Kappa - patent na centralny zamek - odsłona druga
- marsik81
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 05 sty 2015, 21:54
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
Witam, przyznam, że na podstawie tego posta też podchodziłem do tematu, mam nawet to wszystko rozrysowane ale interesuje mnie jedna rzecz, czy żeby dostać się do fabrycznej centralki w nogach muszę demontować tunel?
Jak możesz to podeślij mi na pw foto fabrycznego sterownika bo nie kumam który to i jak podpiąłeś się z uniwersalem do niej.
Z góry dziękuję i pozdrawiam, michał
Jak możesz to podeślij mi na pw foto fabrycznego sterownika bo nie kumam który to i jak podpiąłeś się z uniwersalem do niej.
Z góry dziękuję i pozdrawiam, michał
Pierwsza włoszka w rodzinie....Lancia Kappa 2.4 jtd
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
Rzeczywiście, fotki zrobiły by całą procedurę znacznie przejrzystszą.
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
- marsik81
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 05 sty 2015, 21:54
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: Kappa - patent na centralny zamek - odsłona druga
Witam ponownie, temat ogarnąłem, wszystko wyjaśnia się w momencie wyprucia dwóch kostek, czerwonej i białej. Teraz rozkminiam temat bagażnika, w mojej centralce ponoć na dodatkowym kanale jest -, więc muszę dogłębnie przeanalizować patent z forum w temacie bagażnika.
Mam jeszcze pytanie w temacie lokalizacji tajemniczych kostek do kierunków, czy one są gdzieś głębiej???
Czeka mnie jeszcze lutowanko, narazie mam na wsuwki ale jest to totalna prowizorka ale hula aż pachnie....
Podziękował z góry za pomoc....
Kierunkowskazy wpinamy w czerwona centralkę z której wychodzą dwie wtyczki z czarnymi kablami. Wypinamy pierwsza z lewej (krótsza z 11 przewodami) i kable niebieskie z centralki wlutowujemy następująco: w górnym rzędzie przewodów we wtyczce, pod trzeci przewód z lewej, w dolnym rzędzie pod trzeci przewód z prawej (patrząc tak jakby wtyczka była wpięta w sterownik alarmu).
Interesuje mnie ta magiczna czerwona centralka, gdzie konkretnie sie znajduje i jak wygląda ?????
Mam jeszcze pytanie w temacie lokalizacji tajemniczych kostek do kierunków, czy one są gdzieś głębiej???
Czeka mnie jeszcze lutowanko, narazie mam na wsuwki ale jest to totalna prowizorka ale hula aż pachnie....
Podziękował z góry za pomoc....
Kierunkowskazy wpinamy w czerwona centralkę z której wychodzą dwie wtyczki z czarnymi kablami. Wypinamy pierwsza z lewej (krótsza z 11 przewodami) i kable niebieskie z centralki wlutowujemy następująco: w górnym rzędzie przewodów we wtyczce, pod trzeci przewód z lewej, w dolnym rzędzie pod trzeci przewód z prawej (patrząc tak jakby wtyczka była wpięta w sterownik alarmu).
Interesuje mnie ta magiczna czerwona centralka, gdzie konkretnie sie znajduje i jak wygląda ?????
Pierwsza włoszka w rodzinie....Lancia Kappa 2.4 jtd
Re: Kappa - patent na centralny zamek - odsłona druga
nic oprócz klapki w nogach pasażera nie trzeba,ja też odchyliłem ten boczek tunelu lekko lepsze dojście łapskami.dokładnie wypiąć żółty przekaźnik i wypiąć do góry białą i czerwoną kostke,mają spore przewody więc z tej dziury wyjmiesz lepszy dostęp,zastosować do instrukcji kolorami wpiąć się w przewody,nie odłączać od przekaźnika tylko wpiąć się w przewody.Co do kierunków to są takie przezroczyste ,białe kostki dwie z wszystkimi czarnymi kablami do niczego niewpięte,tak było u mnie,i tam już w węższej kostce wypinasz i podłączasz te brązowe z nowego sterownika.dla pewności po prostu włącz raz lewy prawy kierunek i sprawdź dla pewności czy prujesz dobry przewód.u mnie Hula i jest oki,powodzenia
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa - patent na centralny zamek - odsłona druga
To wszystko co opisujesz zostało już napisane i jest dość ładnie(nawet kolorami) wskazane co i jak.
