Generator HHO: wymysł szatana czy faktycznie działa ?
Re: Generator HHO: wymysł szatana czy faktycznie działa ?
Wow. Ciekawie brzmi ON+propan. Przyznam się, że nie słyszałem...
Za nie picie traci życie
- lgurbiel
- Forumowicz/ka
- Posty: 594
- Rejestracja: 23 gru 2010, 8:40
- Imię: Leszek
- Lokalizacja: Borowiczki Pieńki k/Płocka
Re: Generator HHO: wymysł szatana czy faktycznie działa ?
Lech
Były : VW golf II 1,8 GTI i Golf IV TDI , Corsa C 1,2 16V,Passat 1,8 B3 ,Lancia Lybra 1,9 SW Intensa
Jest:Lancia Y 1,2 8V. oraz KIA Stonic 1,4.Toyota Aygo.
Były : VW golf II 1,8 GTI i Golf IV TDI , Corsa C 1,2 16V,Passat 1,8 B3 ,Lancia Lybra 1,9 SW Intensa
Jest:Lancia Y 1,2 8V. oraz KIA Stonic 1,4.Toyota Aygo.
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Generator HHO: wymysł szatana czy faktycznie działa ?
Wiele autobusów komunikacji miejskiej w Polsce wyposażonych w silnik diesla jeździ na sprężony propan.
Sęk w tym, że przystosowując owe silniki - odprężają je, co wiąże się z tym, że już na ON nie pojeżdżą.
Sęk w tym, że przystosowując owe silniki - odprężają je, co wiąże się z tym, że już na ON nie pojeżdżą.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Generator HHO: wymysł szatana czy faktycznie działa ?
Eppur si muove...
Może niedokładnie HHO, ale samochód na parę (a konkretniej na mieszankę węglowodorów i H20):
Biuletyn UP RP, 10/2008, Warszawa, dnia 12 maja 2008 r.
A1 (21) 380992 (22) 2006 11 06
(51) F02B 47/00 (2006.01)
F02M 25/00 (2006.01)
(71) Nowe Technologie Ekologiczne Sp. z o.o., Dzierżoniów
(72) Chabecki Piotr, Wroński Rafał
(54) Sposób doboru optymalnego środowiska
do spalania paliw płynnych w komorach spalania,
zwłaszcza w silnikach diesla, w których podaje się
paliwo lub paliwo z dodatkami optymalizującymi
środowisko spalania
(57) Optymalizacja środowiska wewnątrz komory spalania zna-
mienna tym, że poprzez dodanie związków: karbonylku żelaza, bi-
zmutu, samaru i pokrewnych w postaci nano struktur, umożliwiamy
wystąpienie reakcji łańcuchowych poprawiających sprawność sil-
nika. W wyniku tych dodatków dojdzie do polepszenia sprawności
procesu spalania oraz przemian im towarzyszących, mimo iż dodat-
ki te nie są materiałami palnymi. (zastrzeżenie dotyczy wszelkich
komór spalania paliw płynnych). Poprawa wydajności silnika zna-
mienna tym, że poprzez częściową zamianę powietrza w mieszance
paliwowo powietrznej, powietrzem o zwiększonej ilości pary wod-
nej o określonych własnościach fizykochemicznych (korzystnie parą
nasyconą o określonej temperaturze korzystnie w przedziale 200 -
300 stopni Celsjusza) regulowana jest poprzez zestaw elektrozawo-
rów, lub innych zaworów sterowanych ciśnieniem lub temperaturą.
(14 zastrzeżeń)
Data wprowadzenia zmiany zastrzeżeń: 2007 07 16
(w załączniku tekst z publikacji UP, na stronie UP cały biuletyn)
Więcej przeczytasz tutaj
Może niedokładnie HHO, ale samochód na parę (a konkretniej na mieszankę węglowodorów i H20):
Biuletyn UP RP, 10/2008, Warszawa, dnia 12 maja 2008 r.
A1 (21) 380992 (22) 2006 11 06
(51) F02B 47/00 (2006.01)
F02M 25/00 (2006.01)
(71) Nowe Technologie Ekologiczne Sp. z o.o., Dzierżoniów
(72) Chabecki Piotr, Wroński Rafał
(54) Sposób doboru optymalnego środowiska
do spalania paliw płynnych w komorach spalania,
zwłaszcza w silnikach diesla, w których podaje się
paliwo lub paliwo z dodatkami optymalizującymi
środowisko spalania
(57) Optymalizacja środowiska wewnątrz komory spalania zna-
mienna tym, że poprzez dodanie związków: karbonylku żelaza, bi-
zmutu, samaru i pokrewnych w postaci nano struktur, umożliwiamy
wystąpienie reakcji łańcuchowych poprawiających sprawność sil-
nika. W wyniku tych dodatków dojdzie do polepszenia sprawności
procesu spalania oraz przemian im towarzyszących, mimo iż dodat-
ki te nie są materiałami palnymi. (zastrzeżenie dotyczy wszelkich
komór spalania paliw płynnych). Poprawa wydajności silnika zna-
mienna tym, że poprzez częściową zamianę powietrza w mieszance
paliwowo powietrznej, powietrzem o zwiększonej ilości pary wod-
nej o określonych własnościach fizykochemicznych (korzystnie parą
nasyconą o określonej temperaturze korzystnie w przedziale 200 -
300 stopni Celsjusza) regulowana jest poprzez zestaw elektrozawo-
rów, lub innych zaworów sterowanych ciśnieniem lub temperaturą.
