Thesis 3.2 V6 24V - silnik z Alfy GT?

Awatar użytkownika
brygadzista1
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2675
Rejestracja: 23 lis 2009, 21:48
Imię: Hubert
Lokalizacja: Solec/Wolsztyn/Reklinek

Re: Thesis 3.2 V6 24V - silnik z Alfy GT?

Post autor: brygadzista1 » 20 lut 2013, 19:22

Tak jak mówi Andrzej zrób pomiary i zobacz gładzie cylindrów. Nie wiem czy w tej V-ce wychodzą tłoki dołem czy nie bo to się wiąże z zdejmowaniem głowicy. Patrząc jednak na listę rzeczy do wymiany trzeba stwierdzić że kupiłeś totalną wyje*kę czyli warto doprowadzić to do stanu używalności. A o handlarzu ostrzec gdzie tylko możliwe.
Była:Piękna Lybra 1.9 JTD 115
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com

Awatar użytkownika
Alley
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 502
Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
Skype: alleyek
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Żuromin
Kontakt:

Re: Thesis 3.2 V6 24V - silnik z Alfy GT?

Post autor: Alley » 20 lut 2013, 19:30

brygadzista1 pisze:Tak jak mówi Andrzej zrób pomiary i zobacz gładzie cylindrów. Nie wiem czy w tej V-ce wychodzą tłoki dołem czy nie bo to się wiąże z zdejmowaniem głowicy. Patrząc jednak na listę rzeczy do wymiany trzeba stwierdzić że kupiłeś totalną wyje*kę czyli warto doprowadzić to do stanu używalności. A o handlarzu ostrzec gdzie tylko możliwe.
Uszczelka pod głowicą będzie wymieniana. Także tłok będzie możliwość wyjęcia tak czy siak górą czy dołem. Niestety nie handlarz, a osoba prywatna!

Awatar użytkownika
faraon
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 7295
Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Skype: nie używam
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Thesis 3.2 V6 24V - silnik z Alfy GT?

Post autor: faraon » 20 lut 2013, 19:45

Alley pisze:....to i pierśćienie wymienie. Jeżeli auto trzymało poziom cisnienia 12,5bar na każdym cylindrze to nie koniecznie musi być owal :)
Tak może być i tego Ci szczerze życzę :)
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE :!: :!: :!: <<<- klik

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)

Awatar użytkownika
kecajgo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 643
Rejestracja: 28 gru 2009, 17:26
Lokalizacja: Brzeg

Re: Thesis 3.2 V6 24V - silnik z Alfy GT?

Post autor: kecajgo » 20 lut 2013, 20:25

Hmm to druciarstwo zwala z nóg, śruby w przewodach mnie zmiażdżyły !! :O A myślałem że Thesisowi aż takie cudo nie grozi...

Awatar użytkownika
Alley
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 502
Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
Skype: alleyek
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Żuromin
Kontakt:

Re: Thesis 3.2 V6 24V - silnik z Alfy GT?

Post autor: Alley » 21 lut 2013, 0:44

Polecicie jakiś sklep, firmę gdzie mogę kupić półpanewki i pierścienie w miarę dobrej jakości w stosunku do ceny?

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
brygadzista1
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2675
Rejestracja: 23 lis 2009, 21:48
Imię: Hubert
Lokalizacja: Solec/Wolsztyn/Reklinek

Re: Thesis 3.2 V6 24V - silnik z Alfy GT?

Post autor: brygadzista1 » 21 lut 2013, 10:04

Tym powinien się zająć szlifierz. Ja zawoziłem silnik w częściach a on wszystko poskładał na najlepszych częściach. To on się musi znać co tam włożyć żeby było dobrze.
Była:Piękna Lybra 1.9 JTD 115
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com

Awatar użytkownika
Alley
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 502
Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
Skype: alleyek
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Żuromin
Kontakt:

Re: Thesis 3.2 V6 24V - silnik z Alfy GT?

Post autor: Alley » 21 lut 2013, 10:07

Czyli mechanior nie powinien tego ogarniac?

Awatar użytkownika
brygadzista1
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2675
Rejestracja: 23 lis 2009, 21:48
Imię: Hubert
Lokalizacja: Solec/Wolsztyn/Reklinek

Re: Thesis 3.2 V6 24V - silnik z Alfy GT?

