Thesis - filtr pyłkowy

Miniek
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 41
Rejestracja: 19 maja 2008, 0:00
Lokalizacja: Przemyśl

Thesis - filtr pyłkowy

Post autor: Miniek » 04 cze 2008, 23:06

Witam

Mam pytanie. Gdzie jest filtr pyłkowy w Lancii Thesis.
Szukałem go dzisiaj, ale niestety nie mogę znaleźć.
Byłbym wdzięczny za podpowiedź.
I pytanie nr 2.
Przy jakich przebiegach wg instrukcji serwisowej powinno się wymienić rozrząd.
Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Pozdrawiam.
Miniek
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema

Pablo
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1003
Rejestracja: 12 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Łódź

thesis - filtr pyłkowy

Post autor: Pablo » 05 cze 2008, 0:13

Ad 1. Szukaj w okolicach stóp pasażera (tego z przodu oczywiście) :wink: kierując się w stronę tunelu środkowego. Jest z tym trochę zabawy.

Ad 2. Wg. instrukcji przy przebiegu 120 tyś. km, ale jak zmienisz przy 100 tyś. też się nic nie stanie.
Pozdrawiam Pablo

Miniek
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 41
Rejestracja: 19 maja 2008, 0:00
Lokalizacja: Przemyśl

thesis - filtr pyłkowy

Post autor: Miniek » 05 cze 2008, 14:46

Dzieki bardzo

Przebieg w moim to 185 tys., powinienem już zmienić czy przy 200 tys.?
Miniek
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema

Pablo
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1003
Rejestracja: 12 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Łódź

thesis - filtr pyłkowy

Post autor: Pablo » 05 cze 2008, 15:37

Jeśli nie był zmieniany przy 120 to czas najwyższy i pora. Powodzenia.
Pozdrawiam Pablo

Miniek
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 41
Rejestracja: 19 maja 2008, 0:00
Lokalizacja: Przemyśl

thesis - filtr pyłkowy

Post autor: Miniek » 06 cze 2008, 23:04

Był zmieniany przy 120 tys. km (mam książkę serwisową), chodzi mi o następną wymianę rozrządu.
Miniek
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema

przedszkolak
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 346
Rejestracja: 02 maja 2011, 21:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: thesis - filtr pyłkowy

Post autor: przedszkolak » 02 wrz 2011, 10:31

Wymieniłem po 90 tysiącach i okazało się, że były luzy na rolkach i pasek zaczynał wykazywać objawy zużycia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”