Z Lybry na Thesis?
Moderator: stabraf
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 119
- Rejestracja: 09 lis 2009, 21:21
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Białystok
Z Lybry na Thesis?
Jako zadowolony użytkownik Lybry z silnikiem 2,4JTD, chciałbym zadać kilka pytań odnośnie Thesisa, na temat którego nie ma zbyt wielu informacji - oprócz wersji silnikowych. Nie ukrywam, że kupując Lybrę wybrałem to, na co było mnie stać a nie to, co najbardziej mi się podobało
1. Jaka kwota gwarantuje zakup tego auta z wiarygodnym przebiegiem i dobrym/bardzo dobrym stanem technicznym nie drenującym od razu budżetu?
2. Czy należy się obawiać trwałości amortyzatorów Sky-Hook? Ceny nie są zapewne okazyjne.
3. Jakie wersje wyposażeniowe występowały w tym modelu? Czy są gdzieś dostępne specyfikacje?
4. Czy generalnie warto przymierzać się i zbierać na to auto - czy po prostu odpuścić i szukać wśród innych modeli Alfy (np. 166) lub czekać aż stanieje chociażby Delta III
Z góry dziękuję za ewentualne odpowiedzi.
1. Jaka kwota gwarantuje zakup tego auta z wiarygodnym przebiegiem i dobrym/bardzo dobrym stanem technicznym nie drenującym od razu budżetu?
2. Czy należy się obawiać trwałości amortyzatorów Sky-Hook? Ceny nie są zapewne okazyjne.
3. Jakie wersje wyposażeniowe występowały w tym modelu? Czy są gdzieś dostępne specyfikacje?
4. Czy generalnie warto przymierzać się i zbierać na to auto - czy po prostu odpuścić i szukać wśród innych modeli Alfy (np. 166) lub czekać aż stanieje chociażby Delta III
Z góry dziękuję za ewentualne odpowiedzi.
Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa / 2002
Re: Z Lybry na Thesis?
1. Żadna kwota tego nie gwarantuje...można kupić złom i za 45 tysi ale można utrzymaną za 33
2. Z mojego doświadczenia nie należy się obawiać.
3. Chyba były dwie: Executive - tańsza oraz Emblema - droższa. Oczywiście do każdej były dodatki.
4. Warto zbierać. Auto wyjątkowe i kochane. 166 to jednak inny rodzaj auta jak dla mnie a delta III śliczna ale nie ta liga.
2. Z mojego doświadczenia nie należy się obawiać.
3. Chyba były dwie: Executive - tańsza oraz Emblema - droższa. Oczywiście do każdej były dodatki.
4. Warto zbierać. Auto wyjątkowe i kochane. 166 to jednak inny rodzaj auta jak dla mnie a delta III śliczna ale nie ta liga.
Były: Lancia Delta II 2.0 '94, Lancia Delta GT i.e '92, Fiat Bravo 1.6 '97
Jest: Thesis 3.2 Emblema '03 oraz Astra II 1.8 kombi '00
Jest: Thesis 3.2 Emblema '03 oraz Astra II 1.8 kombi '00
- brygadzista1
- Klubowicz
- Posty: 2675
- Rejestracja: 23 lis 2009, 21:48
- Imię: Hubert
- Lokalizacja: Solec/Wolsztyn/Reklinek
Re: Z Lybry na Thesis?
Ja tam czekam az stanieje Alfa 159 2.4JTDm 200KM... tez jest to jakas metoda. Tobie radze to samo. Zaczekac na Delte.
Była:Piękna Lybra 1.9 JTD 115
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com
- Artur G.
- Klubowicz
- Posty: 2222
- Rejestracja: 22 sty 2006, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
- Kontakt:
Re: Z Lybry na Thesis?
