Początek drogi - zakup Themy
Moderator: stabraf
- MarcoS.
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 13 lip 2011, 0:50
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Warszawa
Początek drogi - zakup Themy
Witam wszystkich jak wynika z tematu chciałbym zakupić Lancię Themę. Wiem już że nie jest to proste ponieważ samochód ten jest bardzo popularny już 3 próby dzwonienia zakończyły się informacją że auto sprzedane dziwi mnie to trochę bo myślałem że są to auta mniej chodliwe no ale trudno obecnie co jakieś 6 godzin analizuje internet w poszukiwaniu świeżego ogłoszenia więc może będę w końcu pierwszy.
Mam kilka pytań na które nie znalazłem odpowiedzi po użyciu wyszukiwarki.
Jak wygląda wyposażenie Themy tzn na co można się natknąć z wyposażenia dodatkowego np tempomat, klima, jakieś pakiety itp. Pytam bo może udało by się znaleźć egzemplarz wyposażony możliwie optymalnie.
Wstyd się przyznać, ale nie widziałem jeszcze Themy na żywo a przynajmniej tego nie pamiętam, zauroczyło mnie to auto zdjęciami
Czy są w tym modelu silniki których nie polecacie? Nie rozważam zakupu klekota więc te można pominąć.
Poszukuje wersji po 92r bo wygląda według mnie najlepiej.
Mam pytanie czy poszczególne wersje silnikowe różniły się czymś poza silnikami np inne zawieszenie, hamulce, czy np wersja Turbo ma te elementy inne, mocniejsze, droższe?
Widzę po zdjęciach z aukcji że Thema jest dobrze zabezpieczona przed korozją, ale czy mimo wszystko ma jakieś słabe miejsce które warto skontrolować przy zakupie?
Na razie tyle pytań jak coś mi się przypomni na pewno dopiszę
Z zakupem nie chcę się za bardzo śpieszyć żeby nie zrazić się w przypadku wybrania nieodpowiedniego egzemplarza. Jestem mechanikiem z zamiłowania i wykształcenia więc z mniejszymi naprawami nie ma problemu.
Czy może ktoś na forum sprzedaje w miarę jeżdżącą Themę? W dziale ogłoszeń niestety pustki.
Edit
http://tablica.pl/oferta/lancia-thema-t ... D9auj.html
Obecnie zachwycam się tym egzemplarzem znacie to auto? Ktoś z forum?
Ogłoszenie wisi już jakiś czas ale zadzwonię i się dowiem czy aktualne jeszcze bo w sumie mam blisko chociaż wersja SW jest mniej urodziwa niż sedan to jednak bardziej praktyczna.
Mam kilka pytań na które nie znalazłem odpowiedzi po użyciu wyszukiwarki.
Jak wygląda wyposażenie Themy tzn na co można się natknąć z wyposażenia dodatkowego np tempomat, klima, jakieś pakiety itp. Pytam bo może udało by się znaleźć egzemplarz wyposażony możliwie optymalnie.
Wstyd się przyznać, ale nie widziałem jeszcze Themy na żywo a przynajmniej tego nie pamiętam, zauroczyło mnie to auto zdjęciami
Czy są w tym modelu silniki których nie polecacie? Nie rozważam zakupu klekota więc te można pominąć.
Poszukuje wersji po 92r bo wygląda według mnie najlepiej.
Mam pytanie czy poszczególne wersje silnikowe różniły się czymś poza silnikami np inne zawieszenie, hamulce, czy np wersja Turbo ma te elementy inne, mocniejsze, droższe?
Widzę po zdjęciach z aukcji że Thema jest dobrze zabezpieczona przed korozją, ale czy mimo wszystko ma jakieś słabe miejsce które warto skontrolować przy zakupie?
Na razie tyle pytań jak coś mi się przypomni na pewno dopiszę
Z zakupem nie chcę się za bardzo śpieszyć żeby nie zrazić się w przypadku wybrania nieodpowiedniego egzemplarza. Jestem mechanikiem z zamiłowania i wykształcenia więc z mniejszymi naprawami nie ma problemu.
Czy może ktoś na forum sprzedaje w miarę jeżdżącą Themę? W dziale ogłoszeń niestety pustki.
