Lybra - 1.8 VVT - wymiana kolektora ssącego na alu
Lybra - 1.8 VVT - wymiana kolektora ssącego na alu
Więcej niż jeden powód: chcę założyć instalkę z blos'em; powinno być jeszcze ciszej; lubię aluminium
W sieci znalazłem kilka kolektorów aluminiowych z silników rodziny Fiat'a 1.8 16V. W opisach nie są to silniki VVT. Najczęściej opisy mówią: Punto HGT, Bravo, Marea. Czy silniki bez wałków balansowych i bez wariatora mają taki sam kolektor? Czy jest tylko jeden silnik 1.8 16V?
W sieci znalazłem kilka kolektorów aluminiowych z silników rodziny Fiat'a 1.8 16V. W opisach nie są to silniki VVT. Najczęściej opisy mówią: Punto HGT, Bravo, Marea. Czy silniki bez wałków balansowych i bez wariatora mają taki sam kolektor? Czy jest tylko jeden silnik 1.8 16V?
Ostatnio zmieniony 27 lis 2009, 20:32 przez miszax, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: zmieniłem tytuł tematu
Powód: zmieniłem tytuł tematu
Moja poprzednia LYBRA DEL SOLE.
Nie śmieję się z tych, którzy jeżdżą VW.
Śmieję się z tych, którzy się tym szczycą.
Nie śmieję się z tych, którzy jeżdżą VW.
Śmieję się z tych, którzy się tym szczycą.
1.8 VVT - chcę wymienić kolektor ssący z plastiku na alu
Punto Hgt ma chyba silnik vvt i na pewno watiator,a czy walki wyrownowazajace to juz sie o to nie podloze
Ostatnio zmieniony 07 lut 2007, 11:28 przez pawcio1, łącznie zmieniany 1 raz.
Była Lancia Delta Hpe 1.8 16v vvt
Była Kappa 2.0 16v T.
Jest Alfa Romeo 166 3.0 V6
Była Kappa 2.0 16v T.
Jest Alfa Romeo 166 3.0 V6
1.8 VVT - chcę wymienić kolektor ssący z plastiku na alu
Wałków nie ma na 100%."pawcio1" pisze:Punto Hgt ma chyba silnik vvt i na pewno watiator,a czy walki wyrownowazajace to juz sie o to nie podlorze
Dalej jednak nie wiem, czy można to bezproblemowo zamienić.
Moja poprzednia LYBRA DEL SOLE.
Nie śmieję się z tych, którzy jeżdżą VW.
Śmieję się z tych, którzy się tym szczycą.
Nie śmieję się z tych, którzy jeżdżą VW.
Śmieję się z tych, którzy się tym szczycą.
1.8 VVT - chcę wymienić kolektor ssący z plastiku na alu
Cos mi sie wydaje ze powinny pasowac,bo zadnego wplywu kolektor na te walki nie ma?No ale nie jestem znawca niestety..."Petrus" pisze:Wałków nie ma na 100%."pawcio1" pisze:Punto Hgt ma chyba silnik vvt i na pewno watiator,a czy walki wyrownowazajace to juz sie o to nie podlorze
Dalej jednak nie wiem, czy można to bezproblemowo zamienić.
Była Lancia Delta Hpe 1.8 16v vvt
Była Kappa 2.0 16v T.
Jest Alfa Romeo 166 3.0 V6
Była Kappa 2.0 16v T.
Jest Alfa Romeo 166 3.0 V6
1.8 VVT - chcę wymienić kolektor ssący z plastiku na alu
Sprawdzałem w EPERze. Lybra, Bravo, Punto, Marea z silnikami 1.8 16V. Do każdego inny nr katalogowy.
Dalej sprawa nierozwiązana.
Dalej sprawa nierozwiązana.
Moja poprzednia LYBRA DEL SOLE.
Nie śmieję się z tych, którzy jeżdżą VW.
Śmieję się z tych, którzy się tym szczycą.
Nie śmieję się z tych, którzy jeżdżą VW.
Śmieję się z tych, którzy się tym szczycą.
1.8 VVT - chcę wymienić kolektor ssący z plastiku na alu
W takim razie musi sie tym zajac jakis wybitny znawca? javascript:emoticon(':lol:')"Petrus" pisze:Sprawdzałem w EPERze. Lybra, Bravo, Punto, Marea z silnikami 1.8 16V. Do każdego inny nr katalogowy.
Dalej sprawa nierozwiązana.
Moze Patryklancia On sie powinien znac!?
Była Lancia Delta Hpe 1.8 16v vvt
Była Kappa 2.0 16v T.
Jest Alfa Romeo 166 3.0 V6
Była Kappa 2.0 16v T.
Jest Alfa Romeo 166 3.0 V6
1.8 VVT - chcę wymienić kolektor ssący z plastiku na alu
Juz pytałem ich"pawcio1" pisze:W takim razie musi sie tym zajac jakis wybitny znawca? javascript:emoticon(':lol:')
Moze Patryklancia On sie powinien znac!?
Tym musi się zająć ktoś kto sprzedaje części Fiata. Zamawiam kolektor do Lybry 1.8 i drugi do Bravo 1.8 16V z '98. W EPERze wyjdą dwa numery tych części. Idzie ten ktoś do magazynu i patrzy, a tutaj to ta sama część.
Moja poprzednia LYBRA DEL SOLE.
Nie śmieję się z tych, którzy jeżdżą VW.
Śmieję się z tych, którzy się tym szczycą.
Nie śmieję się z tych, którzy jeżdżą VW.
Śmieję się z tych, którzy się tym szczycą.
- Patryklancia
- Specjalista ds. części zamiennych
- Posty: 522
- Rejestracja: 18 maja 2005, 0:00
- Lokalizacja: Gliwice
1.8 VVT - chcę wymienić kolektor ssący z plastiku na alu
Sprawdzałeś i musiało tak wyjsć ,ze każdy ma inny numer katalogowy ponieważtak juz jest w fiacie ze numery sie zmieniaja i zamieniają trzeba wejść w opcję szukaj po numerze i wychodza wszystkie przed i pozmianowe w dedrze, marei , bravo gt. silniki miały kolektor metalowy właśnie oznaczenie silnika 182A2000 i numery są inne ale kolektor ten sam, w Lybrze kolektor jest plastikowy więc musi mieć inny numer sam korpus silnika to cały czas to samo i głowica również , dla pewnosci porównaj sobie jakieś bravo , dedre marea, delte itp. na żywo"Petrus" pisze:Sprawdzałem w EPERze. Lybra, Bravo, Punto, Marea z silnikami 1.8 16V. Do każdego inny nr katalogowy.
Dalej sprawa nierozwiązana.