Kappa 2.0 Turbo - jak dobrze kupić
Moderator: stabraf
Kappa 2.0 Turbo - jak dobrze kupić
Witam!
mam zamiar sprawić sobie Lancie Kappe 2.0 16VTurbo i zastanawiam sie jakie kryją sie za tym konsekwencje, chodzi mi oczywiscie o koszty eksploatacji takiej rakiety:) Czytalem duzo o Kappach, ale osobiscie jeszcze nie mialem. Przeraza mnie troche ta turbina, no ale jakie osiagi..:)jesli mozecie mi napisac cos wiecej o tym silniku, jego usterkach i kosztach napraw to bede BARDZO wdzieczny... Z gory DZIEKI!!!
mam zamiar sprawić sobie Lancie Kappe 2.0 16VTurbo i zastanawiam sie jakie kryją sie za tym konsekwencje, chodzi mi oczywiscie o koszty eksploatacji takiej rakiety:) Czytalem duzo o Kappach, ale osobiscie jeszcze nie mialem. Przeraza mnie troche ta turbina, no ale jakie osiagi..:)jesli mozecie mi napisac cos wiecej o tym silniku, jego usterkach i kosztach napraw to bede BARDZO wdzieczny... Z gory DZIEKI!!!
Kappa 2.0 Turbo 16V to dobry pomysł??
Sprawa z turbiną zależy od przebiegu auta, a także od tego czy poprzedni właściciel o nią dbał. Sam posaidam Kappe 2.0 20V TURBO z przebiegiem 145 000km i jak do tej pory nie było z nią nic robione.
Z drugiej strony koszty regeneracji turbiny nie są duze, około 1000-1500 zł, w zależnosci od jej stanu.
Z drugiej strony koszty regeneracji turbiny nie są duze, około 1000-1500 zł, w zależnosci od jej stanu.
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM
Alfa Romeo 145 1.6 TS
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM
Alfa Romeo 145 1.6 TS
Odp: Kappa 2.0 Turbo 16V to dobry pomysł??
"Maciek_Warszawa" pisze:Witam!
mam zamiar sprawić sobie Lancie Kappe 2.0 16VTurbo i zastanawiam sie jakie kryją sie za tym konsekwencje, chodzi mi oczywiscie o koszty eksploatacji takiej rakiety:) Czytalem duzo o Kappach, ale osobiscie jeszcze nie mialem. Przeraza mnie troche ta turbina, no ale jakie osiagi.. jesli mozecie mi napisac cos wiecej o tym silniku, jego usterkach i kosztach napraw to bede BARDZO wdzieczny... Z gory DZIEKI!!!
od 12 Grudnia pomykam sobie Kappą Coupe 2.0T 16V, jedyne co do tej pory zrobiłem to klocki hamulcowe i wymiana oleju...
na początku też sie martwiłem ze Turbo to wielki koszt i koszmarnie drogie naprawy ale tak naprawde tam nie ma co sie psuć jesli auto jest zadbane i jeśli sie dba o auto...
przy spokojnej jeździe pali mniej niż zwykłe 2.0...
to moje II-gie auto z
pierwszym było Kombi...
Kombi przy którym też nic nie musiałem robić... lejemy i jedziemy...
najważniejsza sprawa to kupić auto o w miare pewnej przeszłości...
Top Taxi 600-194-536 2zł Kilometr
10% Zniżki dla starych znajomych z LKP
10% Zniżki dla starych znajomych z LKP
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 34
- Rejestracja: 06 lut 2005, 0:00
- Lokalizacja: Jaworzno
Kappa 2.0 Turbo 16V to dobry pomysł??
Witam
ja mam 2,0T 20V w białej skórce i na xenonach
w mojej już wymieniłem sprzęgło, tarcze tył + klocki, filtry oleje (do silnika leje 10W60 ze względu na wysoką tempeaturę pracy silnika)
turbinkę idzie wychaczyć za jakieś 600zł
spalanie w trasie od 9-16l na 100km (przy ostatnim prędkość nie spadała ponżej 170Km\h)
frajda z jazdy NIE SAMOWITA jednym słowem "wgniata" przy każdej prędkości.
Pozdrawiam
ja mam 2,0T 20V w białej skórce i na xenonach
w mojej już wymieniłem sprzęgło, tarcze tył + klocki, filtry oleje (do silnika leje 10W60 ze względu na wysoką tempeaturę pracy silnika)
turbinkę idzie wychaczyć za jakieś 600zł
spalanie w trasie od 9-16l na 100km (przy ostatnim prędkość nie spadała ponżej 170Km\h)
frajda z jazdy NIE SAMOWITA jednym słowem "wgniata" przy każdej prędkości.