Edit
http://tablica.pl/oferta/lancia-thema-t ... D9auj.html
Obecnie zachwycam się tym egzemplarzem znacie to auto? Ktoś z forum?
Ogłoszenie wisi już jakiś czas ale zadzwonię i się dowiem czy aktualne jeszcze bo w sumie mam blisko chociaż wersja SW jest mniej urodziwa niż sedan to jednak bardziej praktyczna.
WANTED Lancia THEMA
Re: Początek drogi - zakup Themy
Tak to jest egzemplarz naszego Klubowicza. Artas - właściciel Themy
Poczytaj o tym samochodzie jest sporo.
Z fajnych wersji była np. 2.0 16V lub 16VT mocne i przy odpowiednim traktowaniu dają wielką frajdę z jazdy.
Poczytaj o tym samochodzie jest sporo.
Z fajnych wersji była np. 2.0 16V lub 16VT mocne i przy odpowiednim traktowaniu dają wielką frajdę z jazdy.
Są: Lancia Musa 1,3 M-jet'06;Ypsilon 1.4 16V'04;Kappa 2.4jtd '99;Kappa 2.4TDS SW '98;Delta 1.6 GT i.e. '89
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
- Mariusz91
- Klubowicz
- Posty: 2738
- Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
- Skype: Mariusz8.32
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Kraków
Re: Początek drogi - zakup Themy
Thema... oj Thema... świetne auto. W temacie trochę siedzę, swoją znam generalnie od początku do końca i raczej nic nie jest w niej wstanie mnie zaskoczyć, poczytać możesz w temacie który mam w stopce, przejdźmy jednak do rzeczy. Wyposażenie Themy to naprawdę niekończąca się lista Mk3 - bo takiej szukasz miała w standardzie więcej rzeczy od swoich poprzedniczek, aczkolwiek ciężej było w niej znaleźć szyberdach, gdzie jego brak w mk2 był rzadkością. Więc różnie z tym jest. Jak chcesz mogę Ci sporządzić listę wyposażenia w Themie. Silniki to od 2.0 - 3.0 wspomniałeś o 2.0 16vt. Typowy włoski motor posiadający nierzadko problemy z ciśnieniem oleju (podobnie jak i jednostki wolnossące), i wymaga zadbania o rozrząd. To takie dwa słabe punkty. Jednak w pełni sprawny musi naprawdę dawać masę frajdy z jazdy. Jednak samych turbodoładowanych silników było chyba 4 w Themie nie licząc wysokoprężnych. Turbo oczywiście jest droższe w utrzymaniu od wolnossącej 16v czy 8v. Droższe jest sprzęgło, droższe tarcze(284mm) niż w 16v(257mm) Sama turbina którą w egzemplarzach z allegro często trzeba już regenerować. Aczkolwiek auta te mają po 20 lat więc często można trafić na różne przeceny i wyprzedaże części. Themy miały ocynkowane blachy i to dość solidnie. Słabe punkty to oczywiście tylne nadkole, jednak to mało istotne w porównaniu z tylnymi mocowaniami wahaczy które są chyba skrajnie słabym punktem tego auta, na to koniecznie zwróć uwagę przy zakupie. Thema to świetne auto dla takiej osoby jak Ty (mechanik z zamiłowania i zawodu) wiem bo ja jestem w takiej właśnie sytuacji
Ps. Jak byś był zainteresowany to być może moja Thema będzie na sprzedaż w moim temacie jest dużo zdjęć to możesz pooglądać i poczytać co i jak, ale to na PW
Pozdrawiam!
Ps. Jak byś był zainteresowany to być może moja Thema będzie na sprzedaż w moim temacie jest dużo zdjęć to możesz pooglądać i poczytać co i jak, ale to na PW
Pozdrawiam!
