Strona 6 z 9

Re: Kappa vs.Mercedes W202

: 23 sie 2011, 21:44
autor: Art92
Z jego wypowiedzi zrozumiałem, że chodzi mu o te właśnie Diesle bez dwumasy, turbiny itd które są sprzedawane jako nowe. Może...w Afryce?

Re: Kappa vs.Mercedes W202

: 23 sie 2011, 21:48
autor: devil-85
marka niszowa bo nikt tego nie kupuje w takich ilościach dlaczego?odpowiedzcie sobie sami dlaczego merc ma klientów tylu ilu ma ....... chyba ze tylko wy jesteście najmądrzejsi

Re: Kappa vs.Mercedes W202

: 23 sie 2011, 21:53
autor: Alan
Bo Polacy to motoryzacyjni analfabeci kupują tylko Das Auto lub w myśl powiedzenia że bez gwiazdy nie ma jazdy.I nie ważne jak bardzo będzie ***..wym autem niemiecki bolid,skoro Auto Świat pisze że jest super..to jest super.

Po co kupiłeś Kappę,było nabyć Merca :)

aaaaaaaaa.....mamy d domu Das Auto 2.0tdi z 135 tyś przebiegu(2006rok) i nowym silnikiem od ponad 30tysi i rozwalonym dwumasem....chyba składali go we Włoszech :)

Re: Kappa vs.Mercedes W202

: 23 sie 2011, 22:04
autor: aro
devil-85 pisze:marka niszowa bo nikt tego nie kupuje w takich ilościach dlaczego?odpowiedzcie sobie sami dlaczego merc ma klientów tylu ilu ma ....... chyba ze tylko wy jesteście najmądrzejsi
No popatrz! statystyki sprzedaży mówią jednak co innego. No, ale może masz nieaktualne dane?

Re: Kappa vs.Mercedes W202

: 23 sie 2011, 22:05
autor: Rafako
devil-85 pisze:Wiesz zwykły TDi kolego aro dalej jest w sprzedaży więc o czymś to świadczy......
A normu ełro piat to Ty znajesz, a :?: :?: :?: Jak się czegoś nie wie, to po co pisać głupoty :?: :!: :?: ;)
No chyba, że jesteś TW z departamentu dezinformacji...
Art92 pisze:Który zwykły TDI jest nadal w sprzedaży?????????????? 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O.
Kolega "fachofiec" miał na myśli rynki w Paragwaju i Bangladeszu...
Serdecznie pozdrawiam.

Re: Kappa vs.Mercedes W202

: 23 sie 2011, 22:09
autor: devil-85
rozumiem że wszycy na świecie patrząc na sprzedaż są tempakami,a w sprzedaży jest TDI 110 koni bez CR i filtra cząstek stałych szkoda że tylko w Afryce...
Szkoda że WV tyle się sprzedaje podobnie ja skode, caly świat jest głupi bo kupują auta nie włoskie ?Ciekawe....

Re: Kappa vs.Mercedes W202

: 23 sie 2011, 22:12
autor: aro
a w czym Ci ten Common-rail zawinił? Bardzo prosty układ wtryskowy, bez xx pomp na cylinder:) posiadający przyjemniejszy klekot dla ucha...miż tdi na pompowtryskach.

Re: Kappa vs.Mercedes W202

: 23 sie 2011, 22:14
autor: Alan
Wiesz...problem w tym że cały świat zamyka Ci się do polskiego rynku,a ten też nie należy do VW w całości.Co ciekawe w Niemczech też idą w cuglach jak świeże bułeczki Logany....ale to chyba biedne turasy z Lagru kupują :)

Dlaczego kupiłeś Kappę a nie w202?

Re: Kappa vs.Mercedes W202

: 23 sie 2011, 22:22
autor: devil-85
Tańszy mniej awaryjny jak na nasze paliwo pozatym sprzedają tego TDI tylko w Afryce.....a szkoda hehehe
Pisałem we wcześniejszych postach kupiłem bo mi się podoba z pewnych rąk nie bita nie katowana nie malowana pozatym auto z historia bo moją lycna woził sie jakiś ważniak w rządzie niemieckim jest wygodna ,i ma specyficzny dźwięk 5 garów daje czadu , niestety zawiecha to porażka

Re: Kappa vs.Mercedes W202

: 23 sie 2011, 22:24
autor: Alan
A np w Pasku B5 to jest luksus na zawiechach?

Re: Kappa vs.Mercedes W202

: 23 sie 2011, 22:25
autor: devil-85
na pewno mniej awaryjną ma zawieche niż kappa

Re: Kappa vs.Mercedes W202

: 23 sie 2011, 22:26
autor: aro
to żes sie popisał...

Re: Kappa vs.Mercedes W202

: 23 sie 2011, 22:28
autor: devil-85
mam jeszcze golfa w dieslu przez 4 lata wymieniłem w nim jedną gałkę z układu kierowniczego a w kappie co pół roku coś wymieniam a łączniki to parodia

Re: Kappa vs.Mercedes W202

: 23 sie 2011, 22:34
autor: Alan
Gdzie mod? proszę o przeniesienie tematu do działu Humor :)

Poczytaj o TDI TUTAJ i znajdź to samo o JTD

W B5 jest najbardziej awaryjne zawieszenie jakie jeździ po Polskich drogach :)

Re: Kappa vs.Mercedes W202

: 23 sie 2011, 22:35
autor: FXX
Szkoda tylko, że kolega non stop żyje w latach 90' ubiegłego wieku. A przecież od tamtej pory sporo się zmieniło, bardzo sporo.
Jeśli niemiecka motoryzacja jest tak dobra i niezawodna to powiedzcie mi dlaczego:
- Mercedesy już od ładnych 15 lat rdzewieją czasami na potęgę (Sprintery to już chyba w salonie były pordzewiałe)
- VW tak długo się opierał przed CR, a jak już go wprowadził to powstało 2.0TDi - największa padaka w tym koncernie itd.

Można by wymieniać długo i namiętnie, podobnie jak po stronie Włoch, czy innego kraju. Owszem niemiecka motoryzacja ma swoje zasługi i udane konstrukcje, ale posiadają je również Włosi. I uprzedzając, nie jestem i nigdy nie byłem wielkim miłośnikiem włoskiej motoryzacji, bo zawsze dla mnie zawsze nad nią będą produkty szwedzkich marek - Volvo i Saaba. Mimo to staram się być obiektywny, czego koledze zdecydowanie brakuje i ślepo brnie w uliczkę bez wyjścia.

A odnośnie golfa, to co z tego, że wymieniłeś jedną rzecz skoro się tym jedzie jak krzesłem po asfalcie? Zawieszenie zarówno w Golfie IV oraz V jak i Passacie B5 to porażka - komfortu zero, a w B5 pada równie często, jak we włoskich.