(14 zastrzeżeń)
Data wprowadzenia zmiany zastrzeżeń: 2007 07 16
(w załączniku tekst z publikacji UP, na stronie UP cały biuletyn)
Więcej przeczytasz tutaj
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
-
- Klubowicz
- Posty: 1028
- Rejestracja: 19 lut 2010, 16:55
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: Generator HHO: wymysł szatana czy faktycznie działa ?
Kusi mnie, żeby spróbować coś takiego zamontować w starym Citroenie C15 od ojca Ale nie HHO (chyba że własnej konstrukcji), tylko spróbować z tą przegrzaną parą wodną...
W sumie dużo roboty raczej nie ma, muszę rozpoznać temat i pokombinować, ale narazie 'troszkę' za zimno, żeby grzebać pod autkiem...
W sumie dużo roboty raczej nie ma, muszę rozpoznać temat i pokombinować, ale narazie 'troszkę' za zimno, żeby grzebać pod autkiem...
Była: Skoda 105L '83, Ford Escort 1.6 16v '97 i Lybra SW 1.9JTD '00 | Jest:Grande Punto 1.3 90KM '07, Citroen Grand C4 Picasso '09 1.6HDi
PoloFoto.pl <- świat wirtualnych wycieczek, nowość - panoramy dla Google Street View(Business View)!
PoloFoto.pl <- świat wirtualnych wycieczek, nowość - panoramy dla Google Street View(Business View)!
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 308
- Rejestracja: 04 cze 2010, 11:00
- Skype: Sajmond1987
- Imię: Samuel
- Lokalizacja: Starachowice
Re: Generator HHO: wymysł szatana czy faktycznie działa ?
Widzę że nie jestem pierwszym na forum który zaczął się interesować wodorem do zasilania samochodu. W tej chwili wspólnie z bratem jestem w trakcie robienia własnego generatora.
Brata kolega z pracy jeździ na ON+HHO już od roku i spalanie w jego samochodzie spadło z 7L ON do 4L, generator pobiera około 3L wody na 100km. Z tego co zauważyłem to spalanie spada od 20% do 60% w zależności od tego z czego ten generator jest zrobiony i czy sam generator jest właściwie zasilony.
Ja swój generator robię z płytek krzemowych ponieważ płytki z : nierdzewki, kwasówki, miedzi itp. długo nie wytrzymują i taki generator trzeba co jakiś czas wymieniać lub czyścić.
Jak tylko przetestuje mój generator to dam znać czy rzeczywiście to prawda z tą oszczędnością.
Brata kolega z pracy jeździ na ON+HHO już od roku i spalanie w jego samochodzie spadło z 7L ON do 4L, generator pobiera około 3L wody na 100km. Z tego co zauważyłem to spalanie spada od 20% do 60% w zależności od tego z czego ten generator jest zrobiony i czy sam generator jest właściwie zasilony.
Ja swój generator robię z płytek krzemowych ponieważ płytki z : nierdzewki, kwasówki, miedzi itp. długo nie wytrzymują i taki generator trzeba co jakiś czas wymieniać lub czyścić.
Jak tylko przetestuje mój generator to dam znać czy rzeczywiście to prawda z tą oszczędnością.
Tel. 796-087-605
Jest: Delta HPE 1.9 TD
Jest: Delta HPE 1.9 TD
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Generator HHO: wymysł szatana czy faktycznie działa ?
To zrób przy okazji obfoconą wersję instalacji do "Zrób to sam"
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 308
- Rejestracja: 04 cze 2010, 11:00
- Skype: Sajmond1987
- Imię: Samuel
- Lokalizacja: Starachowice
Re: Generator HHO: wymysł szatana czy faktycznie działa ?
Ok. Dzisiaj zaczynam działać.stabraf pisze:To zrób przy okazji obfoconą wersję instalacji do "Zrób to sam"
Tel. 796-087-605
Jest: Delta HPE 1.9 TD
Jest: Delta HPE 1.9 TD
- lgurbiel
- Forumowicz/ka
- Posty: 594
- Rejestracja: 23 gru 2010, 8:40
- Imię: Leszek
- Lokalizacja: Borowiczki Pieńki k/Płocka
Re: Generator HHO: wymysł szatana czy faktycznie działa ?
Też myślę o HHO w mojej Lanci. Daj znać jak i co
Lech
Były : VW golf II 1,8 GTI i Golf IV TDI , Corsa C 1,2 16V,Passat 1,8 B3 ,Lancia Lybra 1,9 SW Intensa
Jest:Lancia Y 1,2 8V. oraz KIA Stonic 1,4.Toyota Aygo.
Były : VW golf II 1,8 GTI i Golf IV TDI , Corsa C 1,2 16V,Passat 1,8 B3 ,Lancia Lybra 1,9 SW Intensa
Jest:Lancia Y 1,2 8V. oraz KIA Stonic 1,4.Toyota Aygo.