Thesis - aktywny tempomat
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2868
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis - aktywny tempomat
Na foto jest w instrukcji obsługi
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Thesis - aktywny tempomat
Widziałem w realu i nawet macałem.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
- rob_76
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 3633
- Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Re: Thesis - aktywny tempomat
Aaaa - to zwracam honor!!! Niemniej "temat" musi byc niezwykle unikalny, skoro tak dawno nikt o nim nie wspominal...
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 sty 2011, 16:37
- Lokalizacja: okolice wrocłwaia
Re: Thesis - aktywny tempomat
Wciąż szukam info chodzi mi jaki radar miał nr ale ten boscha
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 sty 2011, 16:37
- Lokalizacja: okolice wrocłwaia
Re: Thesis - aktywny tempomat
Czy mógłbyś mnie skontaktować jakos z właścicielem tego egzemplarza?
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 sty 2011, 16:37
- Lokalizacja: okolice wrocłwaia
Re: Thesis - aktywny tempomat
Na której stronie?
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2868
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis - aktywny tempomat
203
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 sty 2011, 16:37
- Lokalizacja: okolice wrocłwaia
Re: Thesis - aktywny tempomat
Faktycznie, dzieki
Czekam jeszcze na info od kolegi co pisał ze widział i macał go
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 sty 2011, 16:37
- Lokalizacja: okolice wrocłwaia
Re: Thesis - aktywny tempomat
Ponawiam pytanie czy ktoś sie spotkał z tym? Jestem na ostatnim etapie doposażania w acc. I potrzebuje kogoś z tym systemem żeby cos sprawdzic
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 sty 2011, 16:37
- Lokalizacja: okolice wrocłwaia
Re: Thesis - aktywny tempomat
Ten klubowicz sie nie odzywa nie odpowiada na pw itp wnioskuje ze bylo to bujanie w obłokach.
Mam informacje ze jest ich kilka we wloszech. Próbuje jakoś ich odnaleźć i nawiązać kontakt
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2868
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis - aktywny tempomat
To widzę, że poważnie podszedłeś do sprawy... może zdradzisz jakie graty , skąd , a może od czego pasują.. .bo mnie młody męczy o ten ACC, ale mu zabiłem klina " to mi znajdź bebechy"... co ciekawe, to ponoć ACC kosztował mniej niż szyberdach...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 sty 2011, 16:37
- Lokalizacja: okolice wrocłwaia
Re: Thesis - aktywny tempomat
Tak juz jestem na ostatniej prostej
Ale Montuje acc we fiacie stilo 2.4 abarth jest to bliźniaczy system zaprojektowany pod oba auta
Ecu trzeba bylo przeprogramować pod acc.
Zdobyć sw nie bylo łatwo bo stilo jest jeszcze zadziej spotykane z tym systemem niż thesis.
Prawdopodobnie gdy skończę bede mial jedyna wersje w eu lub na świecie.
Wiazke kupilem we wloszech
Zderzak w polsce na wyprzedaży aso
Manetka tempomatu tez w polsce od znajomego
Pozostał tylko radar. Mam juz zastępczy lecz oprogramowanie sie nie zgadza i system nie rusza
Cala moja wiedza pochodzi z epera i elearna.
Musiałem kupic caly zestaw eparow od 09/2003 za gruba kasę
Oraz setki godzin spędzonych w Internecie bo nie wiele info o tym, poznałem wielu ludzi we wloszech z cenna wiedza.
Zdobyłem kody do przeprogramowywania body pod radar itp itd
Numery radarow bosch tez znalazłem
Radar do stilo jest nie dostępny ale jest zamienny z radarem z thesis. Musze znaleźć kogoś z takim systemem i odpłatnie skopiować SW z jego radaru. Następnie zainstaluje te SW w radarze który mam juz.
Nowy radar w aso moge mieć za 13tys zl. Nie stać mnie na taki zakup choc na ta chwile całość kosztowała mnie ok 4tys zl. Sa to ogromne koszty patrząc na cene rynkowa auta ale jestem pionierem i jako pierwszy wykonuje ta operacje dlatego takie koszty.
Jeśli jesteście zainteresowani moge wstawić kilka fotek jak to wyglada itp
Ale Montuje acc we fiacie stilo 2.4 abarth jest to bliźniaczy system zaprojektowany pod oba auta
Ecu trzeba bylo przeprogramować pod acc.
