Kappa na wstecznym nie gaśnie
Re: Kappa na wstecznym nie gaśnie
Z uwagi na dociekliwą naturę może uda mi się to rozpracować przy okazji wymiany lusterka zwykłego na "samościemniające", do której to operacji przymierzam się od dłuższego czasu. Pozostaje jeszcze tylko zakup lusterka...
Lancia Kappa 2.0 20V automat 1996 r.
Re: Kappa na wstecznym nie gaśnie
Pisz do Maniaka z forum o lustro. Swoją drogą czekamy na rezultaty.
A więc od początku
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie ( ofiar brak) historia
Opel Corsa 1.2 95r - historia
Są :
Renault Megan 1.4 16V 2003r.- pojazd małżonki
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej
Kiedyś napewno 20vT
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie ( ofiar brak) historia
Opel Corsa 1.2 95r - historia
Są :
Renault Megan 1.4 16V 2003r.- pojazd małżonki
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej
Kiedyś napewno 20vT
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Kappa na wstecznym nie gaśnie
Dziękijuż pefu do kolegi napisałem, czekam na odzew
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Re: Kappa na wstecznym nie gaśnie
No jak to co? Jedziesz do tyłu i masz lustro przez które patrzysz do tyłu, powiedziałbym że to dość kluczowe.
Co do akumulatora w kamerze - nie bój, to że wyświetlacz nie działa i kontrolki niekoniecznie coś znaczy. Może być tak ze maszyna odcina zbędne pierdoły, a te istotne (matryca, przetworniki, pamięci, sensory) są energooszczędne i długo pociągną na samej baterii. W mojej Mio tak się dzieje, czasem znajduję minutowe zapisy "parkingowe" z połowy weekendu bo mocniej wiatr zawiał.
Drop a gear and disappear!
Re: Kappa na wstecznym nie gaśnie
To jest możliwe, aczkolwiek nigdy nie sprawdzałem zapisu czy faktycznie takie ścinki się zapisują
A więc od początku
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie ( ofiar brak) historia
Opel Corsa 1.2 95r - historia
Są :
Renault Megan 1.4 16V 2003r.- pojazd małżonki
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej
Kiedyś napewno 20vT
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie ( ofiar brak) historia
Opel Corsa 1.2 95r - historia
Są :
Renault Megan 1.4 16V 2003r.- pojazd małżonki
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej
Kiedyś napewno 20vT
- grzesiekj23
- Forumowicz/ka
- Posty: 882
- Rejestracja: 12 kwie 2009, 20:51
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Sławno
Re: Kappa na wstecznym nie gaśnie
Ja to widzę tak. Kiedyś przy robieniu automatycznych lusterek wpadłem na coś takiego:
Czyli jak każdy przewód zasilany ze stacyjki, przy podaniu na niego napięcia, załączy zapłon. A skąd napięcie? A no pewnie z kondensatora ładowarki.4. Wyciągamy sterownik lusterek i znajdujemy czerwono-zielony przewód we wtyczce. Jest to zasilanie ze stacyjki. Przecinamy przewód na dł. ok 1-2cm od wtyczki. W tym miejscu chciałbym zwrócić uwagę na pewien szczegół - nie możemy przylutować naszego zasilania bezpośrednio do tego przewodu nie odcinając go! Podanie zasilania na ten przewód spowoduje... włączenie zapłonu.
Można zrobić to na dwa sposoby -mój- wstawić przełącznik pozwalający na przełączenie między zasilaniem stałym, a tym ze stacyjki. Lub drugi sposób - wstawienie diody pomiędzy zielono-czerwony przewód i wtyczkę oraz przylutowanie kabla z zas. stałym przed diodą. Spowoduje to brak "cofania" prądu w kierunku do stacyjki i zapłon się nie włączy.
Były:
Dedra 2.0 i.e.
Kappa 2.4 175KM '98 > 8 lat i 120 000 km wspaniałych wspomnień
Jest:
Phedra Emblema 2.0 D 136+KM '06 > salon na kółkach
Ypsilon Oro 1.4 95KM '07 > mały wariat
Dedra 2.0 i.e.
