Dedra 1.8 101 KM - problem z temperaturą powietrza nawiewu
- Ama
- Forumowicz/ka
- Posty: 649
- Rejestracja: 19 wrz 2011, 23:31
- Imię: Lancia Dedra
- Lokalizacja: Lancia Dedra
Re: Dedra 1.8 101 KM - problem z temperaturą powietrza nawie
Pytanie - skąd taki wezmę..
Lancia Dedra 2.0 TURBO Digital >>>KLIK!!<<<
Lancia Dedra 2.0 AUTOMATIC >>>KLIK!!!<<<
Lancia Lybra 2.0 20v Emblema >>>KLIK!!!<<<
797775281 - dzwońta o każdej porze dnia i nocy
Lancia Dedra 2.0 AUTOMATIC >>>KLIK!!!<<<
Lancia Lybra 2.0 20v Emblema >>>KLIK!!!<<<
797775281 - dzwońta o każdej porze dnia i nocy
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Dedra 1.8 101 KM - problem z temperaturą powietrza nawie
Wystarczy przysłać flaszkę
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
- Ama
- Forumowicz/ka
- Posty: 649
- Rejestracja: 19 wrz 2011, 23:31
- Imię: Lancia Dedra
- Lokalizacja: Lancia Dedra
Re: Dedra 1.8 101 KM - problem z temperaturą powietrza nawie
Dobra, myślę że to brzmi nieźle daj mi tylko czas do 10-tego
Lancia Dedra 2.0 TURBO Digital >>>KLIK!!<<<
Lancia Dedra 2.0 AUTOMATIC >>>KLIK!!!<<<
Lancia Lybra 2.0 20v Emblema >>>KLIK!!!<<<
797775281 - dzwońta o każdej porze dnia i nocy
Lancia Dedra 2.0 AUTOMATIC >>>KLIK!!!<<<
Lancia Lybra 2.0 20v Emblema >>>KLIK!!!<<<
797775281 - dzwońta o każdej porze dnia i nocy
- horses
- Forumowicz/ka
- Posty: 1359
- Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Dedra 1.8 101 KM - problem z temperaturą powietrza nawie
Odkopuję
Problem z wariującym klimatronikiem.
W tej chwili objawia się to tak że, po odpaleniu, działa na zadaną temperaturę, ok, ale np po 2 godzinach jazdy, nagle robi się zimno.
Inny objaw, w trakcje jazdy nagle potrafi zacząć działac któryś z silniczków nawiewu i sobie tak chodzić kilka razy pod rząd po czym przestaje.
Wciskam temp zewnętrzną, podaje +7, ok za dosłownie chwilę ponownie jest 0, kolejny raz -8, a wczoraj to pokazał -18 i się kompletnie powiesił, nawet nawiewu nie można było przestawić.
Który element potencjalnie za to odpowiada, rozumiem że cały panel sterujący ?
Problem z wariującym klimatronikiem.
W tej chwili objawia się to tak że, po odpaleniu, działa na zadaną temperaturę, ok, ale np po 2 godzinach jazdy, nagle robi się zimno.
Inny objaw, w trakcje jazdy nagle potrafi zacząć działac któryś z silniczków nawiewu i sobie tak chodzić kilka razy pod rząd po czym przestaje.
Wciskam temp zewnętrzną, podaje +7, ok za dosłownie chwilę ponownie jest 0, kolejny raz -8, a wczoraj to pokazał -18 i się kompletnie powiesił, nawet nawiewu nie można było przestawić.
Który element potencjalnie za to odpowiada, rozumiem że cały panel sterujący ?
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5396
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Dedra 1.8 101 KM - problem z temperaturą powietrza nawie
Raczej czujnik temperatury zewnętrznej - jest w lewym lusterku (taki "cycek" od spodu).
Albo któryś jego przewód.
Podaje głupoty do centralki a ta próbuje coś zrobić, żebyś miał dobrze
Albo któryś jego przewód.
Podaje głupoty do centralki a ta próbuje coś zrobić, żebyś miał dobrze
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- Pawcio78
- Forumowicz/ka
- Posty: 1465
- Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Dedra 1.8 101 KM - problem z temperaturą powietrza nawiewu
Jakby przewód to chyba pokazywałby cały czas minus dużo. W Y to jes minus 40. Prędzej czujnik szwankuje, ewentualnie duża wtyczka w lewych drzwiach, ta w słupku A nie kontaktuje.
Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.
- Pawcio78
- Forumowicz/ka
- Posty: 1465
- Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Dedra 1.8 101 KM - problem z temperaturą powietrza nawie
[quote="Pawcio78"]Jakby przewód to chyba pokazywałby cały czas minus dużo. W Y to jes minus 40. Prędzej czujnik szwankuje, ewentualnie duża wtyczka w lewych drzwiach, ta w słupku A nie kontaktuje.
Wiem że przeczyć sobie to niegrzeczność ale teraz spokojnie czytam co napisałem wcześniej i myślę co ma piernik do wiatraka? Za temperaturę w środku autka odpowiada głównie czujnik temp. wewnętrznej umieszczony zwykle w panelu klimatronika i jemu trzeba się dokładnie przyjrzeć.
Wiem że przeczyć sobie to niegrzeczność ale teraz spokojnie czytam co napisałem wcześniej i myślę co ma piernik do wiatraka? Za temperaturę w środku autka odpowiada głównie czujnik temp. wewnętrznej umieszczony zwykle w panelu klimatronika i jemu trzeba się dokładnie przyjrzeć.
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5396
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Dedra 1.8 101 KM - problem z temperaturą powietrza nawie
No trochę ma, bo centralka powinna wiedzieć jaka jest temperatura i na zewnątrz i w środku, aczkolwiek faktycznie chyba czujnik temp. wewnątrz jest bardziej podejrzany.
Proponuję zrobić test klimy, dostępny w dziale "zrób to sam".
Proponuję zrobić test klimy, dostępny w dziale "zrób to sam".
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205