Nie do uratowania :-(
Moderator: giekso
Re: Nie do uratowania :-(
Nie mam oczywiście bladego pojęcia jak wygląda praktyka, bo w tym kraju przepisy sobie a ludzie sobie. Według tych przepisów jednak pojazd zabytkowy (niekoniecznie na żółtych tablicach, wystarczy starszy niż ćwiara), zwłaszcza ujęty w ewidencji zabytków (bo taki mają jak na dłoni) podlega takiej samej kontroli jak wszystkie inne ruchome zabytki techniki. Niektórym to odpowiada, ja bym sobie samej świadomości tego faktu nie życzył. Świadomości, bo jak mówię - praktyka pewnie jest oderwana od chęci ustawodawcy.
Drop a gear and disappear!
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Nie do uratowania :-(
Nie mają serca
Chcemy, chcemy...Lanciakrak pisze:Nie wiem czy chcecie taki temat na tym forum. Jak się przyjmie to mogę czasami wrzucać jakieś zdjęcia.
Re: Nie do uratowania :-(
I dokładnie to tak wygląda w tym przypadku - w przeciągu 5 lat posiadania Fiata z żółtymi blaszkami, pies z kulawą noga się nim nie interesował - ze strony urzędowej.Borek pisze:Nie mam oczywiście bladego pojęcia jak wygląda praktyka, bo w tym kraju przepisy sobie a ludzie sobie. Według tych przepisów jednak pojazd zabytkowy (niekoniecznie na żółtych tablicach, wystarczy starszy niż ćwiara), zwłaszcza ujęty w ewidencji zabytków (bo taki mają jak na dłoni) podlega takiej samej kontroli jak wszystkie inne ruchome zabytki techniki. Niektórym to odpowiada, ja bym sobie samej świadomości tego faktu nie życzył. Świadomości, bo jak mówię - praktyka pewnie jest oderwana od chęci ustawodawcy.
Zgłoszenie wywozu pojazdu zabytkowego za granicę, w celu uczestnictwa w rajdzie pojazdów zabytkowych również nie stanowiło najdrobniejszego problemu - załatwiałem to faxem - w przeciągu godziny.
Sprzedaż - jedyna różnica w postępowaniu jest taka, że po sprzedaży należy przesłać do urzędu konserwatorskiego informację o tym, kto nabył przedmiotowy pojazd. I tyle z kontaktów urzędowych
- brygadzista1
- Klubowicz
- Posty: 2675
- Rejestracja: 23 lis 2009, 21:48
- Imię: Hubert
- Lokalizacja: Solec/Wolsztyn/Reklinek
Re: Nie do uratowania :-(
Aj jak mi szkoda tej Kappy Coupe... Smutny temat.
Była:Piękna Lybra 1.9 JTD 115
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com
- rob_76
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 3633
- Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Re: Nie do uratowania :-(
Owszem - wielka szkoda - i nie tylko Kappy...
Wychodziłoby, że należy wszystkie te wyrejestrowane nabyć jako złom, na miejscu rozebrać na części, włącznie z elementami nadwozia - czyli wyciąć wszystko co się da, zgodnie z ichniejszym chorym prawem - przywieźć ciężarówką do kraju i sprzedawać użytkownikom tych jeżdżących, bądź tym, co włoskie zabytki remontują... Opłacałoby się, gdyby Włoch sprzedał je w całości, pod warunkiem pozostawienia elementów z numerami VIN, etc.
Jedyny problem, to wstępne nakłady takiego przedsięwzięcia, kwestia miejsca do składowania części oraz rozłożony w czasie zwrot inwestycji...
Szczerze mówiąc - sam bym się nie pogniewał na taką Gammę Coupe i.e., jako dawcę - nawet w częściach...
Pozdrawiam
R.
P.S. A może LKP mogłoby "pociągnąć" temat składowania, znajdowania producentów zamienników i dystrybucji części do starych Lancii - tak, jak to robią Anglicy - n.p. z Lancia Gamma Consortium (corocznie opłacana składka członkowska), czy choćby BetaBoyz...?
Myślę, że można by nawet wprowadzić roczną składkę właśnie na cel pozyskiwania części zamiennych - przy szerokiej, jak przypuszczam, aprobacie i poparciu klubowiczów i forumowiczów - zamiast bulić ciężkie "dudki" na eBay-u, wielu zapewne wolałoby kupić części do swoich old i young-timerów w kraju i ze znanego źródła, wiedząc, że te pieniądze zostaną wykorzystane na dalszy rozwój magazynu części....
Wychodziłoby, że należy wszystkie te wyrejestrowane nabyć jako złom, na miejscu rozebrać na części, włącznie z elementami nadwozia - czyli wyciąć wszystko co się da, zgodnie z ichniejszym chorym prawem - przywieźć ciężarówką do kraju i sprzedawać użytkownikom tych jeżdżących, bądź tym, co włoskie zabytki remontują... Opłacałoby się, gdyby Włoch sprzedał je w całości, pod warunkiem pozostawienia elementów z numerami VIN, etc.
