Phedra - radio RT4/RT5
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 04 gru 2017, 13:59
- Imię: augustowianka1
Re: Phedra - radio RT4/RT5
A rt4 od którego rocznika było puszczane w lancii?
Ostatnio zmieniony 10 gru 2017, 16:23 przez topcio, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę stosować się do zasad pisowni polskiej
Powód: Proszę stosować się do zasad pisowni polskiej
Re: Phedra - radio RT4/RT5
Co do roku wprowadzenia RT4 do Phedry - trudno znaleźć pewne informacje w necie..
najlepiej jak się wypowiedzą posiadacze aut z konkretnych roczników
Odnośnie wymiany rt3 na rt5..
na forum Puga jest wątek - forumowicz wymieniał w 407 i udało mu się, ale z tego co pisał to kosztowna zabawa (wpis jest z 2009):
Lepiej nie pytaj Przypuszczam, ze nikt o zdrowych zmysłach nie wydałby na to takiej kasy. A na poważnie: radio, wyswietlacz i kabel wyswietlacz-radio 900 EUR. Do tego koszt przejsciówki radio-instalacja (przerobiłem tu przejściówkę do HF Parrota) - 50 zł i kolejne 4 przejściówki antenowe - GPS, GSM, 2x antena radiowa - każda po 50 dych. W sumie 250 zł za same przejściówki, 900EUR za sprzęt no i trochę czasu na analizę schematów, rozkminienie tego wszystkiego, połączenie i montaż.
Aha - jeszcze 150 zł za telekodowanie nowego sprzętu w ASO i 20 EUR za kabel USB na ebayu.
Zauważ, że w moim przypadku miałem wcześniej RT3, zatem miałem już antenę GPS/GSM. Przy przejściu z RD4 trzeba jeszcze to dokupić.
najlepiej jak się wypowiedzą posiadacze aut z konkretnych roczników
Odnośnie wymiany rt3 na rt5..
na forum Puga jest wątek - forumowicz wymieniał w 407 i udało mu się, ale z tego co pisał to kosztowna zabawa (wpis jest z 2009):
Lepiej nie pytaj Przypuszczam, ze nikt o zdrowych zmysłach nie wydałby na to takiej kasy. A na poważnie: radio, wyswietlacz i kabel wyswietlacz-radio 900 EUR. Do tego koszt przejsciówki radio-instalacja (przerobiłem tu przejściówkę do HF Parrota) - 50 zł i kolejne 4 przejściówki antenowe - GPS, GSM, 2x antena radiowa - każda po 50 dych. W sumie 250 zł za same przejściówki, 900EUR za sprzęt no i trochę czasu na analizę schematów, rozkminienie tego wszystkiego, połączenie i montaż.
Aha - jeszcze 150 zł za telekodowanie nowego sprzętu w ASO i 20 EUR za kabel USB na ebayu.
Zauważ, że w moim przypadku miałem wcześniej RT3, zatem miałem już antenę GPS/GSM. Przy przejściu z RD4 trzeba jeszcze to dokupić.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 04 gru 2017, 13:59
- Imię: augustowianka1
Re: Phedra - radio RT4/RT5
A czy po wstawieniu zwykłego radia zamiast oryginalnego możliwe jest uszkodzić coś z nawiewem? Już mowie o co chodzi: . U mnie w lancii phedra 2.2 jtd jest taki problem, że nawiew przedni działa minimalnie, praktycznie nie jest wyczuwalny, nawiew na tył działa jakby na 2 biegu, wieje niestety tylko zimnem. Opcja (max) na panelu od klimy tez nie działa, działa tylko podgrzewanie tylnej szyby. Temperatura silnika na wskaźniku pokazuje miedzy 80 a 90 stopni. Bezpieczniki ok. Płyn chłodniczy ok. Nie wiem gdzie szukać usterki. Dodam,ze poprzedni właściciel wymontował radio oryginalne i wstawił jakiegoś zwyklaka przez co został odłączony wyświetlacz ten między zegarami oraz coś od klimy. Nie wiem czy to ma jakiś związek, ale nie mam też świateł krótkich. Proszę o jakąkolwiek podpowiedź. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 10 gru 2017, 16:23 przez topcio, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę stosować się do zasad pisowni polskiej
Powód: Proszę stosować się do zasad pisowni polskiej
Re: Phedra - radio RT4/RT5
Trzeba by wyciągnąć radio i tam zaglądnąć , może jaka klapka przycięta...
