dedra turbo i hamownia

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
marcin77

dedra turbo i hamownia

Post autor: marcin77 » 25 cze 2008, 0:00

dziś zrobiłem test
Obrazek

wiek 17 lat, silnik seria, filtr powietrza sportowy (wkładka), wydech 2.25" z końcowym od vw, BOV i zjechana sonda lambda
mile widziane komentarze :D

Awatar użytkownika
Wolek
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 598
Rejestracja: 13 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Krosno

dedra turbo i hamownia

Post autor: Wolek » 25 cze 2008, 0:19

JAk dla mnie to wynik raczej rewelacyjny :D . Gratuluję :!:
Były: Fiat 125p 2.0 DOHC x3, Alfa Romeo Giulietta 1.8, Honda CRX 1.6 16v, Lancia Dedra 2000 Turbo, Lancia Dedra Integrale x2, Lancia Kappa 20vT
Lancia Kappa 20vT, Lancia Y 1.2

Sixt

dedra turbo i hamownia

Post autor: Sixt » 25 cze 2008, 0:40

Acc Time = 1/4 mili w 13,3 sek. ?

marcin77

dedra turbo i hamownia

Post autor: marcin77 » 25 cze 2008, 8:57

"Sixt" pisze:Acc Time = 1/4 mili w 13,3 sek. ?
muszę wypytać właściciela o szczegóły, tutaj jest dyskusja na temat hamowni tego typu http://www.streetracing.pl/forum/lofive ... 39610.html

robston
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 346
Rejestracja: 16 wrz 2007, 0:00
Skype: robertino714
Imię: Robert
Lokalizacja: Zielona Góra

dedra turbo i hamownia

Post autor: robston » 25 cze 2008, 9:30

nieżle wyszło,3600 obrotów i moment 260 jak na serie to gratulacje :)
Jak poskładam wszystko w kupę też zawitam na hamowni :)
pozdrawiam
F Ducato 2.3JTD
+48 733 167-823

Sixt

dedra turbo i hamownia

Post autor: Sixt » 25 cze 2008, 11:23

"marcin77" pisze:
"Sixt" pisze:Acc Time = 1/4 mili w 13,3 sek. ?
muszę wypytać właściciela o szczegóły, tutaj jest dyskusja na temat hamowni tego typu http://www.streetracing.pl/forum/lofive ... 39610.html
Pytam tak z ciekawości - żadna złośliwość bo to byłby rewelacyjny czas chociaż wątpliwy żeby nie rzec nierealny:

10.6 Saleen S7 2005
11.0 Ferrari ENZO 2002
11.6 McLaren F1 1997
11.6 Mercedes-Benz SLR 2005
11.8 Ferrari F40 1987
11.8 Pagani Zonda S 2002
12.2 Dodge Viper SRT 10 2003
12.2 Ferrari 575 M Maranello 2002
12.6 Ferrari 360 Modena 1999
12.7 Ferrari 360 Spider 2001
12.7 Chevrolet Corvette C6 2005
12.7 BMW M M5 2006
13.3 Ford Mustang SVT Cobra 2002
13.3 Porsche Cayman S 2006
13.5 Porsche 996 Carrera 4S (3.6) 2002
13.5 Porsche 930 Turbo 3.3 1989
13.5 Porsche Cayenne Turbo 2007
13.6 Porsche 996 Carrera 2 (3.4) 1997
14.1 Porsche 911 Carrera 1987
14.1 Porsche Cayenne Turbo 2003
14.3 Porsche 911 Carrera 1987
14.8 Audi TT Coupe Quattro 225 2000


Dla ciekawskich ;)

marcin77

dedra turbo i hamownia

Post autor: marcin77 » 25 cze 2008, 12:20

no to mam rakiete :wink: , żartuje, jest to chyba czas przyspieszania podczas pomiaru

wujaa
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 196
Rejestracja: 28 sie 2006, 0:00
Lokalizacja: gostyn

dedra turbo i hamownia

Post autor: wujaa » 25 cze 2008, 17:35

wiesz co kupiles : yesyes : : yesyes : poprostu ja dbalem o silnik jak moglem teraz TY dbaj ile mozesz :D pozdrawiam ps.chyba odkupie ja od ciebie heheh
BYŁA-- thema 2.0,, dedra 2000 turbo,,JEST kappa 2.4 LE

Awatar użytkownika
Pepto
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 270
Rejestracja: 06 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź

dedra turbo i hamownia

Post autor: Pepto » 26 cze 2008, 10:44

A mam pytanie czy to jest wykres po przeliczeniu z uwzględnianiem sprawności układu napędowego czy to co wypluła hamownia na kołach? Jeśli to 2gie to gratuluje :D
Obrazek Delta (836) HPE 2.0 16v 96r. Dedra Integrale x2

marcin77

dedra turbo i hamownia

Post autor: marcin77 » 26 cze 2008, 13:15

"Pepto" pisze:A mam pytanie czy to jest wykres po przeliczeniu z uwzględnianiem sprawności układu napędowego czy to co wypluła hamownia na kołach? Jeśli to 2gie to gratuluje :D

nie zam się na tym, ale wcześniej podałem link z forum streetracingu o hamowani, nie jest to test z hamowni podwoziowej , ale z tego co czytałem ten test jest bardziej miarodajny, ale auto i tak za wolne (człowiek za szybko przyzwyczaja się )

