Delta III 1.4 Multiair - błąd P1061
Re: Delta III 1.4 Multiair - błąd P1061
,,A oto najnowsza mądrość od Alfaholików. Jeśli to prawda, to nie mam się czym przejmować ,,
Czy mi się wydaje czy wyczuwam ironię
Czy mi się wydaje czy wyczuwam ironię
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 27 lis 2016, 17:05
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Chocianów
Delta III 1,4 multiair wymiana modułu
szukam fachowców od multiair.Czy moduł uniair wymienię w serwisie Fiata i jaka może byc cena całkowita z robocizną.
Ostatnio zmieniony 26 mar 2017, 18:59 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy użyć opcji "Szukaj" przed założeniem nowego tematu!
Powód: Prosimy użyć opcji "Szukaj" przed założeniem nowego tematu!
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 27 lis 2016, 17:05
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Chocianów
Re: Delta III 1,4 multiair wymiana modułu
Po przeskanowaniu na multiecuscan wyskakuje mi ten bład. Olej oraz filtr modułu uniair wymieniony. Jak sie zapala ten bład silnikem szarpie przez pare sekund i dalej autko jezdzi normalnie.Czy to juz koniec modułu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Michal1906
- Forumowicz/ka
- Posty: 323
- Rejestracja: 09 lip 2008, 0:00
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Re: Delta III 1,4 multiair wymiana modułu
Oczywiście, że wymienisz wszystko w serwisie Fiata. Kolega z forum bravo za nowy moduł, rozrząd kompletny, itp wraz z robocizną zapłacił około 7 tyś więc całkiem znośna kwota
Re: Delta III 1.4 Multiair - błąd P1061
Sam moduł można kupić za ok 2000 zł , komplet rozrządu za 500 a mechanik z blokadami nie powinien za to więcej zaśpiewać niż 1000 .Więc po co przepłacać w serwisach Fap-u
P 9
P 9
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1085
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Delta III 1.4 Multiair - błąd P1061
Może trzeba zrobić kalibrację po wymianie oleju.
Chociaż na ten temat zdania są podzielone. Są tacy co się upierają, że nie trzeba.
Podstawa to odpowiedni czyli dostosowany do Multiair olej.
Za ok 2900 zł, są dostępne moduły w Polsce. W niższej cenie to jak się trafi na e-bayu.
Cena ok. 3500-3800 zł za wymianę w ASO Fiata.
Można próbować ratować moduł regeneracją. Ale tylko jeśli to jest początek kłopotu.
Najlepiej opanowany temat modułu mają Alfaholicy.
Chociaż na ten temat zdania są podzielone. Są tacy co się upierają, że nie trzeba.
Podstawa to odpowiedni czyli dostosowany do Multiair olej.
Za ok 2900 zł, są dostępne moduły w Polsce. W niższej cenie to jak się trafi na e-bayu.
Cena ok. 3500-3800 zł za wymianę w ASO Fiata.
Można próbować ratować moduł regeneracją. Ale tylko jeśli to jest początek kłopotu.
Najlepiej opanowany temat modułu mają Alfaholicy.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Re: Delta III 1.4 Multiair - błąd P1061
Na alfaholikach znajdziesz jak ten moduł naprawić
P 9
P 9