Tylko na to mogę odpowiedzieć, wg mnie warto zbierać na Thesis, jest niesamowicie elegancki. Szukaj spośród klubowiczów, zawsze to pewniejsza historia i często gwarancja że jest ok.Gregory76 pisze: 4. Czy generalnie warto przymierzać się i zbierać na to auto - czy po prostu odpuścić i szukać wśród innych modeli Alfy (np. 166) lub czekać aż stanieje chociażby Delta III
Alfa 166 poliftowa też mnie interesowała bardzo poważnie w silniku V6 ale uznała wyższość X-type. Alfa to inny kaliber samochodu, wygląd idealny, wnętrze i zachowanie na drodze typowo sportowe. Delta III? przyjemność z jazdy pewnie mniejsza od Thesis ale zawsze to inna generacja. Ja sam będę może w 2013r. myślał o Delcie III pb, AR 159 pb lub XJ350.
pozdrawiam, Artur
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
Re: Z Lybry na Thesis?
Jeszcze Sportiva.edym pisze: 3. Chyba były dwie: Executive - tańsza oraz Emblema - droższa. Oczywiście do każdej były dodatki.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 119
- Rejestracja: 09 lis 2009, 21:21
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Białystok
Re: Z Lybry na Thesis?
Wygląda na to, że dopóki się nie przejadę, nie będę wiedział na pewno. I szybko to jednak nie nastąpi, bo w Białymstoku ani całym województwie podlaskim nikt nie oferuje tego auta. Dziękuję za informacje.
Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa / 2002
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Z Lybry na Thesis?
Jak napisał Edym: 159, Delta, Lybra to nie ta liga, co Thesis.brygadzista1 pisze:Ja tam czekam az stanieje Alfa 159 2.4JTDm 200KM... tez jest to jakas metoda. Tobie radze to samo. Zaczekac na Delte.
Z wszystkimi tego konsekwencjami - zarówno dobrymi, jak i złymi (cena części, brak zamienników itp.)
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Sprzedam Thesis
Janek z okolic Konina, jeżeli ktoś jest miłośnikiem Thesis- posiadam do sprzedania 2,4 jtd-Emblema, srebrny metalik, 150 km,2003 r, 146 tys. km książka serwisowa, jeżdżę nią 2 lata, zadbana, maksymalne wyposażenie - granatowa tapicerka skórzana, b.ekonomiczne auto w/g mnie i komfort jazdy, to już 3 moja Lancia, ale niestety powody osobiste i sprzedam przystępnie, tel. 535 587 851 lub zamienię na znacznie tańszą Lancię, Pozdrawiam Miłośników!................
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 119
- Rejestracja: 09 lis 2009, 21:21
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Białystok
Re: Z Lybry na Thesis?
XJ seria 350 to jedno z najpiękniejszych aut, ale ze względów czysto praktycznych (brak 4x4, ograniczenia użyteczności sedana) i finansowych (koszt zakupu, serwis i spalanie) wciąż poza moim zasięgiem. Jak się ma gotówkę na 1 samochód, to musi być uniwersalny. Ale... nie jeździłem nim, więc być może po wypróbowaniu okazałoby się, że pieniądze na TAKI luksus by się znalazłyArtur G. pisze:Tylko na to mogę odpowiedzieć, wg mnie warto zbierać na Thesis, jest niesamowicie elegancki. Szukaj spośród klubowiczów, zawsze to pewniejsza historia i często gwarancja że jest ok.Gregory76 pisze: 4. Czy generalnie warto przymierzać się i zbierać na to auto - czy po prostu odpuścić i szukać wśród innych modeli Alfy (np. 166) lub czekać aż stanieje chociażby Delta III
Alfa 166 poliftowa też mnie interesowała bardzo poważnie w silniku V6 ale uznała wyższość X-type. Alfa to inny kaliber samochodu, wygląd idealny, wnętrze i zachowanie na drodze typowo sportowe. Delta III? przyjemność z jazdy pewnie mniejsza od Thesis ale zawsze to inna generacja. Ja sam będę może w 2013r. myślał o Delcie III pb, AR 159 pb lub XJ350.
Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa / 2002