mam delte GT z silnikiem 1,6 SPI 90KM i tak sie zastanawiam nad zmiana walkow rozrzadu. i tu sie rodzi pytanie, z jakiego silnika beda pasowac bez zadnych przerobek czy np z tipo 2,0 8v podejda, jaki bylby wzrost mocy przez zmiane samych walkow no i jaki koszt takiej zabawy.
czy ktos juz robil cos takiego i zmienial walki rozrzadu?
jakie wrazenia z jazdy po zmianie ?
Re: delta GT walki rozrzadu
delta GT walki rozrzadu
Ostatnio zmieniony 23 maja 2008, 13:05 przez D0min, łącznie zmieniany 1 raz.
UKP Member
Re: delta GT walki rozrzadu
No jakbyś znalazł Tipo 2,8 - to ja bym chciał cały silnik , a nie tylko wałki ..."D0min" pisze:np z tipo 2,8 8v podejda,
A poważnie - przy monowtrysku sama zmiana wałków nie da absolutnie nic !
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
Re: delta GT walki rozrzadu
"schab" pisze: No jakbyś znalazł Tipo 2,8 - to ja bym chciał cały silnik , a nie tylko wałki ...
A poważnie - przy monowtrysku sama zmiana wałków nie da absolutnie nic !
hmm chyba powinno cos dac skoro wydluzamy czasy otwarcia zaworow. cylinder powinien sie wtedy lepiej napelniac.
UKP Member