Dedra - problem przy uruchamianiu
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: magOmichVE
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Dedra - problem przy uruchamianiu
dexus
To jest filtr z weglem aktywnym do absorpcji swinstw z paliwa ( oparów)
To jest filtr z weglem aktywnym do absorpcji swinstw z paliwa ( oparów)
Dedra - problem przy uruchamianiu
Dzięki"lancia1969" pisze:dexus
To jest filtr z weglem aktywnym do absorpcji swinstw z paliwa ( oparów)
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: magOmichVE
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Dedra - problem przy uruchamianiu
Chłopaki ( Panowie może jest ktoś starszy odemnie ) Zlot DEDRY w Kraku to chyba nie problem , problemem będzie miejsce gdzie możemy w miarę spokojnie pooglądać silniki i inne tam pierdoły .
Niestety mieszkam w "cichej - ciasnej " dzielnicy i garaz mam zawalony Lanciami . Może wynajmiemy jakiś podnośnik w warsztacie np w sobotę popołudniu i zrobię Wam przegląd zawieszki i osprzetu a jak się da to jakies duperele.
Jestem do Waszej dyspozycji i czekam na propozycje !
Grzesiek
0601 48 37 22
Niestety mieszkam w "cichej - ciasnej " dzielnicy i garaz mam zawalony Lanciami . Może wynajmiemy jakiś podnośnik w warsztacie np w sobotę popołudniu i zrobię Wam przegląd zawieszki i osprzetu a jak się da to jakies duperele.
Jestem do Waszej dyspozycji i czekam na propozycje !
Grzesiek
0601 48 37 22
Dedra - problem przy uruchamianiu
Ja jak najbardziej jestem za ale jak byście dali rady to poczekajcie do 08.08.2005. Bo wybywam na urlopik
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: magOmichVE
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Dedra - problem przy uruchamianiu
Dobra,żeby tutaj nie robić bałganu zakładam Post w dziale Zloty i Spotkania!
Dedra - problem przy uruchamianiu
dobra !!, ja jestem chetny anytime na taki zlocik tylko nie w czasie 14-25.08 a te filterek paliwa jest zna samym koncu samochodu od spodu, kolo tylniego prawego koloa, bardz blisko rury wydechowej a mnie kosztowal 46 zl, firmy Filtron, ale moze by gdzies taniej dostal
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie
Dedra - problem przy uruchamianiu
Cenowo 46 zł to niedużo, mam jeszcze oriona i tam kosztuje 140 zł, no i jeszcze jedno ten filterek sprzodu też się wymienia i co jaki czas
Dedra - problem przy uruchamianiu
Filtra z węglem aktywnym się nie wymienia w Polsce bo jak troche czuć benąto co, a kosztuje niemało.
pozdrawiam
pozdrawiam
Dedra - problem przy uruchamianiu
Dobra wymienilem poduszke, i pokrecilem srube dalem mu 1110 obrotow, wczesniej mial 800, zaowazylem lekka poprawe, ale to musze sprawdzic dopiero na zimnym silniku czy mi nie gasnie znowu, tylko teraz skolei, jak jest cieply, zagrazny silnik to duzo bardzie halasuje i dziwnie harczy, a wczesniej z tym gasniecie zauwazylem ze jak go odpalam na wcisnietym sprzegle to trzyma ladnie oborty i nie gasnie dopiero jak wrzucilem na luz i poscilem sprzeglo to wtedy spadaly obroty i gasl
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: magOmichVE
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Dedra - problem przy uruchamianiu
Jaqob
a masz olej w skrzyni ?
Pozdrawiam
a masz olej w skrzyni ?
Pozdrawiam
Dedra - problem przy uruchamianiu
Oczywiscie chodzi ci o skrzyie biegow ? bo tu wlasnie jest problem bo biegi mi dosc ciezko i halasliwie chodza, tlyko ktory to jest kurek od oleju tej skrzyni i czy wystarczy go dolac czy trzeba zmienic ? A tka ogolnie to po pokreceniu sruba juz mi nie gasnie, tylko obort dalej skacza i wtedy trzeba troche pogazowac i sie ustabilizuja !