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016 / II V-ce-Miss Zlotu 2018
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
- mac1us
- Klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Radziszów Kraków
Re: Początek drogi - zakup Themy
A ja patrzę na Themę z innej strony. Jest to stare wysłużone auto, które zazwyczaj jest sprzedawane jako skrajnie wyeksploatowane lub już uszkodzone. Części jest coraz mniej, a w szczególności karoseryjnych. Silnik 2,0 16vt jest fajny, ale ma jedną wadę złych właścicieli, którzy nie dbają o stan i jakość oleju, pałują na zimno, gaszą na gorąco. Co do remontu 16vt, pompa oleju w serwisie jest niedostępna, pozostają używki, a z tym bywa różnie, lub strony zagraniczne i ok. 300 euro, wał korbowy, nowy w serwisie ok. 2400 zł, bo teoretycznie zatartych się nie szlifuje. Rozrząd jak rozrząd, jeśli wymienia się go całego co ok. 60-80 tys km nie będzie problemu. Następny problem to wałki wyrównoważające, których panewki też się zużywają powodując utratę ciśnienia oleju.
Turbosprężarka jest dużym plusem, tzn. garrett t3 dając spore możliwości rozwojowe mocy, przy małej modyfikacji.
Ogólnie nie skreślam themy, ale cholernie, ale to cholernie będzie kupić sztukę zadbaną, która nie okaże się miną. Niestety, ale tak się składa, że era Lancii Thema, Delta 2, Dedra już się kończy coraz więcej tych aut jest na złomach, to samo dzieje się z innymi Fiatami i Alfami, tylko VAG będzie wiecznie żywy, produkując jeden model przez 35 lat .
Turbosprężarka jest dużym plusem, tzn. garrett t3 dając spore możliwości rozwojowe mocy, przy małej modyfikacji.
Ogólnie nie skreślam themy, ale cholernie, ale to cholernie będzie kupić sztukę zadbaną, która nie okaże się miną. Niestety, ale tak się składa, że era Lancii Thema, Delta 2, Dedra już się kończy coraz więcej tych aut jest na złomach, to samo dzieje się z innymi Fiatami i Alfami, tylko VAG będzie wiecznie żywy, produkując jeden model przez 35 lat .
- Mariusz91
- Klubowicz
- Posty: 2738
- Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
- Skype: Mariusz8.32
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Kraków
Re: Początek drogi - zakup Themy
Z tym że pompa oleju jest taka sama jak w wolnossącej 16v jak i 8v. Pasuje również z kappy i pewnie paru innych aut, więc w używkach jest w czym wybierać można kupić do 100 zł. Większość turbodoładowanych modeli ma wskaźnik ciśnienia oleju więc łatwo można zdiagnozować przy zakupie stan układu smarowania. Inna sprawa że jak smarowanie nie domaga to na wolnych obrotach zapala się kontrolka ciśnienia oleju w tych silnikach. Jednak co racja to racja są to auta które będzie coraz trudniej utrzymać nie wkładając w nie kosmicznych kwot pieniędzy, musisz tez mieć to na uwadze decydując się na Theme aczkolwiek... ja jako student jakoś sobie utrzymuje to 16v i nie jest ono w złym stanie, wręcz przeciwnie
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016 / II V-ce-Miss Zlotu 2018
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
- mac1us
- Klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Radziszów Kraków
Re: Początek drogi - zakup Themy
Kupowanie używane pompy oleju to jak kupowanie używanych amortyzatorów, może się udać, ale nie musi... Na upartego to idzie założyć od 1,9d, ale nie rzecz w kosztach samej pompy, ale roboty która trzeba wykonać przy okazji. Jeśli mnie pamięć nie myli kontrolka zapala się przy 0,6 bara w Fiacie Coupe, a to już za mało, ogólnie to każdy silnik 16vt ciśnienie oleju dopada prędzej, czy później. Być może Ty kupiłeś auto w dobrym momencie i może Marcosowi też się to uda i tego mu życzę.
Na jaki kierunek poszedłeś, na jaką uczelnię?
Na jaki kierunek poszedłeś, na jaką uczelnię?
- Mariusz91
- Klubowicz
- Posty: 2738
- Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
- Skype: Mariusz8.32
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Kraków
Re: Początek drogi - zakup Themy
No wiadomo że używane to używane. No i roboty trochę też jest. Kontrolka w 2.0 16v zapala się przy 0.8 Bara, a mój kierunek raczej praca (o studencie napisałem by przybliżyć możliwości finansowe)
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016 / II V-ce-Miss Zlotu 2018
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
- MarcoS.
