajrzeć,bo czasem "śmierdziało" gazem,falował na wolnych obrotach,spalanie wzrosło...
Też miałem dylemat,czy nie kupić nowego ST,ale zdecydowałem się na regenerację.
Wyszło OK,ale konsultowałem się z Damex'em kilka razy,gdyż było kilka wersji scorpiona ST...
Efekt- wahania ciśnienia do zaakceptowania 0,77-1,33(cut -off z 4,5 tys.obr)
Przy "normalnej" jeździe stabilny jak nowy-1.05 spada do 0,92,szybko się odbudowuje.
Warto wg.mnie się pobawić w regenerację,ale trzeba konsultować się z Damex'em w celu wyjaśnienia wszystkich niuansów.
Efekt mocno zadowalający.
P.S.
Kupiłem na forum LPG info scorpiona "do regeneracji" :D

thomas85pl
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 53
Rejestracja: 06 lut 2012, 14:59
Imię: Tomek
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: thomas85pl » 01 sie 2012, 20:46

oswald pisze:W mojej k SW 2.4 20V mam zavoli zeta s, bezproblemowo daje radę, przejechał już ok 100 tyś. na lpg. (wtryskiwacze planijet). Do k coupe gazownik proponuje mi jakiegoś kinga, ale nie wiem co to.
King to jest marka firmy A.Max producentem jest A.E.B. - najlepszy producent elektroniki do LPG. Ja mam Kinga i nie mam problemów, sterownik sam się dostraja automatycznie a nie jak Stag, trzeba co jakiś czas regulować.

Co do reduktora - jest dużo wynalazków polskich do końca nie sprawdzonych. Proponuję OMVL Dream XXI High Power lub tańszy Zavoli Zeta S. Co do Gurtnerów - kiedyś były dobre, teraz dużo reklamacji, przepuszczają gaz i ciśnienia nie trzymają.

regaciarz
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 188
Rejestracja: 05 kwie 2012, 19:52
Imię: Michał
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: regaciarz » 01 sie 2012, 21:57

OMVL HP do 170 koni to lekkie przegięcie, MP wystarczy w zupełności ;) Raz miałem w ręku reduktor( zwykłe "dwie cycki" omvl) mający 180 tyś km w Fiacie z nauki jazdy :) OMVL ma dużą zaletę- nie przenosi cykania na budę, co lubi robić Zavoli.
Chociaż przyznam się bez bicia, że dzisiaj w Lybrze 2,4 założyłem Zavoli zeta S i jak najbardziej wystarcza.

Awatar użytkownika
bassman
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1680
Rejestracja: 25 sty 2007, 0:00
Imię: Szymon
Lokalizacja: Łódź

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: bassman » 01 sie 2012, 23:43

Lybrze 2,4? To jakaś wydumka była? Seryjnie były 2,0.

Pozdrawiam.
Dla klubowiczów naprawię, wyreguluję samochód, instalację lpg.
Wykonam naprawy (spawanie) w stali, żeliwie, miedzi, aluminium, głównie TIGiem.


Żony:
Lancia Musa Platino 1,4 16V
Moje:
Lancia Dedra LX SW 1,6 mpi 95' - NA SPRZEDAŻ, z pokaźnym pakietem części.
Lancia Dedra LS SW 1,6 mpi 96 - dawca części, w pakiecie j.w.

: yesyes : Czerwony Gruz - Honker 91'
Pupowóz - Jeep Commander

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11992
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: topcio » 02 sie 2012, 0:16

Mam pytanie z innej beczki.

Uruchomiony silnik po postoju (od kilku minut do kilku godzin) dławi się i prycha. Po zakręceniu gazu i opróżnieniu przewodów problem znika. Jednym słowem gdzieś idzie gaz. Czy to jednoznacznie wina zaworu przy parowniku czy to również mogą być wtryski?
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10678
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: FXX » 02 sie 2012, 0:26

bassman pisze:Lybrze 2,4? To jakaś wydumka była? Seryjnie były 2,0.

Pozdrawiam.
SWAP ;)
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

david_b
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 172
Rejestracja: 01 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: david_b » 02 sie 2012, 4:26

Witam!
Według mojego doświadczenia wtryski.Pomocne byłoby gdybyś opisał co masz pod maską(elektronika,reduktor wtryski).Może być też błąd montażowy,dlatego foto instalacji mile widziane...
pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”