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Jedyna szczerość jaka jest mi dozwolona polega na wyznaniu, że szczerość jest mi niedozwolona.
>>> Lancia Phedra 2.2 HDI 2004r <<<
Była: Lancia K 2.0 V.I.S. Berlina
>>> Lancia Phedra 2.2 HDI 2004r <<<
Była: Lancia K 2.0 V.I.S. Berlina
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 04 gru 2017, 13:59
- Imię: augustowianka1
Re: Phedra - radio RT4/RT5
Rozebraliśmy cala konsole włącznie z radiem i nic. Dmucha na tył zimnym a na przód wcale.
Ostatnio zmieniony 10 gru 2017, 16:24 przez topcio, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę stosować się do zasad pisowni polskiej
Powód: Proszę stosować się do zasad pisowni polskiej
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5396
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Phedra - radio RT4/RT5
Może jakieś czujniki temperatury przy nagrzewnicy są uszkodzone.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 04 gru 2017, 13:59
- Imię: augustowianka1
Re: Phedra - radio RT4/RT5
Dzięki za podpowiedz. Sprawdzimy
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11991
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Phedra - radio RT4/RT5
Może być uwalone BSI . Niezły kanał z takim samochodem. Można wiedzieć ile to cudo kosztowało?
Re: Phedra - radio RT4/RT5
Gdzieś rzuciło się mi w oczy (chyba na forum Puga w UK), że po takiej akcji wymiany radia i odłączeniu czegokolwiek z klimatyzacji, trzeba zobaczyć, czy coś się nie zdezaktywowało/zawiesiło i wykonać reset BSI.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 04 gru 2017, 13:59
- Imię: augustowianka1
Re: Phedra - radio RT4/RT5
Dzieki za podpowiedz. Na dniach jade do elektromechanika i wspomne mu o tym.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 04 gru 2017, 13:59
- Imię: augustowianka1
Re: Phedra - radio RT4/RT5
A kosztowalo 2tys. Wiedzialam ze jest w kiepskim stanie, ale chcialam w niego zainwestowac i trochę pokorzystac. Wcześniej miałam c8 a jeszcze wcześniej evasiona.
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11991
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Phedra - radio RT4/RT5
To faktycznie warto zaryzykować.augustowianka1 pisze: ↑12 gru 2017, 1:03 A kosztowalo 2tys. Wiedzialam ze jest w kiepskim stanie, ale chcialam w niego zainwestowac i trochę pokorzystac. Wcześniej miałam c8 a jeszcze wcześniej evasiona.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 04 gru 2017, 13:59
- Imię: augustowianka1
Re: Phedra - radio RT4/RT5
No tak. Nie będę wiele stratna. Przy evasionie tez zaryzykiwalam, bo ciekla pompa paliwa. Jej regeneracja u mecganika jest drozsza niz zakup nowej. Z małą pomocą netu sami wymienilismy dwa oringi. Koszt 26zl. Służył wiernie prawie 3 lata. Zmiana na c8 za pol ceny tez ryzykowna, tam byl zalany komputer sterowania silnikiem, koszt 1500zl. Ale tez 3 lata mnie wozil. No i teraz phedra-zobaczymy
Re: Phedra - radio RT4/RT5
Testowałem trochę fabryczną nawigację i stwierdzam że w porównaniu z automapą jest bardzo prosta, oferuje podstawowe funkcje i jak najbardziej.. sprawdza się. Chyba ta prostota jest nawet bardziej zaletą niż wadą. Jest polski język (lektor to chyba Knapik), na mapie mogą być naniesione punkty poi (fotoradarów nie ma! ) a domyślnie widać stacje benzynowe, warsztaty samochodowe i ASO Lancii (jest ikona Lancia he he). Jakbym miał wybierać to wolę jednak zewnętrznie automapę, ale ponieważ mam jedną nawigację która krąży między autami to zostawiam tą płytę z mapą w Phedrze i na pewno nie raz się przyda.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Phedra - radio RT4/RT5
Tez uważam że jeśli chodzi o samo nawigowanie to jest bardzo poprawna i jak najbardziej ok
-Lancia Phedra 3.0 LPG 2004
- i inne same Fordy
- i inne same Fordy