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 13 lip 2011, 0:50
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Początek drogi - zakup Themy
Dzięki sporo informacji nie spodziewam się że 20 letnie auto będzie w idealnym stanie ale żeby chociaż jeździło . Zawsze pociągają mnie samochody nietypowe i nietuzinkowe i teraz padło na Themę. Mam jednak nadzieję że uda się kupić auto ze zdrowym motorem nawet jeśli to ma być turbo . Moje E30 z 87r wciąż dysponuje fabryczną mocą 129,4KM liczę na to że Lancię też można w takim stanie jeszcze w PL kupić.
Mariusz twoje autko śliczne tylko obawiam się że na Themę w takim stanie to mnie nie stać zresztą zawsze wolałem kupować auta przy których coś jest do zrobienia bo raz są tańsze a dwa jak zrobię to wiem co i czy solidnie jest naprawione nie mówiąc że przy okazji się trochę człowiek o autku nauczy.
Mam pytanie czy silniki Themy to konstrukcje własne Lancii czy może jakieś wspólne z Fiatem czy Alfą?
Mariusz twoje autko śliczne tylko obawiam się że na Themę w takim stanie to mnie nie stać zresztą zawsze wolałem kupować auta przy których coś jest do zrobienia bo raz są tańsze a dwa jak zrobię to wiem co i czy solidnie jest naprawione nie mówiąc że przy okazji się trochę człowiek o autku nauczy.
Mam pytanie czy silniki Themy to konstrukcje własne Lancii czy może jakieś wspólne z Fiatem czy Alfą?
WANTED Lancia THEMA
- Mariusz91
- Klubowicz
- Posty: 2738
- Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
- Skype: Mariusz8.32
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Kraków
Re: Początek drogi - zakup Themy
Spoko, przy mojej jeszcze troche do podłubania się znajdzie, sprzęgło się ślizga i trzeba robić bo na trójce gaz do deski i Thema wcale sie nie rozpędza Sama Thema jest jednym modelem z projektu "Cztery". Oznacza to że została stworzona na tej samej płycie podłogowej (i nie tylko) z Fiatem Cromą, Saabem 9000 i Alfą 164. Najbliżej jej jednak do Cromy, z tego co mi wiadomo pasują zamiennie nawet drzwi, tyle że listwy trzeba zmieniać. Zawieszenie tez jest takie samo (sam mam u siebie sprężyny i poduszki od Cromy) Aczkolwiek 164 ma już np inne sprężyny tylne - krótsze, ale da się je też założyć. Dużo by o tym wszystkim pisać. Silniki z Cromy czy Alfy pasują bez rzeźbienia. Wszystkie 2.0 w Themie to rozwinięcia konstrukcji samego Aurelio Lampredii. Dużo części do tego silnika znajdziesz w wielu innych autach koncernu FIAT-a. 3.0 V6 z tego co wiem ma 12 zaworów mniej od Alfowego, natomiast bardzo "dziwny" silnik 2.8V6 to francuska robota, czyli to samo co siedziało chociaż w starszym Espace. Jest jeszcze poczciwa jednostka wysokoprężna bardzo ceniona w tamtych latach. Robiona przez włochów VM, aczkolwiek jest to silnik jakoś... tak... no do Themy nie pasujący moim zdaniem
Zapomniał bym wspomnieć.... No jak masz trochę kasy i chcesz mieć Theme jaką chciałby każdy to możesz mieć powalające na kolana 3.0 V8 pod maską..... adaptowane prosto z Ferrari 348... a wraz z nim w standardzie taką opcje że mało które nowe auto jest tak wyposażone... Zapytaj wujka google o "Theme 8.32" ....Kwintesencja...
Zapomniał bym wspomnieć.... No jak masz trochę kasy i chcesz mieć Theme jaką chciałby każdy to możesz mieć powalające na kolana 3.0 V8 pod maską..... adaptowane prosto z Ferrari 348... a wraz z nim w standardzie taką opcje że mało które nowe auto jest tak wyposażone... Zapytaj wujka google o "Theme 8.32" ....Kwintesencja...