Pozdrawiam
potencjalny kappa-smakosz
Miałem Kappe 2.0 20V T i parę słów o niej mogę napisac. Zmiana oleju co 10 tys km a nie co 20 tys km jak zaleca producent. Klocki hamulcowe Ferodo takie są oryginalne na przód kosztują 250 zł ( W aso 450 zł) sprzęgło Valeo 649 zł (oryginał też jest tej firmy). Gdyby z turbiną były jakieś problemy to koszt regeneracji około 1000 zł ,więc nie jest źle, a jazda turbo benzynką przynosi niezapomniane wrażenia. Ogólnie polecam tą wersje silnikową , pozostałe elementy są takei same jak w innych Kappach.
Jeśli szukasz Kappy w turbo to musi to byc naprawdę zadbane auto, żebyś później nie mial problemów. Jeśli myślisz o gazie to polecam instalację firmy PRINS. Miałem tą instalkę żadnych problemów, utrata mocy niewyczuwalna (o ile była, nie sprawdzałem auta na hamowni). W mieście gazu pali około 15 litrów przy średnio dynamicznej jeżdzie. W trasie można osiągnąc wynik około 9-10 litrów jadąc spokojnie w okolicach 120 km/h z klimą.
Jeśli szukasz Kappy w turbo to musi to byc naprawdę zadbane auto, żebyś później nie mial problemów. Jeśli myślisz o gazie to polecam instalację firmy PRINS. Miałem tą instalkę żadnych problemów, utrata mocy niewyczuwalna (o ile była, nie sprawdzałem auta na hamowni). W mieście gazu pali około 15 litrów przy średnio dynamicznej jeżdzie. W trasie można osiągnąc wynik około 9-10 litrów jadąc spokojnie w okolicach 120 km/h z klimą.
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM
Alfa Romeo 145 1.6 TS
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM
Alfa Romeo 145 1.6 TS
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Kappa 2.0 T 16V
Moje 0,03 pln w tym samym duchu co koledzy.
1. Uważam, że gaz do starej turbo benzyny to proszenie się o kłopoty. No chyba że zamontujesz superinstalację, ale zapewne nie (koszty)
2. Nie ma cudów- jesli ktoś sprzedaje auto warte kilkanaście tysięcy za 5900 do negocjacji, to tam musi być troche rzeczy do poprawki.
3. Uwzględnij wymianę rozrządu, płaynów itp itd a także PCC w swoich wyliczeniach.
4. Jak chcesz jeździć tanio to chyba lepszym wyborem jest Kappa JTD (wiem, to nie ten wypas co 2,0T )
5. Przy ogromnej dozie szczęścia i wielkiej uwadze przyłożonej do wyboru, może uda Ci się w końcu znaleźć 2,0T za grosze w znakomitym stanie. Ale oglądaj każde z aut BAAARDZO DOKŁADNIE i bądź nastawiony na rozczarowania.
koniecznie zajrzyj tutaj (kliknij). Moze Ci to pomoże
P.S. Wcale się nie dziwie, że chcesz Kappę 2,0T Świetne autko
1. Uważam, że gaz do starej turbo benzyny to proszenie się o kłopoty. No chyba że zamontujesz superinstalację, ale zapewne nie (koszty)
2. Nie ma cudów- jesli ktoś sprzedaje auto warte kilkanaście tysięcy za 5900 do negocjacji, to tam musi być troche rzeczy do poprawki.
3. Uwzględnij wymianę rozrządu, płaynów itp itd a także PCC w swoich wyliczeniach.
4. Jak chcesz jeździć tanio to chyba lepszym wyborem jest Kappa JTD (wiem, to nie ten wypas co 2,0T )
5. Przy ogromnej dozie szczęścia i wielkiej uwadze przyłożonej do wyboru, może uda Ci się w końcu znaleźć 2,0T za grosze w znakomitym stanie. Ale oglądaj każde z aut BAAARDZO DOKŁADNIE i bądź nastawiony na rozczarowania.
koniecznie zajrzyj tutaj (kliknij). Moze Ci to pomoże
P.S. Wcale się nie dziwie, że chcesz Kappę 2,0T Świetne autko
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Kappa 2.0 T 16V
Dzięki za odpowiedzi:)
jak ma się spalanie 2.4 do 2.0 20V ?