Kappa 2.4 175KM '98 > 8 lat i 120 000 km wspaniałych wspomnień
Jest:
Phedra Emblema 2.0 D 136+KM '06 > salon na kółkach
Ypsilon Oro 1.4 95KM '07 > mały wariat
Re: Kappa na wstecznym nie gaśnie
To jest sensowne uzasadnienie. Niestety nie wszyscy mają pojęcie z elektroniki/elektromechaniki
A więc od początku
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie ( ofiar brak) historia
Opel Corsa 1.2 95r - historia
Są :
Renault Megan 1.4 16V 2003r.- pojazd małżonki
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej
Kiedyś napewno 20vT
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie ( ofiar brak) historia
Opel Corsa 1.2 95r - historia
Są :
Renault Megan 1.4 16V 2003r.- pojazd małżonki
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej
Kiedyś napewno 20vT
- grzesiekj23
- Forumowicz/ka
- Posty: 882
- Rejestracja: 12 kwie 2009, 20:51
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Sławno
Re: Kappa na wstecznym nie gaśnie
I ja też to "odkryłem" metodą prób i błędów
Były:
Dedra 2.0 i.e.
Kappa 2.4 175KM '98 > 8 lat i 120 000 km wspaniałych wspomnień
Jest:
Phedra Emblema 2.0 D 136+KM '06 > salon na kółkach
Ypsilon Oro 1.4 95KM '07 > mały wariat
Dedra 2.0 i.e.
Kappa 2.4 175KM '98 > 8 lat i 120 000 km wspaniałych wspomnień
Jest:
Phedra Emblema 2.0 D 136+KM '06 > salon na kółkach
Ypsilon Oro 1.4 95KM '07 > mały wariat
- Rapeek
- Forumowicz/ka
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Kappa na wstecznym nie gaśnie
A no ma, przy lusterku są 3 przewody: plus po stacyjce, minus i plus po włączeniu wstecznego i jest on po to, bo gdy lusterko jest ściemnione i włączymy wsteczny to się rozjaśni.
Podejrzewam że masę ładowarki podłączyłeś właśnie pod wsteczny i gdy nie był włączony to jakaś masa tam była, ale po włączeniu wstecznego przez ładowarkę robił się jakiś " mostek " na stacyjkę, i stąd takie cyrki.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Re: Kappa na wstecznym nie gaśnie
Ja dobrze czasem kogoś mądrego posłuchać
A więc od początku
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie ( ofiar brak) historia
Opel Corsa 1.2 95r - historia
Są :
Renault Megan 1.4 16V 2003r.- pojazd małżonki
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej
Kiedyś napewno 20vT
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie ( ofiar brak) historia
Opel Corsa 1.2 95r - historia
Są :
Renault Megan 1.4 16V 2003r.- pojazd małżonki
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej
Kiedyś napewno 20vT
Re: Kappa na wstecznym nie gaśnie
Ja dzisiaj w swoim rejstratorze wymieniłem baterię, a w zasadzie wywaliłem tą oryginalną a wstawiłem jakąś z telefonu Motorola, akurat podpasowała na tyle miejsca było i napięcie 3.7V. Tamta stara kilkanaście sekund po wyłączeniu napięcia i nie stwierdziłem żadnych filmików z nocy na przykład. Teraz rejstrator bez ładowarki działa już jakieś 2 godzinki.Borek pisze: ↑12 kwie 2018, 18:13
Co do akumulatora w kamerze - nie bój, to że wyświetlacz nie działa i kontrolki niekoniecznie coś znaczy. Może być tak ze maszyna odcina zbędne pierdoły, a te istotne (matryca, przetworniki, pamięci, sensory) są energooszczędne i długo pociągną na samej baterii. W mojej Mio tak się dzieje, czasem znajduję minutowe zapisy "parkingowe" z połowy weekendu bo mocniej wiatr zawiał.
A więc od początku
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie ( ofiar brak) historia
Opel Corsa 1.2 95r - historia
Są :
Renault Megan 1.4 16V 2003r.- pojazd małżonki
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej
Kiedyś napewno 20vT
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie ( ofiar brak) historia
Opel Corsa 1.2 95r - historia
Są :
Renault Megan 1.4 16V 2003r.- pojazd małżonki
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej
Kiedyś napewno 20vT