Delta II 1.8 16V GT - silnik zgasł i nie chce odpalić

Awatar użytkownika
adas_hpe
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 12
Rejestracja: 18 mar 2013, 15:34
Imię: Adam
Lokalizacja: siemianowice

Re: Delta II 1.8 16V GT - silnik zgasł i nie chce odpalić

Post autor: adas_hpe » 26 mar 2013, 17:07

adas_hpe pisze:
bassman pisze:Pasek rozrządu to tam jeszcze jest?... Nie chce mi się wierzyć, że rozrusznik "nie zazębia", prawdopodobnie odnosisz tylko takie wrażenie - wciśnięcie sprzęgła nie powinno mieć żadnego wpływu na "zazębianie" rozrusznika.
Sprawdź czy pasek rozrządu jest na swoim miejscu.

Pozdrawiam.
Nawet mnie nie strasz, że to może być rozrząd...:\\\
Zerknąłem przez osłone paska i wygląda na to, że jest tam gdzie jego miejsce, mam tylko nadzieje, że nie poszedł napinacz albo coś tam innego...
Tak czy siak muszę poczekać, aż pogoda będzie bardziej sprzyjająca, bo garaż mam zawalony;/
Pozdrawiam
A i jeszcze zapomniałem wspomnieć, że jak zakręce rozrusznikiem, to nie widać żeby rozrząd się kręcił..

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6323
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Delta II 1.8 16V GT - silnik zgasł i nie chce odpalić

Post autor: vanisch » 26 mar 2013, 17:16

Jak mi raz strzelił rozrząd to najpierw coś zaczęło się tłuc pod maską, auto zgasło. Rozrusznik kręcił jak nigdy.
Z tym, że ja miałem bezkolizyjny silnik 1.6.
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

Awatar użytkownika
bassman
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1680
Rejestracja: 25 sty 2007, 0:00
Imię: Szymon
Lokalizacja: Łódź

Re: Delta II 1.8 16V GT - silnik zgasł i nie chce odpalić

Post autor: bassman » 30 mar 2013, 21:33

Nie ma bezkolizyjnego 1,6 w Lancii
Dla klubowiczów naprawię, wyreguluję samochód, instalację lpg.
Wykonam naprawy (spawanie) w stali, żeliwie, miedzi, aluminium, głównie TIGiem.


Żony:
Lancia Musa Platino 1,4 16V
Moje:
Lancia Dedra LX SW 1,6 mpi 95' - NA SPRZEDAŻ, z pokaźnym pakietem części.
Lancia Dedra LS SW 1,6 mpi 96 - dawca części, w pakiecie j.w.

: yesyes : Czerwony Gruz - Honker 91'
Pupowóz - Jeep Commander

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6323
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Delta II 1.8 16V GT - silnik zgasł i nie chce odpalić

Post autor: vanisch » 30 mar 2013, 21:47

Jak to nie? Mi strzelił, znajomemu również w 1.6 ie strzelił i w obu przypadkach wystarczył nowy pasek i jakaś tam rolka.
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

Awatar użytkownika
GrimlocK
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 374
Rejestracja: 22 lip 2011, 2:42

Re: Delta II 1.8 16V GT - silnik zgasł i nie chce odpalić

Post autor: GrimlocK » 31 mar 2013, 1:42

W takim razie mieliście szczęście, bo ten motor nie jest bezkolizyjny pomimo 8 zaworowej głowicy i leciwej konstrukcji ;) Zapewne szansa na totalną mielonkę jest o wiele mniejsza niż w 1.8 16v czy 2.0 ale nadal istnieje.

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6323
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Delta II 1.8 16V GT - silnik zgasł i nie chce odpalić

Post autor: vanisch » 31 mar 2013, 9:26

To nie tylko my dwaj, bo ktoś tu z forum miał taką samą sytuację :D
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

Awatar użytkownika
bassman
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1680
Rejestracja: 25 sty 2007, 0:00
Imię: Szymon
Lokalizacja: Łódź

Re: Delta II 1.8 16V GT - silnik zgasł i nie chce odpalić

Post autor: bassman » 05 kwie 2013, 11:50

Jak dobrze myślę to wszystkie silniki napędzane paskiem o tej konstrukcji (chyba od Fiata 127, 128 zaczynając są kolizyjne) i nie ma tu znaczenia ilość zaworów i innych bzdetów.

Pozdrawiam.
Dla klubowiczów naprawię, wyreguluję samochód, instalację lpg.
Wykonam naprawy (spawanie) w stali, żeliwie, miedzi, aluminium, głównie TIGiem.


Żony:
Lancia Musa Platino 1,4 16V
Moje:
Lancia Dedra LX SW 1,6 mpi 95' - NA SPRZEDAŻ, z pokaźnym pakietem części.
Lancia Dedra LS SW 1,6 mpi 96 - dawca części, w pakiecie j.w.

: yesyes : Czerwony Gruz - Honker 91'
Pupowóz - Jeep Commander

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”