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie
Dedra - problem przy uruchamianiu
Jaqob, a czyściłeś silnik krokowy - w momencie większego obciążenia silnika, silnik krokowy powinien zwiększyć doplyw powietrza. Zdejmij wąż z silnika krokowego który idzie do dolotu i przytkaj go palcem tak żeby silnik trzymał równo obroty i jak nie będą pływały to masz odpowiedz.
pozdrawiam
pozdrawiam
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: magOmichVE
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Dedra - problem przy uruchamianiu
Jaqob
Nie wiem jak 1.8 ale wersje turbo mają bagnet do kontroli stanu oleju w szkrzyni i tą kurna smieszną rureczką dolewa się oleju .
Zgodnie ze specyfikacją olej do skrzyni to Hipol.
Co do obrotów zrób tak jak majk napisał .
Jak nie masz bagnetu to szukaj sruby ( korka) z wejsciem jak przedłużka 1/2 cala kwadrat ( popularny wymiar grzechotki czy przedłużki w zestawach kluczy) powinien być od strony pasa przedniego w połowie wysokości skrzyni. Odkręcasz i wlewasz tyle,żeby zaczeło się wylewać - zakręcasz.
Pamiętaj olej jest gęsty dolewaj po 100 150 g żeby nie przesadzić , dolej i poczekaj po chwili dokręć
Nie wiem jak 1.8 ale wersje turbo mają bagnet do kontroli stanu oleju w szkrzyni i tą kurna smieszną rureczką dolewa się oleju .
Zgodnie ze specyfikacją olej do skrzyni to Hipol.
Co do obrotów zrób tak jak majk napisał .
Jak nie masz bagnetu to szukaj sruby ( korka) z wejsciem jak przedłużka 1/2 cala kwadrat ( popularny wymiar grzechotki czy przedłużki w zestawach kluczy) powinien być od strony pasa przedniego w połowie wysokości skrzyni. Odkręcasz i wlewasz tyle,żeby zaczeło się wylewać - zakręcasz.
Pamiętaj olej jest gęsty dolewaj po 100 150 g żeby nie przesadzić , dolej i poczekaj po chwili dokręć
Dedra - problem przy uruchamianiu
Silniczek krokowy czyscilem, poszukam tej skrzyni ale u mnie chyba nie ma bagnecika
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: magOmichVE
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Dedra - problem przy uruchamianiu
Czyszczenie silnika krokowego to szanse 50/50 , ale załóżmy ,że masz go ok ! a silnik "faluje" następny krok to cofniecie przepustnicy .
Na ośće (końcach) przepustnicy masz z jednej strony potencjometr z drugiej krzywkę zderzakową , która opiera się o ś rubę zderzakową ( nakrętla a w środku trzpień z nacięciem na śrubokręt płaski) .Podnieś obroty do 1300 tą dużą srubą a następnie wykręć ten trzpień do monentu kiedy uzyskasz 850 obrotów ( przepustnica po pewnym przepiegu owalizuje sie i tępią sie krawędzie od przepływu powietrza)
Zwróć uwagę na "kleszczenie" przepustnicy , nie możesz cofnąc za daleko tylko powinna być zamkinięta - ale pod min. kątem .
Jeżeli silnik zgasnie straj sie dodać powietrza tą duża srubą na by-passie.
Czy ty masz sondę u siebie? jeżeli tak sprawdż ile przewodów i jakie kolory daj znać to napiszę Ci jak złapać zakres pracy .
Tak jeszce nasuwa się jedno pytanie,które pomineliśmy kiedy sprawdzałeś luzy zaworowe i czy silnik rozrządowo głosno chodzi??
gsw
Na ośće (końcach) przepustnicy masz z jednej strony potencjometr z drugiej krzywkę zderzakową , która opiera się o ś rubę zderzakową ( nakrętla a w środku trzpień z nacięciem na śrubokręt płaski) .Podnieś obroty do 1300 tą dużą srubą a następnie wykręć ten trzpień do monentu kiedy uzyskasz 850 obrotów ( przepustnica po pewnym przepiegu owalizuje sie i tępią sie krawędzie od przepływu powietrza)
Zwróć uwagę na "kleszczenie" przepustnicy , nie możesz cofnąc za daleko tylko powinna być zamkinięta - ale pod min. kątem .
Jeżeli silnik zgasnie straj sie dodać powietrza tą duża srubą na by-passie.
Czy ty masz sondę u siebie? jeżeli tak sprawdż ile przewodów i jakie kolory daj znać to napiszę Ci jak złapać zakres pracy .
Tak jeszce nasuwa się jedno pytanie,które pomineliśmy kiedy sprawdzałeś luzy zaworowe i czy silnik rozrządowo głosno chodzi??
gsw