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016 / II V-ce-Miss Zlotu 2018
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
-
- Klubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Re: Początek drogi - zakup Themy
Jezeli już koniecznie chcesz mieć Theme turbo, to tylko MK III z silnikiem 201 km. W tej chwili posiadam dwie Themy turbo
1. MK II 2.0 / 16v turbo 181km, niestety w tej wersji posiadała wtrysk typu L-tronik (fullgroup) minimalnie spala 9 l/100, w cyklu mieszanym 12l/100 do 18/100
Natomiat MK III 2.0 / 16v turbo 201km spala max 12 litrów
1. MK II 2.0 / 16v turbo 181km, niestety w tej wersji posiadała wtrysk typu L-tronik (fullgroup) minimalnie spala 9 l/100, w cyklu mieszanym 12l/100 do 18/100
Natomiat MK III 2.0 / 16v turbo 201km spala max 12 litrów
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz ,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V Peugeot 206 cc
- MarcoS.
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 13 lip 2011, 0:50
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Początek drogi - zakup Themy
Może nie koniecznie Turbo, ale ta wersja jest pociągająca i nawet patrzyłem w danych technicznych dostępnych w necie że ten silnik wcale za dużo nie pali a daje sporo mocy w zapasie. No i model to raczej kolekcjonerski co mi pasuje . Thema 8.32 nie jest mi obca ponieważ w poszukiwaniu informacji o tym modelu natrafiłem i na wersję 8.32 prawdziwe cudo.
WANTED Lancia THEMA
- MarcoS.
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 13 lip 2011, 0:50
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Początek drogi - zakup Themy
Tak się jeszcze zapytam ile według was trzeba zapłacić za Themę MK3 w stanie mechanicznym średnim z ładnym nadwoziem bez wżerów z silnikiem 2.0 lub 2.0 Turbo?
WANTED Lancia THEMA
-
- Klubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Re: Początek drogi - zakup Themy
Tu nie ma reguły, wszystko zależy od sprzedającego.MarcoS. pisze:Tak się jeszcze zapytam ile według was trzeba zapłacić za Themę MK3 w stanie mechanicznym średnim z ładnym nadwoziem bez wżerów z silnikiem 2.0 lub 2.0 Turbo?
Silnika 2.0 bez turbo nie polecam, niestety 152 km na theme to za mało. Jak już to turbo MKIII 201 km.
Jeżeli masz czas, warunki i wenę to zawsze możesz wsadzić silnik z kappy, lub fiata coupe.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz ,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V Peugeot 206 cc
- Przemek
- Klubowicz
- Posty: 929
- Rejestracja: 06 paź 2006, 0:00
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Początek drogi - zakup Themy
... To zabrzmiało jak wyzwanie . 152km wcale nie jest zbyt mało, chyba że do licytacji w knajpie. Na koniec wakacji będę już miał poskładany silnik (właśnie 152km) to zapraszam do Nowego Miasta - mam tu taki fajny pas startowy do sprawdzania ile koni jest wystarczające do jazdy.Lukasz_TG pisze: Silnika 2.0 bez turbo nie polecam, niestety 152 km na theme to za mało...
- MarcoS.
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 13 lip 2011, 0:50
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Początek drogi - zakup Themy
Generalnie to nie potrzebuję dużej mocy do ścigania mam BMW E30, ale patrząc na spalanie to wszystkie silniki poza 6 cylindrowym palą prawie tyle samo, a przynajmniej różnica jest do zaakceptowania. Poza tym pora się przyznać nigdy nie miałem auta z turbo i zaczęła mnie ta wersja przyciągać taki jakby magnetyzm .
Co do pytania o ceny to ostatnio sprzedały się dwie Themy których nie zdążyłem obejrzeć obie za cenę około 2,500zł z tym że bez turbo na zdjęciach blacha wyglądała bardzo dobrze jakieś tam lekkie zużycie środka silniki OK i tak się zastanawiam czy w ogóle w takiej cenie kupię Themę która nie wymaga kompletnej odbudowy czy koncentrować się na większej cenie. Turbo kolegi z forum też niewiele droższe, a opis zachęcający.
Co do pytania o ceny to ostatnio sprzedały się dwie Themy których nie zdążyłem obejrzeć obie za cenę około 2,500zł z tym że bez turbo na zdjęciach blacha wyglądała bardzo dobrze jakieś tam lekkie zużycie środka silniki OK i tak się zastanawiam czy w ogóle w takiej cenie kupię Themę która nie wymaga kompletnej odbudowy czy koncentrować się na większej cenie. Turbo kolegi z forum też niewiele droższe, a opis zachęcający.
WANTED Lancia THEMA