Lybra - trochę o silniku, alternatywach i kosztach
Moderator: stabraf
Re: Lybra - trochę o silniku, alternatywach i kosztach
Czasem się trafi jakaś 2.0 berlina... choćby ta:
Lancia Lybra 2.0 LX
...ale mimo wszystko jest ich relatywnie mniej niż JTD. Jeśli się upierasz przy wersji Intensa lub Emblema z silnikiem benzynowym, to zdaje się, że takie konfiguracje trafiały się na rynku holenderskim, ale nie będzie łatwo i na pewno nie tanio .
Lancia Lybra 2.0 LX
...ale mimo wszystko jest ich relatywnie mniej niż JTD. Jeśli się upierasz przy wersji Intensa lub Emblema z silnikiem benzynowym, to zdaje się, że takie konfiguracje trafiały się na rynku holenderskim, ale nie będzie łatwo i na pewno nie tanio .
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 cze 2014, 13:42
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Lybra - trochę o silniku, alternatywach i kosztach
Widziałem to ogłoszenie. Gość mówi, że z Włoch (oczywiście od I właściciela ), pojadę ja oglądać niebawem. Cena mnie tylko dziwi, więc może z nią być coś nie tak. 7200 po opłatach...
Re: Lybra - trochę o silniku, alternatywach i kosztach
Dołożę swoich parę groszy jako właściciel lybry 2.0 lx
Kupujesz 15.letni samochód. Większość rzeczy już się w nim zużyła lub zaraz zużyje dlatego moja rada dla Ciebie:
1. Kup 2.0 benzynę - patrz tylko czy blachy i progi w dobrym stanie, no i żeby alcantara nie była wytarta. Silnik się raczej nie psuje cała reszta poniżej. Ceny jakich powinieneś się spodziewać do DO 7000. Musisz pamiętać że 2.0 benz ma apetyt i zapłacisz więcej za OC, zwykle stoją taniej niż diesle 1.9 i tym podobne 'praktyczne samochody'.
2. Zamiast szukać rodzyna 'tylko lać i jeździć' wśród piętnastoletnich włoskich samochodów lepiej kup takiego do 5000 we w miarę dobrym staniie.
3. Zaopatrz się w DTE, podręcznik serwisowy i poczytaj forum
4. Pozostałą kasę (z 12 tysięcy) zostaw sobie na wymianę tarcz, wahaczy, amorów, sprężyn, klimy, pasków, rolek, rozrządu, łożysk, alternatorów itp ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ części. To, co wymienisz - będzie NOWE. Czyli na pewno bez problemów na przyszłość - omijaj drogich mechaników - ten samochód to Marea w garniturze - nie posiada nic skomplikowanego w zawieszeniu i wymiana wszystkiego powinna być TANIA. Jak chcesz mogę ci polecić sklep w którym zamawiam części i jest taniej niż w LanciaTeam po zniżkach. (sklep jest w Gdańsku).
Pozdrawiam i powodzenia w szukaniu - w moim przypadku też nie było łatwo znaleźć
Kupujesz 15.letni samochód. Większość rzeczy już się w nim zużyła lub zaraz zużyje dlatego moja rada dla Ciebie:
1. Kup 2.0 benzynę - patrz tylko czy blachy i progi w dobrym stanie, no i żeby alcantara nie była wytarta. Silnik się raczej nie psuje cała reszta poniżej. Ceny jakich powinieneś się spodziewać do DO 7000. Musisz pamiętać że 2.0 benz ma apetyt i zapłacisz więcej za OC, zwykle stoją taniej niż diesle 1.9 i tym podobne 'praktyczne samochody'.
2. Zamiast szukać rodzyna 'tylko lać i jeździć' wśród piętnastoletnich włoskich samochodów lepiej kup takiego do 5000 we w miarę dobrym staniie.
3. Zaopatrz się w DTE, podręcznik serwisowy i poczytaj forum
4. Pozostałą kasę (z 12 tysięcy) zostaw sobie na wymianę tarcz, wahaczy, amorów, sprężyn, klimy, pasków, rolek, rozrządu, łożysk, alternatorów itp ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ części. To, co wymienisz - będzie NOWE. Czyli na pewno bez problemów na przyszłość - omijaj drogich mechaników - ten samochód to Marea w garniturze - nie posiada nic skomplikowanego w zawieszeniu i wymiana wszystkiego powinna być TANIA. Jak chcesz mogę ci polecić sklep w którym zamawiam części i jest taniej niż w LanciaTeam po zniżkach. (sklep jest w Gdańsku).
Pozdrawiam i powodzenia w szukaniu - w moim przypadku też nie było łatwo znaleźć
Re: Lybra - trochę o silniku, alternatywach i kosztach
Podziel się nazwą sklepu bo mi się szykuje grubszy wydatek.
Będę bardzo wdzięczny
Będę bardzo wdzięczny
Pozdrawiam
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast
Re: Lybra - trochę o silniku, alternatywach i kosztach
@cysiek: Wyślę ci na priv, bo nie wiem czy na forum można 'reklamować'
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Lybra - trochę o silniku, alternatywach i kosztach
Jest nawet specjalny dział temu poświęcony, więc się nie krępuj:s0krates pisze:@cysiek: Wyślę ci na priv, bo nie wiem czy na forum można 'reklamować'
Strona główna ? ::: Forum Techniczne ::: ? ::: Serwisy, sklepy, zamienniki i regeneracje :::
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 cze 2014, 13:42
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Lybra - trochę o silniku, alternatywach i kosztach
W czwartek jadę zobaczyć trzy, nie napalam się, ale zdam na pewno relację.
edit...
Ta ze skórą już sprzedana
edit...
Ta ze skórą już sprzedana
Ostatnio zmieniony 01 paź 2014, 11:30 przez Wilkin, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie klep posta pod postem - tylko edytuj.
Powód: Nie klep posta pod postem - tylko edytuj.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 cze 2014, 13:42
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Lybra - trochę o silniku, alternatywach i kosztach
Ta ze skórą już sprzedana
Moje poszukiwania skończył się na tym, że kupiłem alfe 156, w czarnej skórze. 2003 rok, po lifcie. Drewniana kierownica i gałka lewarka. Piękna, a nawet nie brałem jej pod uwagę. Cóż, na razie nie dane mi będzie jeździć Lancią...
PS Sory ale nie mogłem zeedytować, wyskakiwał błąd...
Moje poszukiwania skończył się na tym, że kupiłem alfe 156, w czarnej skórze. 2003 rok, po lifcie. Drewniana kierownica i gałka lewarka. Piękna, a nawet nie brałem jej pod uwagę. Cóż, na razie nie dane mi będzie jeździć Lancią...
PS Sory ale nie mogłem zeedytować, wyskakiwał błąd...
Re: Lybra - trochę o silniku, alternatywach i kosztach
Jaki motorek masz w tej Alfie ?
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 cze 2014, 13:42
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Lybra - trochę o silniku, alternatywach i kosztach
1.9 Diesel 115 KM, mimo że nie przepadam za dieslami to śmiga aż miło o dziwo.
Ostatnio zmieniony 05 paź 2014, 23:15 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Kilometr [km] to nie Koń Mechaniczny [KM]!!!!
Powód: Kilometr [km] to nie Koń Mechaniczny [KM]!!!!