Z uwzględnieniem bagażnika również.
Warto poświęcić chwilę i poszukać.
Temat o sterowniku CZ
Z uwzględnieniem bagażnika również.
Warto poświęcić chwilę i poszukać.
Temat o sterowniku CZ
- marsik81
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 05 sty 2015, 21:54
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: Kappa - patent na centralny zamek - odsłona druga
Kolego wszystko ogarnięte, problem jest ze zlokalizowaniem kostki do wpięcia kierunków, ale za dnia zagłębię się w tunel i pewno ją zlokalizuję. Twój opis nabiera w momencie wyjęcia kostek od centralki i wszytko staje sie jasne. Jutro muszę powalczyć z uniwersalna centralką bo na dodatkowym kanale ma - a potrzebujemy do bagażnika +.marceli pisze:To wszystko co opisujesz zostało już napisane i jest dość ładnie(nawet kolorami) wskazane co i jak.
Z uwzględnieniem bagażnika również.
Warto poświęcić chwilę i poszukać.
Temat o sterowniku CZ
Pozdrawiam
Pierwsza włoszka w rodzinie....Lancia Kappa 2.4 jtd
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa - patent na centralny zamek - odsłona druga
Cytat z wskazanego przeze mnie tematu:
Dotyczy kierunków
"Dobra, poszukałem znalazłem.Można się wpiąć w kable wychodzące z wiązki alarmu,tej mniejszej 13pinowej.
Kolorów nie podaje bo tam wszystkie czarne wychodzą,trzeba sobie znaleźć wg.schematu z instrukcji.(dostępnej na forum).
Reszta potrzebnych kabli to kable dochodzące do przekaźnika C.Z. "
Nie posiadając schematu wtedy sprawdziłem to próbówką włączając kierunki.
Jak nie masz alarmu fabrycznego nie masz tam kabli od kierunków.Musisz szukać i ciągnąć je spod kierownicy.
Do klapy z centralką możesz mieć problem bo pewnie nie ma w sobie przesterowania plus-minus,zrób to przekaźnikiem.
Ja tak mam i działa.Też tam wspominałem o tym.
Tylko nie wpinaj się tak czasem"na próbę" bo spala wtedy układzik od tego w sterowniku.
Dotyczy kierunków
"Dobra, poszukałem znalazłem.Można się wpiąć w kable wychodzące z wiązki alarmu,tej mniejszej 13pinowej.
Kolorów nie podaje bo tam wszystkie czarne wychodzą,trzeba sobie znaleźć wg.schematu z instrukcji.(dostępnej na forum).
Reszta potrzebnych kabli to kable dochodzące do przekaźnika C.Z. "
Nie posiadając schematu wtedy sprawdziłem to próbówką włączając kierunki.
Jak nie masz alarmu fabrycznego nie masz tam kabli od kierunków.Musisz szukać i ciągnąć je spod kierownicy.
Do klapy z centralką możesz mieć problem bo pewnie nie ma w sobie przesterowania plus-minus,zrób to przekaźnikiem.
Ja tak mam i działa.Też tam wspominałem o tym.
Tylko nie wpinaj się tak czasem"na próbę" bo spala wtedy układzik od tego w sterowniku.