Awatar użytkownika
angel
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 122
Rejestracja: 02 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin/London

dedra turbo i hamownia

Post autor: angel » 26 cze 2008, 17:36

ja swoja DEDRE mialem mierzona na G-TECHu i wyszlo 15.15sec na 1/4mili.... ta 13.3 jest realna ale nie na seryjnych gratach......Ja juz dawno nie ma serii i ciezko jest mi zrobic wysoka 14.... Gdzie mam lepszy BOV, wydech na 2.5cala, Turbina to HYBRYDA T3/T4 i doladowanie 1.1 bara.... tak wiec hamownia gdzie nie ma obciazen takich jak opory powietrza jest miaro-dajne jezeli chodzi o MOC silnika na kolach... ale NIE jezeli chodzi o przyspieszenia.... A tak wogole to gratuluje wyniku.... Masz SERIE po 17 latach....A ja swojej nadal nie moge sprzedac chociaz stan jest prosto z Versala....
Tuning niezna Litosci
DEDRA 2.0T 0-100km/h= 6.6sec
1.4mili= 15.05sec
G-tech sprawdzony, Miny innych posiadaczy aut= BEZCENNE
Lancia- pozostały wspomnienia...

Tel. 504-388-884

marcin77

dedra turbo i hamownia

Post autor: marcin77 » 26 cze 2008, 17:46

"angel" pisze:ja swoja DEDRE mialem mierzona na G-TECHu i wyszlo 15.15sec na 1/4mili.... ta 13.3 jest realna ale nie na seryjnych gratach......Ja juz dawno nie ma serii i ciezko jest mi zrobic wysoka 14.... Gdzie mam lepszy BOV, wydech na 2.5cala, Turbina to HYBRYDA T3/T4 i doladowanie 1.1 bara.... tak wiec hamownia gdzie nie ma obciazen takich jak opory powietrza jest miaro-dajne jezeli chodzi o MOC silnika na kolach... ale NIE jezeli chodzi o przyspieszenia.... A tak wogole to gratuluje wyniku.... Masz SERIE po 17 latach....A ja swojej nadal nie moge sprzedac chociaz stan jest prosto z Versala....

13.3 to czas testu podczas przyspieszania z 3 biegu 2tyś. obr. do 6tyś z hakiem, 13.3 na 1/4 mili to byłaby dopiero rakieta, co do sprzedaży zawsze ktoś znajdzie się, moją też może sprzedam i zakupie skuter :lol: albo małe auto (za mało jeżdżę - 400-500km miesięcznie)

Awatar użytkownika
Lukasz291
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 162
Rejestracja: 19 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Krzecin koło krakowa

dedra turbo i hamownia

Post autor: Lukasz291 » 29 cze 2008, 15:31

no zeby zejsc do 13 na cwiatrke to trzebasie duzo napracowac :) mo to zajeło rok z hakiem;p wiec 163 kuce nie wystarcza do tego;p
Lancia Delta 1.6 16v HPE & Lancia Y 1.2 16V
Białe Turbo z czarną maską i mooocnym sercem:)

evo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 190
Rejestracja: 11 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: dedra turbo i hamownia

Post autor: evo » 07 lis 2008, 20:55

"marcin77" pisze:dziś zrobiłem test
Obrazek

wiek 17 lat, silnik seria, filtr powietrza sportowy (wkładka), wydech 2.25" z końcowym od vw, BOV i zjechana sonda lambda
mile widziane komentarze :D
zdrowe ładne seryjne parametry, powiem że taki silnik pięknie reaguje na poprawki, np. jeden z naszych po obróbce głowicy, kolektorów, wydech odpowiedni, itd, ale program seryjny!!!! osiąga 200KM/280Nm, w całym zakresie prędkości obrotowej bije na głowę serię a przy 6000obr różnica wynosi ok. 100KM/120Nm w stosunku do serii!!!!!!!!!!!!!!!!!, seria ma ok. 100KM i 120Nm a nasz 200KM/ 240Nm!!!!!, dlatego też jest dużo szybszy, ok. 240km/h. jak będę miał chwilkę -a z tym ciężko to wrzucę wykres z hamowania.

wujaa
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 196
Rejestracja: 28 sie 2006, 0:00
Lokalizacja: gostyn

dedra turbo i hamownia

Post autor: wujaa » 08 lis 2008, 18:47

240km/h juz jechala :D
BYŁA-- thema 2.0,, dedra 2000 turbo,,JEST kappa 2.4 LE

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”