Thesis - filtr pyłkowy
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 19 maja 2008, 0:00
- Lokalizacja: Przemyśl
Thesis - filtr pyłkowy
Witam
Mam pytanie. Gdzie jest filtr pyłkowy w Lancii Thesis.
Szukałem go dzisiaj, ale niestety nie mogę znaleźć.
Byłbym wdzięczny za podpowiedź.
I pytanie nr 2.
Przy jakich przebiegach wg instrukcji serwisowej powinno się wymienić rozrząd.
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Mam pytanie. Gdzie jest filtr pyłkowy w Lancii Thesis.
Szukałem go dzisiaj, ale niestety nie mogę znaleźć.
Byłbym wdzięczny za podpowiedź.
I pytanie nr 2.
Przy jakich przebiegach wg instrukcji serwisowej powinno się wymienić rozrząd.
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Miniek
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema
thesis - filtr pyłkowy
Ad 1. Szukaj w okolicach stóp pasażera (tego z przodu oczywiście) kierując się w stronę tunelu środkowego. Jest z tym trochę zabawy.
Ad 2. Wg. instrukcji przy przebiegu 120 tyś. km, ale jak zmienisz przy 100 tyś. też się nic nie stanie.
Ad 2. Wg. instrukcji przy przebiegu 120 tyś. km, ale jak zmienisz przy 100 tyś. też się nic nie stanie.
Pozdrawiam Pablo
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 19 maja 2008, 0:00
- Lokalizacja: Przemyśl
thesis - filtr pyłkowy
Dzieki bardzo
Przebieg w moim to 185 tys., powinienem już zmienić czy przy 200 tys.?
Przebieg w moim to 185 tys., powinienem już zmienić czy przy 200 tys.?
Miniek
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema
thesis - filtr pyłkowy
Jeśli nie był zmieniany przy 120 to czas najwyższy i pora. Powodzenia.
Pozdrawiam Pablo
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 19 maja 2008, 0:00
- Lokalizacja: Przemyśl
thesis - filtr pyłkowy
Był zmieniany przy 120 tys. km (mam książkę serwisową), chodzi mi o następną wymianę rozrządu.
Miniek
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 346
- Rejestracja: 02 maja 2011, 21:04
- Lokalizacja: Warszawa
Re: thesis - filtr pyłkowy
Wymieniłem po 90 tysiącach i okazało się, że były luzy na rolkach i pasek zaczynał wykazywać objawy zużycia.