Post autor: brygadzista1 » 21 lut 2013, 10:18

Ten kto robi szlif ten dobiera panewki i wystawia na swoją robotę gwarancję. Tak powinno to wyglądać.
Była:Piękna Lybra 1.9 JTD 115
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com

Awatar użytkownika
Alley
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 502
Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
Skype: alleyek
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Żuromin
Kontakt:

Re: Thesis 3.2 V6 24V - silnik z Alfy GT?

Post autor: Alley » 21 lut 2013, 10:19

brygadzista1 pisze:Ten kto robi szlif ten dobiera panewki i wystawia na swoją robotę gwarancję. Tak powinno to wyglądać.
Nie będzie szlifu, tylko polerka. Wał jest nieruszony.

Awatar użytkownika
brygadzista1
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2675
Rejestracja: 23 lis 2009, 21:48
Imię: Hubert
Lokalizacja: Solec/Wolsztyn/Reklinek

Re: Thesis 3.2 V6 24V - silnik z Alfy GT?

Post autor: brygadzista1 » 21 lut 2013, 10:38

Ale sam tej polerki pastą Tempo robić chyba nie będziesz tak? Tylko dajesz to komuś kto się na tym zna i kto Ci to złoży.
Była:Piękna Lybra 1.9 JTD 115
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com

Awatar użytkownika
Alley
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 502
Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
Skype: alleyek
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Żuromin
Kontakt:

Re: Thesis 3.2 V6 24V - silnik z Alfy GT?

Post autor: Alley » 21 lut 2013, 10:51

Wezme papier wodny 2000 i będę tarł a potem g3 na połysk :P

Oczywiście, że nie. Z tego co się dowiedziałem to się nazywa 'poleryzacja' i polega na włożeniu wału do jakiejś maszyny, która ją obraca w jakimś płynie i powierzchnia robi się równa, oczywiście nie biorąc pod uwagę zarysowań bo to szlif.

Awatar użytkownika
faraon
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 7295
Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Skype: nie używam
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Thesis 3.2 V6 24V - silnik z Alfy GT?

Post autor: faraon » 21 lut 2013, 17:52

Alley pisze:Wezme papier wodny 2000 i będę tarł a potem g3 na połysk :P

Oczywiście, że nie. Z tego co się dowiedziałem to się nazywa 'poleryzacja' i polega na włożeniu wału do jakiejś maszyny, która ją obraca w jakimś płynie i powierzchnia robi się równa, oczywiście nie biorąc pod uwagę zarysowań bo to szlif.
A potem się mierzy średnice korb i pod to dobiera panewki. Słuchaj starszych :) Mechanior to musi sam ogarnąć.
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE :!: :!: :!: <<<- klik

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)

Awatar użytkownika
Alley
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 502
Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
Skype: alleyek
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Żuromin
Kontakt:

Re: Thesis 3.2 V6 24V - silnik z Alfy GT?

Post autor: Alley » 22 lut 2013, 0:34

argenta67 - dlaczego tak sądzisz? Bardzo proszę o wypowiedzi tutaj, z tego względu, że na PW nie można odpisywać.

Awatar użytkownika
facio
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 412
Rejestracja: 02 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Re: Thesis 3.2 V6 24V - silnik z Alfy GT?

Post autor: facio » 22 lut 2013, 6:31

:nono: Wyjąć wał zawieść do szlifierza sprawdzić bicie wału .i owale czopów a dopiero on zadecyduje o wartości tego wału-szlifować czy polerować .A co korbowodem nie został uszkodzony/szybko się deformuje/.
We Wroclawiu utworzylem mały klub kappy można poznać nas po rejestracjach wszystkie zaczynaja sie DW 222 mam tez duzo czesci lanci... Tel.691-771-549 A teraz do stadka dołączy Thesis 2.4 jtd mojej żonki DW 898

Maxx
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 46
Rejestracja: 12 gru 2012, 0:41
Lokalizacja: IRL/Szczecin

Re: Thesis 3.2 V6 24V - silnik z Alfy GT?

Post autor: Maxx » 06 mar 2013, 20:51

Po poradę możesz zadzwonić tu:www.pablogarage.pl albo tu:www.lanciateam.pl a być może mają jakiś wał do v6. Ewentualnie użytkownik szwagry100 z allegro ma sporo części do włoszczyzny.
AR 159 2.4JTDm
Delta III 2.0Multijet

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”