Jedyny problem, to wstępne nakłady takiego przedsięwzięcia, kwestia miejsca do składowania części oraz rozłożony w czasie zwrot inwestycji...
Szczerze mówiąc - sam bym się nie pogniewał na taką Gammę Coupe i.e., jako dawcę - nawet w częściach...
Pozdrawiam
R.
P.S. A może LKP mogłoby "pociągnąć" temat składowania, znajdowania producentów zamienników i dystrybucji części do starych Lancii - tak, jak to robią Anglicy - n.p. z Lancia Gamma Consortium (corocznie opłacana składka członkowska), czy choćby BetaBoyz...?
Myślę, że można by nawet wprowadzić roczną składkę właśnie na cel pozyskiwania części zamiennych - przy szerokiej, jak przypuszczam, aprobacie i poparciu klubowiczów i forumowiczów - zamiast bulić ciężkie "dudki" na eBay-u, wielu zapewne wolałoby kupić części do swoich old i young-timerów w kraju i ze znanego źródła, wiedząc, że te pieniądze zostaną wykorzystane na dalszy rozwój magazynu części....
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Re: Nie do uratowania :-(
Problemem niestety może być ilość osób, gdyż modeli z przed 1990 roku jest bardzo mało i według mnie jedyną sensowną możliwością byłoby zrobienie listy zamówienia części potrzebnych od chętnych, o ile ktokolwiek podjąłby się je zdobyć we Włoszech. A chodzi mi tu bardziej o części trudno dostępne, gdzie nie ma jakiejkolwiek możliwości zdobycia ich inaczej niż ebay lub własne kontakty - do modeli typu Fulvia/Flavia/Flaminia.
Syn Jacka,
Lancia Delta HF Rallye turbo - w trakcie remontu
Lancia Thema I Serie - w trakcie wiecznego remontu
Alfa Romeo 156 2,4JTD 20V TI - na przekór wszystkim - jeździ
Lancia Delta HF Rallye turbo - w trakcie remontu
Lancia Thema I Serie - w trakcie wiecznego remontu
Alfa Romeo 156 2,4JTD 20V TI - na przekór wszystkim - jeździ
- rob_76
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 3633
- Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Re: Nie do uratowania :-(
Właśnie... Dorzuciłbym tu jeszcze Gammę (z przyczyn obiektywnych).... Wtedy i to auto może przestałoby być totalnym unikatem w naszym kraju?Młody_H pisze: A chodzi mi tu bardziej o części trudno dostępne, gdzie nie ma jakiejkolwiek możliwości zdobycia ich inaczej niż ebay lub własne kontakty - do modeli typu Fulvia/Flavia/Flaminia.
A może, gdyby idea chwyciła w "Zarządzie" LKP, rozwiązaniem byłoby gromadzenie części do nowszych modeli, a niejako "przy okazji" do innych, starszych i mniej popularnych...? Poza tym, można przecież takie części oferować nie tylko w kraju, ale też na świecie - wtedy popyt mógłby być spory, a i profit większy...?
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Nie do uratowania :-(
Tylko kto by wyłożył kasę na gromadzenie części i według jakiego klucza miałby gromadzić? Dla większości użytkowników forum, jeżdżących Lybrami czy Kappami itp, to są tylko samochody które zmienia za kilka lat na młodsze. Sądzisz że ktoś będzie się bawił w finansowanie gromadzenia części z których nie skorzysta?rob_13376 pisze:Właśnie... Dorzuciłbym tu jeszcze Gammę (z przyczyn obiektywnych).... Wtedy i to auto może przestałoby być totalnym unikatem w naszym kraju?Młody_H pisze: A chodzi mi tu bardziej o części trudno dostępne, gdzie nie ma jakiejkolwiek możliwości zdobycia ich inaczej niż ebay lub własne kontakty - do modeli typu Fulvia/Flavia/Flaminia.
A może, gdyby idea chwyciła w "Zarządzie" LKP, rozwiązaniem byłoby gromadzenie części do nowszych modeli, a niejako "przy okazji" do innych, starszych i mniej popularnych...? Poza tym, można przecież takie części oferować nie tylko w kraju, ale też na świecie - wtedy popyt mógłby być spory, a i profit większy...?
Może znajdzie się ktoś kto będzie miał kaprys żeby otworzyć taki interes, ale koncentrowanie się na użytkownikach starych Lancii raczej mu majątku nie przyniesie. Ile mamy w kraju Fulvii? Flavii? Nie mówiąc już o starszych i rzadszych modelach typu Aurelia czy Flaminia. Beta która jest stosunkowo młodym oldtimerem jest mało popularna, a Gamma o ile występuje to w śladowych ilościach.
I tak na końcu zostanie poszukiwanie na własną rękę na zagranicznych forach lub ebayu.