Zdobyć sw nie bylo łatwo bo stilo jest jeszcze zadziej spotykane z tym systemem niż thesis.
Prawdopodobnie gdy skończę bede mial jedyna wersje w eu lub na świecie.
Wiazke kupilem we wloszech
Zderzak w polsce na wyprzedaży aso
Manetka tempomatu tez w polsce od znajomego
Pozostał tylko radar. Mam juz zastępczy lecz oprogramowanie sie nie zgadza i system nie rusza
Cala moja wiedza pochodzi z epera i elearna.
Musiałem kupic caly zestaw eparow od 09/2003 za gruba kasę
Oraz setki godzin spędzonych w Internecie bo nie wiele info o tym, poznałem wielu ludzi we wloszech z cenna wiedza.
Zdobyłem kody do przeprogramowywania body pod radar itp itd
Numery radarow bosch tez znalazłem
Radar do stilo jest nie dostępny ale jest zamienny z radarem z thesis. Musze znaleźć kogoś z takim systemem i odpłatnie skopiować SW z jego radaru. Następnie zainstaluje te SW w radarze który mam juz.
Nowy radar w aso moge mieć za 13tys zl. Nie stać mnie na taki zakup choc na ta chwile całość kosztowała mnie ok 4tys zl. Sa to ogromne koszty patrząc na cene rynkowa auta ale jestem pionierem i jako pierwszy wykonuje ta operacje dlatego takie koszty.
Jeśli jesteście zainteresowani moge wstawić kilka fotek jak to wyglada itp
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 sty 2011, 16:37
- Lokalizacja: okolice wrocłwaia
Re: Thesis - aktywny tempomat
Ja tez spodziewałem sie ze system kosztował miliony monet i dlatego sie nie sprzedałpietrek125 pisze: ↑19 wrz 2018, 8:01 To widzę, że poważnie podszedłeś do sprawy... może zdradzisz jakie graty , skąd , a może od czego pasują.. .bo mnie młody męczy o ten ACC, ale mu zabiłem klina " to mi znajdź bebechy"... co ciekawe, to ponoć ACC kosztował mniej niż szyberdach...
Ku mojemu zaskoczeniu w ceniku ze stilo acc kosztował 3600zl jak na rok 2002 to bylo sporo ale względem ceny auta to mało.
W thesis jest o tyle lepiej ze wyszło ich wiecej z tym systemem.
Acc byl dostępny tylko w wersji 3.2
Składniki
Zderzak pod acc
Zaślepka acc (dostępna w aso nawet kupilem)
Manetka
I radar.
Światło stop (nie wiem dlaczego na światle sa oba nr do acc i zwykle)
Ecu można przeprogramować
Instalacja jest juz wykonana w niektórych modelach jeśli trzeba ja wykonać jest dość prosta
Najgorzej jest z tym radarem, ale tak jak mowie trzeba zdobyć jeden lub dostęp do skopiowania Sw a pozniej sie tym podzielić.
Bosch nie chce pomóc. Jeszcze walczę w aso moze maja gdzieś jakas aktualizacje sw
Re: Thesis - aktywny tempomat
Mam z takimi przełącznikami w orginale 3.0 litrówka ale gdzie szukac sterownika.
We Wroclawiu utworzylem mały klub kappy można poznać nas po rejestracjach wszystkie zaczynaja sie DW 222 mam tez duzo czesci lanci... Tel.691-771-549 A teraz do stadka dołączy Thesis 2.4 jtd mojej żonki DW 898
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 sty 2011, 16:37
- Lokalizacja: okolice wrocłwaia
Re: Thesis - aktywny tempomat
No wlasnie, według dokumentacji tylko 3.2 maialo acc. Z tego co wiem w 3.0 sterownik to jest me 3.1 taki jak w stilo ale w 3.2 juz jest inny. Sterownik moze zostać twój tylko trzeba w nim zmienic sw. Tylko tak jak pisałem z tego co wiem jest to tylko dla 3.2 w automacie. Żeby zadziałało z 3.0 potrzebna by byla mapa. Lub można by spróbować użyć sterownika od stilo ale będzie inny iso code
Co do zderzaka to spokojnie można go za adoptować co acc wycinając dziurę i kupując zaślepkę w aso. Ok 130zl.
Pozostaje kwestia radaru
Co do zderzaka to spokojnie można go za adoptować co acc wycinając dziurę i kupując zaślepkę w aso. Ok 130zl.
Pozostaje kwestia radaru