- Rapeek
- Forumowicz/ka
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Kappa - patent na centralny zamek - odsłona druga
Na zdjęciach macie opisane niektóre piny z białych kostek z czarnymi przewodami, co do centralnego zamka to przy fabrycznym sterowniku są dwa wolne piny i tam można podłączyć sterowanie c.z.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Re: Kappa - patent na centralny zamek - odsłona druga
A powiedzcie mi, w wersji z pilotem na podczerwień, jak odbiornik się komunikuje z centralką zamka? Myślałem wpiąć się w tą linię z dokupioną centralką.
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
- Rapeek
- Forumowicz/ka
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Kappa - patent na centralny zamek - odsłona druga
Tak jak napisałem wcześniej przy fabrycznym sterowniku są dwa wolne piny (otwieranie i zamykanie)
edit;
Z otwieraniem bagażnika najłatwiej podłączyć przekaźnik do przewodów, które idą do przycisku i lampki w schowku.
Jeśli chodzi o centralny zamek to można podłączyć na dwa sposoby; 1- podłączyć się do przewodów: niebiesko-żółty - zamykanie i biało-żółty - otwieranie.
2- dołożyć dwie wsuwki i podłączyć się w dwa wolne piny.
edit;
Z otwieraniem bagażnika najłatwiej podłączyć przekaźnik do przewodów, które idą do przycisku i lampki w schowku.
Jeśli chodzi o centralny zamek to można podłączyć na dwa sposoby; 1- podłączyć się do przewodów: niebiesko-żółty - zamykanie i biało-żółty - otwieranie.
2- dołożyć dwie wsuwki i podłączyć się w dwa wolne piny.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
- marsik81
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 05 sty 2015, 21:54
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: Kappa - patent na centralny zamek - odsłona druga
I podziękował za profesjonalny opis z real foto, centralny ogarnąłem ale z bagażnikiem miałem problem,teraz śmigam po przekaźnik i montaż
Podziękował i pozdrawiam, michu.....
Podziękował i pozdrawiam, michu.....
Pierwsza włoszka w rodzinie....Lancia Kappa 2.4 jtd
Re: Kappa - patent na centralny zamek - odsłona druga
Super dokumentacja zdjęciowa, od razu jest przejrzyściej.
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
- marsik81
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 05 sty 2015, 21:54
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: Kappa - patent na centralny zamek - odsłona druga
Tylko nie wpinaj się tak czasem"na próbę" bo spala wtedy układzik od tego w sterowniku.[/quote]
Witam, pisałem wczesniej w temacie przekaźnika, temet już ogarnąłem ale zanim przeczytałem Twój post to podłączyłem na próbe i z dodatkowego kanału brak sygnału, poradź proszę co przelutować żeby hulało,pisałeś że walczyłeśz tym tematem, za pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam, michał
Witam, pisałem wczesniej w temacie przekaźnika, temet już ogarnąłem ale zanim przeczytałem Twój post to podłączyłem na próbe i z dodatkowego kanału brak sygnału, poradź proszę co przelutować żeby hulało,pisałeś że walczyłeśz tym tematem, za pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam, michał
Pierwsza włoszka w rodzinie....Lancia Kappa 2.4 jtd
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 03 wrz 2016, 19:08
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Lwówek Śląski
Re: Kappa - patent na centralny zamek - odsłona druga
Witam.
Właśnie stałem się posiadaczem Kappy.
Tylne lewe drzwi otwierają się tylko od środka. Zdjąłem boczek drzwi i okazało się, że zamek jest odłączony od zasilania oraz brakuje cięgna od klamki zewnętrznej do zamka. Wie ktoś dlaczego tak zostało to zrobione?
Właśnie stałem się posiadaczem Kappy.
Tylne lewe drzwi otwierają się tylko od środka. Zdjąłem boczek drzwi i okazało się, że zamek jest odłączony od zasilania oraz brakuje cięgna od klamki zewnętrznej do zamka. Wie ktoś dlaczego tak zostało to zrobione?
Lancia Kappa Sedan LS 2.0 20v '98 (model 96)