Pozdrawiam
jak ma się spalanie 2.4 do 2.0 20V ?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2007, 21:37 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
Kappa 2.0 T 16V
. Silnik 2.4 20v nie pali dużo więcej niz 2.0 (o spalaniu masz na pewno watek na forum-poszukaj) a co do silnika 2.0 20V to mógłby on byc troszke mocniejszy, jak dla mnie. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2007, 9:44 przez Boorek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Duch-Dziadka
- Klubowicz
- Posty: 5269
- Rejestracja: 13 maja 2007, 0:00
- Lokalizacja: Czarnków/Poznań
hmmm...
...witam kolege ze tez mi ten post nie wpadl wczesniej w rece...
...Poznan to moje rodzinne miasto do ktorego najprawodpodobniej juz niedlugo sie sporwadze...
...ale wracajac do tematu jesli chodzi o Kappe a jestes studentem to na Twoim miejscy wybralbym model 2.0 benzyzna przy dobrze zalozonym gazie to jest spalanie na poziomie 12 l z klima 14l(wiem bo taki mam model)...
...kazdy wiekszy silnik=wieksze spalanie a jesszcze po Poznaniu moze to zrujnowac Twoj studencki budzet...
...nie szukaj najtanszych aut bo mozesz sie liczyc z tym ze moze zaplacisz taniej ale trzeba bedzie i tak doprowadzic autko do odpowiedniego stanu co moze w rezultacie przekroczyc Twoj budzet...
...gdybym mogl CI jakos pomoc jeszcze to sluze pomoca...
pozdrawiam
...Poznan to moje rodzinne miasto do ktorego najprawodpodobniej juz niedlugo sie sporwadze...
...ale wracajac do tematu jesli chodzi o Kappe a jestes studentem to na Twoim miejscy wybralbym model 2.0 benzyzna przy dobrze zalozonym gazie to jest spalanie na poziomie 12 l z klima 14l(wiem bo taki mam model)...
...kazdy wiekszy silnik=wieksze spalanie a jesszcze po Poznaniu moze to zrujnowac Twoj studencki budzet...
...nie szukaj najtanszych aut bo mozesz sie liczyc z tym ze moze zaplacisz taniej ale trzeba bedzie i tak doprowadzic autko do odpowiedniego stanu co moze w rezultacie przekroczyc Twoj budzet...
...gdybym mogl CI jakos pomoc jeszcze to sluze pomoca...
pozdrawiam
Giulietta Veloce 2016r
Kappa - jak dobrze kupić
Cześć
Od pewnego czasu strasznie mnie rajcuje Kappa Turbo.
Aktulanie użytkuje Marejkę 2.0 20V i przyzwyczaiłem się do kilku drobiazgów. W związku z tym mam kilka pytań. Bardzo prosiłbym o odpowiedzi w stylu przed/po lifcie jesli będą jakieś różnice.
1. Czy centralny zamek jest sterowany zdalnie (IRDA, Radio)?
2. Czy przerywacz wycieraczek na ustawiane czasy?
3. Czy światło wewnątrz na autościemniacz?
4. Czy jest oświetlenie bagażnika?
5. Czy infocenter pokazuje coś więcej niż temperaturę i info o błędach, chodzi mi o takie rzeczy jak dystans, spalanie itp.
Wiem, wiem że to pierdoły i że większość z nich można samemu zrobić
Pozdrawiam
Od pewnego czasu strasznie mnie rajcuje Kappa Turbo.
Aktulanie użytkuje Marejkę 2.0 20V i przyzwyczaiłem się do kilku drobiazgów. W związku z tym mam kilka pytań. Bardzo prosiłbym o odpowiedzi w stylu przed/po lifcie jesli będą jakieś różnice.
1. Czy centralny zamek jest sterowany zdalnie (IRDA, Radio)?
2. Czy przerywacz wycieraczek na ustawiane czasy?
3. Czy światło wewnątrz na autościemniacz?
4. Czy jest oświetlenie bagażnika?
5. Czy infocenter pokazuje coś więcej niż temperaturę i info o błędach, chodzi mi o takie rzeczy jak dystans, spalanie itp.
Wiem, wiem że to pierdoły i że większość z nich można samemu zrobić
Pozdrawiam
Arljazz
Citroen C4 Picasso 2.0 16V MCP
ex: Lancia Ypsilon 1.3 JTDM
ex: Lancia Phedra 2.0 JTD Emblema
ex: Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema
ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctive
ex: Fiat Punto HGT
Citroen C4 Picasso 2.0 16V MCP
ex: Lancia Ypsilon 1.3 JTDM
ex: Lancia Phedra 2.0 JTD Emblema
ex: Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema
ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctive
ex: Fiat Punto HGT
Kilka pytań od napalonego na Kappe :)
Witam
Ad.1 Centralny steruje sie z pilota i/lub z kluczyka jezeli pilot zawodzi.
