dedra turbo i hamownia
dedra turbo i hamownia
dziś zrobiłem test
wiek 17 lat, silnik seria, filtr powietrza sportowy (wkładka), wydech 2.25" z końcowym od vw, BOV i zjechana sonda lambda
mile widziane komentarze
wiek 17 lat, silnik seria, filtr powietrza sportowy (wkładka), wydech 2.25" z końcowym od vw, BOV i zjechana sonda lambda
mile widziane komentarze
dedra turbo i hamownia
JAk dla mnie to wynik raczej rewelacyjny . Gratuluję
Były: Fiat 125p 2.0 DOHC x3, Alfa Romeo Giulietta 1.8, Honda CRX 1.6 16v, Lancia Dedra 2000 Turbo, Lancia Dedra Integrale x2, Lancia Kappa 20vT
Lancia Kappa 20vT, Lancia Y 1.2
Lancia Kappa 20vT, Lancia Y 1.2
dedra turbo i hamownia
muszę wypytać właściciela o szczegóły, tutaj jest dyskusja na temat hamowni tego typu http://www.streetracing.pl/forum/lofive ... 39610.html"Sixt" pisze:Acc Time = 1/4 mili w 13,3 sek. ?
-
- Klubowicz
- Posty: 346
- Rejestracja: 16 wrz 2007, 0:00
- Skype: robertino714
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Zielona Góra
dedra turbo i hamownia
nieżle wyszło,3600 obrotów i moment 260 jak na serie to gratulacje
Jak poskładam wszystko w kupę też zawitam na hamowni
pozdrawiam
Jak poskładam wszystko w kupę też zawitam na hamowni
pozdrawiam
F Ducato 2.3JTD
+48 733 167-823
+48 733 167-823
dedra turbo i hamownia
Pytam tak z ciekawości - żadna złośliwość bo to byłby rewelacyjny czas chociaż wątpliwy żeby nie rzec nierealny:"marcin77" pisze:muszę wypytać właściciela o szczegóły, tutaj jest dyskusja na temat hamowni tego typu http://www.streetracing.pl/forum/lofive ... 39610.html"Sixt" pisze:Acc Time = 1/4 mili w 13,3 sek. ?
10.6 Saleen S7 2005
11.0 Ferrari ENZO 2002
11.6 McLaren F1 1997
11.6 Mercedes-Benz SLR 2005
11.8 Ferrari F40 1987
11.8 Pagani Zonda S 2002
12.2 Dodge Viper SRT 10 2003
12.2 Ferrari 575 M Maranello 2002
12.6 Ferrari 360 Modena 1999
12.7 Ferrari 360 Spider 2001
12.7 Chevrolet Corvette C6 2005
12.7 BMW M M5 2006
13.3 Ford Mustang SVT Cobra 2002
13.3 Porsche Cayman S 2006
13.5 Porsche 996 Carrera 4S (3.6) 2002
13.5 Porsche 930 Turbo 3.3 1989
13.5 Porsche Cayenne Turbo 2007
13.6 Porsche 996 Carrera 2 (3.4) 1997
14.1 Porsche 911 Carrera 1987
14.1 Porsche Cayenne Turbo 2003
14.3 Porsche 911 Carrera 1987
14.8 Audi TT Coupe Quattro 225 2000
Dla ciekawskich
dedra turbo i hamownia
no to mam rakiete , żartuje, jest to chyba czas przyspieszania podczas pomiaru
dedra turbo i hamownia
wiesz co kupiles poprostu ja dbalem o silnik jak moglem teraz TY dbaj ile mozesz pozdrawiam ps.chyba odkupie ja od ciebie heheh
BYŁA-- thema 2.0,, dedra 2000 turbo,,JEST kappa 2.4 LE
dedra turbo i hamownia
A mam pytanie czy to jest wykres po przeliczeniu z uwzględnianiem sprawności układu napędowego czy to co wypluła hamownia na kołach? Jeśli to 2gie to gratuluje
Delta (836) HPE 2.0 16v 96r. Dedra Integrale x2
dedra turbo i hamownia
"Pepto" pisze:A mam pytanie czy to jest wykres po przeliczeniu z uwzględnianiem sprawności układu napędowego czy to co wypluła hamownia na kołach? Jeśli to 2gie to gratuluje
nie zam się na tym, ale wcześniej podałem link z forum streetracingu o hamowani, nie jest to test z hamowni podwoziowej , ale z tego co czytałem ten test jest bardziej miarodajny, ale auto i tak za wolne (człowiek za szybko przyzwyczaja się )
dedra turbo i hamownia
ja swoja DEDRE mialem mierzona na G-TECHu i wyszlo 15.15sec na 1/4mili.... ta 13.3 jest realna ale nie na seryjnych gratach......Ja juz dawno nie ma serii i ciezko jest mi zrobic wysoka 14.... Gdzie mam lepszy BOV, wydech na 2.5cala, Turbina to HYBRYDA T3/T4 i doladowanie 1.1 bara.... tak wiec hamownia gdzie nie ma obciazen takich jak opory powietrza jest miaro-dajne jezeli chodzi o MOC silnika na kolach... ale NIE jezeli chodzi o przyspieszenia.... A tak wogole to gratuluje wyniku.... Masz SERIE po 17 latach....A ja swojej nadal nie moge sprzedac chociaz stan jest prosto z Versala....
