Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik
- zieli77
- Forumowicz/ka
- Posty: 145
- Rejestracja: 23 sty 2011, 18:20
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Słupno/W-wa
Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik
Cześć
Czy w Delcie 2.0 16v z 93 roku jest wyłącznik pompy paliwa w razie wypadku? Jeśli tak to gdzie go szukać?
W 2.0 turbo mam takie cudo pod fotelem kierowcy, ale w wolnossącej nie mogę nigdzie znaleźć.
Ogólnie prąd nie dochodzi do pompy. Podmieniłem przekaźnik ze ściany grodziowej, ale dalej cisza. Pompa na zewnętrznym zasilaniu chodzi i samochód odpala normalnie.
Czy w Delcie 2.0 16v z 93 roku jest wyłącznik pompy paliwa w razie wypadku? Jeśli tak to gdzie go szukać?
W 2.0 turbo mam takie cudo pod fotelem kierowcy, ale w wolnossącej nie mogę nigdzie znaleźć.
Ogólnie prąd nie dochodzi do pompy. Podmieniłem przekaźnik ze ściany grodziowej, ale dalej cisza. Pompa na zewnętrznym zasilaniu chodzi i samochód odpala normalnie.
- Rapeek
- Forumowicz/ka
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Delta 2.0 16v-pompa paliwa, brak prądu, wyłącznik
Powinien być właśnie pod fotelem kierowcy.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
- zieli77
- Forumowicz/ka
- Posty: 145
- Rejestracja: 23 sty 2011, 18:20
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Słupno/W-wa
Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik
Mam dostęp do dwóch egzemplarzy 2.0 wolnossącej i w żadnym nawet śladu pod fotelami.
- Rapeek
- Forumowicz/ka
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik
No to nie wiem, ja mam 2.0 16v 95r i jest pod fotelem kierowcy w Dedrze też tam był.
A sprawdzałeś bezpieczniki, są na ścianie grodziowej obok przekaźnika?
A sprawdzałeś bezpieczniki, są na ścianie grodziowej obok przekaźnika?
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
- zieli77
- Forumowicz/ka
- Posty: 145
- Rejestracja: 23 sty 2011, 18:20
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Słupno/W-wa
Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik
Dziwna sprawa. Z którego roku jest Twoja?
Dostałem info od kumpla, że u niego też pod fotelem nie ma nic takiego. Wszystkie, o których piszę są przed liftem, może w tym rzecz.
Obok przekaźnika i mapsensora jeden bezpiecznik znalazłem 15A. Czyściłem, wymieniałem zero efektu. Jest tam też wtyczka 3-pin, była w średniej kondycji, zregenerowałem, ale nic to nie zmienia.
Dostałem info od kumpla, że u niego też pod fotelem nie ma nic takiego. Wszystkie, o których piszę są przed liftem, może w tym rzecz.
Obok przekaźnika i mapsensora jeden bezpiecznik znalazłem 15A. Czyściłem, wymieniałem zero efektu. Jest tam też wtyczka 3-pin, była w średniej kondycji, zregenerowałem, ale nic to nie zmienia.
- Rapeek
- Forumowicz/ka
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik
HPE koniec 95 roku
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
- Rapeek
- Forumowicz/ka
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik
Z tymi bezpiecznikami to mi się pomyliło z 1.8. W 2.0 16v obok tego przekaźnika, to są bezpieczniki od sprężarki klimy i wentylatora. Bezpiecznik pompy paliwa jest w skrzynce w kabinie w lewym rzędzie SERVICES 15A, jak się go wyjmie to nie chodzi pompa i nie działają wskaźniki w zegarach.Rapeek pisze:No to nie wiem, ja mam 2.0 16v 95r i jest pod fotelem kierowcy w Dedrze też tam był.
A sprawdzałeś bezpieczniki, są na ścianie grodziowej obok przekaźnika?
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
- mac1us
- Klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Radziszów Kraków
Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa, na ścianie grodziowej z dużą jak dobrze pamiętam szarą wtyczką. Możesz podmienić go z turbo i do turbo, powinny być te same.
- Rapeek
- Forumowicz/ka
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik
Ta 3-pinowa wtyczka jest do diagnostyki, gdy jest rozłączona nie świeci kontrolka wtrysku "marchewka" na desce.zieli77 pisze: Jest tam też wtyczka 3-pin, była w średniej kondycji, zregenerowałem, ale nic to nie zmienia.
W pierwszym poście pisze że wymieniał.mac1us pisze:Sprawdź przekaźnik pompy paliwa, na ścianie grodziowej z dużą jak dobrze pamiętam szarą wtyczką. Możesz podmienić go z turbo i do turbo, powinny być te same.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
- zieli77
- Forumowicz/ka
- Posty: 145
- Rejestracja: 23 sty 2011, 18:20
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Słupno/W-wa
Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik
Jw. przekaźnik podmieniony, bez zmian.
Bezpieczniki pod kierownicą sprawdzałem, na desce wskaźniki działają.
Bezpieczniki pod kierownicą sprawdzałem, na desce wskaźniki działają.
-
- Klubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik
Ze schematu wynika, że pompa nie ma wyłącznika bezwładnościowego. Wyjście na pompe to pin nr 1 przekaźnika. Masa przekaźnika pin nr 7, wejście +12 za bezpiecznikiem pin 8 i 11, wejście +12 bezpośrednie pin 14. Pompa w tym wtrysku nie ma nic wspólnego z ECU silnika, więc jak podmieniłeś przekaźnik to sprawdz napięcia na pinach tak jak podałem. Sama pompa może też nie mieć masy, lub być spalona / zatarta.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz ,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V Peugeot 206 cc
- zieli77
- Forumowicz/ka
- Posty: 145
- Rejestracja: 23 sty 2011, 18:20
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Słupno/W-wa
Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik
Pompa działa, jeździłem dzisiaj po podpięcie do zewnętrznego zasilania. Nie ma napięcia we wtyczce , masę brałem nie z wtyczki.
Jutro sprawdzę piny przekaźnika, dzięki.
Jutro sprawdzę piny przekaźnika, dzięki.
-
- Klubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik
Jak jeździłeś na zewnętrznym napięciu to znaczy, że przekaźnik ma mase. Czyli na pierwszy ogień mierz czy we wtyczce pin 1 na połączenie z kostką przy pompie oraz sprawdz mase pompy.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz ,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V Peugeot 206 cc
- mac1us
- Klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Radziszów Kraków
Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik
Inaczej zobacz czy przekaźnik z 16v działa w turbo. Są 2 typy przekaźników.
- zieli77
- Forumowicz/ka
- Posty: 145
- Rejestracja: 23 sty 2011, 18:20
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Słupno/W-wa
Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik
Przekaźnik jest ten sam, numery się zgadzają i turbo hula bez problemów.