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
- rob_76
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 3633
- Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Re: Nie do uratowania :-(
I właśnie dlatego dawałem na końcu znaki zapytania... Niestety masz rację Marcinie - choć sama idea chyba jednak nie jest zła, to w naszej rzeczywistości raczej trudno spodziewać się sukcesu...solarzmr pisze:Może znajdzie się ktoś kto będzie miał kaprys żeby otworzyć taki interes, ale koncentrowanie się na użytkownikach starych Lancii raczej mu majątku nie przyniesie. Ile mamy w kraju Fulvii? Flavii? Nie mówiąc już o starszych i rzadszych modelach typu Aurelia czy Flaminia. Beta która jest stosunkowo młodym oldtimerem jest mało popularna, a Gamma o ile występuje to w śladowych ilościach.
I tak na końcu zostanie poszukiwanie na własną rękę na zagranicznych forach lub ebayu.
Ciekawa sama w sobie jest ta "kwadratura koła" - nie ma zbyt wielu starych Lancii w kraju więc nie ma specjalnie części zamiennych więc Polacy (nawet kolekcjonerzy) nie kupują starych Lancii (chyba, że ich stać na już "zrobione"), bo ich remont robi się totalnie nieopłacalny więc nie ma nikogo, kto by zechciał produkować/gromadzić części, bo to też nieopłacalne... Itd... I jeszcze FIAT, który ma swój, przynajmniej częściowo, dorobek w D ... Koniec końców - jak wyżej - trzeba liczyć na eBay...
Jednak w sumie to smutne...
Pozdrawiam
R.
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Nie do uratowania :-(
Smutne. Nawet do stosunkowo młodej Delty ciężko cokolwiek dostać, szczególnie jeśli chodzi o blacharkę. Mechaniczne części jeszcze są.rob_13376 pisze: I właśnie dlatego dawałem na końcu znaki zapytania... Niestety masz rację Marcinie - choć sama idea chyba jednak nie jest zła, to w naszej rzeczywistości raczej trudno spodziewać się sukcesu...
Ciekawa sama w sobie jest ta "kwadratura koła" - nie ma zbyt wielu starych Lancii w kraju więc nie ma specjalnie części zamiennych więc Polacy (nawet kolekcjonerzy) nie kupują starych Lancii (chyba, że ich stać na już "zrobione"), bo ich remont robi się totalnie nieopłacalny więc nie ma nikogo, kto by zechciał produkować/gromadzić części, bo to też nieopłacalne... Itd... I jeszcze FIAT, który ma swój, przynajmniej częściowo, dorobek w D ... Koniec końców - jak wyżej - trzeba liczyć na eBay...
Jednak w sumie to smutne...
Pozdrawiam
R.
Paradoksalnie, łatwiej dostać progi do Fulvii, niż do Delty
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
- rob_76
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 3633
- Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Re: Nie do uratowania :-(
Wydaje mi się, że to dlatego, iż Fulcia jest chyba najbardziej popularna (na świecie i w Polsce) ze wszystkich pre-FIAT'owskich Lancii - stąd ceny aut są dość wysokie, a i niektórzy blacharze zajęli się dorabianiem "co prostszych" reparaturek w/g oryginalnej specyfikacji, bo zapotrzebowanie większe...solarzmr pisze:Paradoksalnie, łatwiej dostać progi do Fulvii, niż do Delty
Może jak Delta I/II "dojrzeje" do analogicznego wieku - stanie się podobnie?
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Re: Nie do uratowania :-(
Beta Nie wiem jak to prawidłowo podlinkować. Zbierać chyba nie ma czego
Re: Nie do uratowania :-(
Alfa Romeo 159 1,9 16v
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD
Re: Nie do uratowania :-(
Prawdopodobnie zbierają na wartości. Jak pewna Fulka z pod Koszalina, gdzie auto się złamało od stania w trawie, a cena nie spada, a rośnie.
Bety szkoda, zwłaszcza, że Spider...
Bety szkoda, zwłaszcza, że Spider...
Syn Jacka,
Lancia Delta HF Rallye turbo - w trakcie remontu
Lancia Thema I Serie - w trakcie wiecznego remontu
Alfa Romeo 156 2,4JTD 20V TI - na przekór wszystkim - jeździ
Lancia Delta HF Rallye turbo - w trakcie remontu
Lancia Thema I Serie - w trakcie wiecznego remontu
Alfa Romeo 156 2,4JTD 20V TI - na przekór wszystkim - jeździ
- Duch-Dziadka
- Klubowicz
- Posty: 5269
- Rejestracja: 13 maja 2007, 0:00
- Lokalizacja: Czarnków/Poznań
Re: Nie do uratowania :-(
Oooooooooh dear, ooooooooooooooh dear, ooooooooooooooooooooh dear...fazi pisze:Porzucone Lancie sztuk kilka ?
Giulietta Veloce 2016r