Ad.2 Przerywacz na pierwszym "biegu" ma 3 czasy wycieraczek.
Ad.3 Światło w wewnatrz to sciemniacz. Zreszta z kazdej strony drzwi.
Ad.4 Bagażnik jest oświetlony (jednak dla mnie troche za słabo ale można chyba wstawić mocniejsze?)
Ad.5 Info nie pokazuje dystansu, spalania. Temperature, godzine, błędy silnika, spalone żarówki itp. Ma też kilka opcji w przycisku serwis ale to wiecej w innych tematach.
Nie wydaje mi sie zeby byly w tych sprawach roznice przed i po liftingu wiec podaje to co jest w mojej.
Pozdrawiam
Ad.1 Centralny steruje sie z pilota i/lub z kluczyka jezeli pilot zawodzi.
Ad.2 Przerywacz na pierwszym "biegu" ma 3 czasy wycieraczek.
Ad.3 Światło w wewnatrz to sciemniacz. Zreszta z kazdej strony drzwi.
Ad.4 Bagażnik jest oświetlony (jednak dla mnie troche za słabo ale można chyba wstawić mocniejsze?)
Ad.5 Info nie pokazuje dystansu, spalania. Temperature, godzine, błędy silnika, spalone żarówki itp. Ma też kilka opcji w przycisku serwis ale to wiecej w innych tematach.
Nie wydaje mi sie zeby byly w tych sprawach roznice przed i po liftingu wiec podaje to co jest w mojej.
Pozdrawiam
Re: Kilka pytań od napalonego na Kappe :)
Ja Ci powiem tak. Kappę Turbo polubisz nie dlatego że ma"arljazz" pisze:Cześć
Od pewnego czasu strasznie mnie rajcuje Kappa Turbo.
1. centralny zamek jest sterowany zdalnie (IRDA, Radio)
2. przerywacz wycieraczek na ustawiane czasy
3. światło wewnątrz na autościemniacz
4. jest oświetlenie bagażnika
Takie pierdoły to ja miałem w Polonezie (sterowanie wycieraczkami było nawet lepiej rozwiązane). Ale ten silnik, te zazdrosne miny "stjuningownaych" golfów i beemek. No i oczywiście wygląd i wnętrze jak w każdej Kappie
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Kilka pytań od napalonego na Kappe :)
Jak chcesz mieć już pełen wypas to kup Kappę coupe 2,0T 20V w kolorze błękitnym i z jasną skórą.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Kilka pytań od napalonego na Kappe :)
Ojj na V6 mnie nie stać. Wiem ile kosztuje wymiana rozrządu w tym silniku i wiem ile on lubi spalić."norbiwolow" pisze:jak Ci sie nie spieszy - to może przekonasz sie do 3.0 V6
na wiosne może bedę zmieniał furkę to może zainteresauje Cię moje autko
Arljazz
Citroen C4 Picasso 2.0 16V MCP
ex: Lancia Ypsilon 1.3 JTDM
ex: Lancia Phedra 2.0 JTD Emblema
ex: Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema
ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctive
ex: Fiat Punto HGT
Citroen C4 Picasso 2.0 16V MCP
ex: Lancia Ypsilon 1.3 JTDM
ex: Lancia Phedra 2.0 JTD Emblema
ex: Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema
ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctive
ex: Fiat Punto HGT
- Duch-Dziadka
- Klubowicz
- Posty: 5269
- Rejestracja: 13 maja 2007, 0:00
- Lokalizacja: Czarnków/Poznań
Kilka pytań od napalonego na Kappe :)
Ja kolego mialem dwie Maree Weekend z tym ze obie byly z 1.6 16V i jesli chodzi o mnie to Kappa bije je przede wszystkim przestrzenia...
Jesli chodzi o jazde to smialbym sie pokusic o stwierdzenie ze Marejka miala lepsze bo bylo sztywniejsze, ale tak poza tym oba auta piekne...i wdzieczne...
Jesli chodzi o jazde to smialbym sie pokusic o stwierdzenie ze Marejka miala lepsze bo bylo sztywniejsze, ale tak poza tym oba auta piekne...i wdzieczne...
Giulietta Veloce 2016r