Tuning niezna Litosci
DEDRA 2.0T 0-100km/h= 6.6sec
1.4mili= 15.05sec
G-tech sprawdzony, Miny innych posiadaczy aut= BEZCENNE
Lancia- pozostały wspomnienia...
Tel. 504-388-884
DEDRA 2.0T 0-100km/h= 6.6sec
1.4mili= 15.05sec
G-tech sprawdzony, Miny innych posiadaczy aut= BEZCENNE
Lancia- pozostały wspomnienia...
Tel. 504-388-884
dedra turbo i hamownia
"angel" pisze:ja swoja DEDRE mialem mierzona na G-TECHu i wyszlo 15.15sec na 1/4mili.... ta 13.3 jest realna ale nie na seryjnych gratach......Ja juz dawno nie ma serii i ciezko jest mi zrobic wysoka 14.... Gdzie mam lepszy BOV, wydech na 2.5cala, Turbina to HYBRYDA T3/T4 i doladowanie 1.1 bara.... tak wiec hamownia gdzie nie ma obciazen takich jak opory powietrza jest miaro-dajne jezeli chodzi o MOC silnika na kolach... ale NIE jezeli chodzi o przyspieszenia.... A tak wogole to gratuluje wyniku.... Masz SERIE po 17 latach....A ja swojej nadal nie moge sprzedac chociaz stan jest prosto z Versala....
13.3 to czas testu podczas przyspieszania z 3 biegu 2tyś. obr. do 6tyś z hakiem, 13.3 na 1/4 mili to byłaby dopiero rakieta, co do sprzedaży zawsze ktoś znajdzie się, moją też może sprzedam i zakupie skuter albo małe auto (za mało jeżdżę - 400-500km miesięcznie)
dedra turbo i hamownia
no zeby zejsc do 13 na cwiatrke to trzebasie duzo napracowac mo to zajeło rok z hakiem;p wiec 163 kuce nie wystarcza do tego;p
Lancia Delta 1.6 16v HPE & Lancia Y 1.2 16V
Białe Turbo z czarną maską i mooocnym sercem:)
Białe Turbo z czarną maską i mooocnym sercem:)
Re: dedra turbo i hamownia
zdrowe ładne seryjne parametry, powiem że taki silnik pięknie reaguje na poprawki, np. jeden z naszych po obróbce głowicy, kolektorów, wydech odpowiedni, itd, ale program seryjny!!!! osiąga 200KM/280Nm, w całym zakresie prędkości obrotowej bije na głowę serię a przy 6000obr różnica wynosi ok. 100KM/120Nm w stosunku do serii!!!!!!!!!!!!!!!!!, seria ma ok. 100KM i 120Nm a nasz 200KM/ 240Nm!!!!!, dlatego też jest dużo szybszy, ok. 240km/h. jak będę miał chwilkę -a z tym ciężko to wrzucę wykres z hamowania."marcin77" pisze:dziś zrobiłem test
wiek 17 lat, silnik seria, filtr powietrza sportowy (wkładka), wydech 2.25" z końcowym od vw, BOV i zjechana sonda lambda
mile widziane komentarze