Delta Integrale - tuleje zawieszenia
Delta Integrale - tuleje zawieszenia
Czy ktoś zakładał tuleje zawieszenia z Olkusza do Delty Integrale?
http://polibusze.istore.pl/pl,product,3 ... zenia.html
Zakupiłem takowy komplet, ale mechanik pozakładał tylko te podkówkowe, z tymi okrągłymi ma problem, twierdzi że nie bardzo pasują, że są zbyt wąskie.
Ktoś wie z doświadczenia, że jest inaczej?
Do czego tak naprawdę są te okrągłe tuleje?
http://polibusze.istore.pl/pl,product,3 ... zenia.html
Zakupiłem takowy komplet, ale mechanik pozakładał tylko te podkówkowe, z tymi okrągłymi ma problem, twierdzi że nie bardzo pasują, że są zbyt wąskie.
Ktoś wie z doświadczenia, że jest inaczej?
Do czego tak naprawdę są te okrągłe tuleje?
Re: Delta Integrale - tuleje zawieszenia
na temat tych tuleji to cos mi sie przypomina że chyba Bandit zamontował je w swojej delcie ale w ośce i przod pasował a tył miał do sprzedania,no ale skoro sa to elementy dedykowane do danego modelu to powinny pasować
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Re: Delta Integrale - tuleje zawieszenia
Gdybym wiedział która jest do czego (albo jeszcze lepiej w którym miejscu w samochodzie powinna być zamocowana) to może byłbym w stanie zweryfikować słowa mechanika, albo zlecić to innemu.
Co gorsza producent też nie bardzo posiada takie informacje, moim zdaniem powinna być załączona jakaś karteluszka z zawartością chociaż.
Nie każdy ma pod ręką warsztat na codzień serwisujący akurat integrale.
Co gorsza producent też nie bardzo posiada takie informacje, moim zdaniem powinna być załączona jakaś karteluszka z zawartością chociaż.
Nie każdy ma pod ręką warsztat na codzień serwisujący akurat integrale.
Re: Delta Integrale - tuleje zawieszenia
Zobacz w eperze na rysunkach która gdzie jest.
http://eper.fiatforum.com/
http://eper.fiatforum.com/
Re: Delta Integrale - tuleje zawieszenia
Sprawdzałem w eperze, ale oryginalna tuleja wygląda inaczej, więc nic to nie wnosi.
Z kolei z fotek w necie:
http://www.shop-1st.co.uk/bargains/0-Re ... LLERY.html
nadal nie znam jej wymiarów, a mechanik twierdzi że to one się nie zgadzają z szerokością zwrotnicy.
Zwrotnica ma szerokość 39 mm, wewnątrzny (poliuretanowy) krąg tulei, ten który ma wejść do otworu w zwrotnicy ma 2*10,5 mm, więc prawie o połowę mniej.
Niemniej to o te tuleje chodzi - jeśli dobrze przetłumaczyłem to są to tuleje na tylny drążek reakcyjny wzdłużny (przód drążka 2 sztuki i tył drążka 2 sztuki).
Ktoś może potwierdzić że tak jest i że tuleje z TopDeuter da się jakoś (i jak) zamocować do Integrale 8v?
Z kolei z fotek w necie:
http://www.shop-1st.co.uk/bargains/0-Re ... LLERY.html
nadal nie znam jej wymiarów, a mechanik twierdzi że to one się nie zgadzają z szerokością zwrotnicy.
Zwrotnica ma szerokość 39 mm, wewnątrzny (poliuretanowy) krąg tulei, ten który ma wejść do otworu w zwrotnicy ma 2*10,5 mm, więc prawie o połowę mniej.
Niemniej to o te tuleje chodzi - jeśli dobrze przetłumaczyłem to są to tuleje na tylny drążek reakcyjny wzdłużny (przód drążka 2 sztuki i tył drążka 2 sztuki).
Ktoś może potwierdzić że tak jest i że tuleje z TopDeuter da się jakoś (i jak) zamocować do Integrale 8v?
Re: Delta Integrale - tuleje zawieszenia
Odpowiedzi brak, wnioskuję że nikt nie zakładał.
Poczytałem w necie, popytałem, wychodzi że z tymi nowymi tulejami wszystko ok i tak ma być.
Ale mam inne pytanie - jak się wyciąga taką starą tuleję ze zwrotnicy, da się to zrobić na samochodzie, bez demontażu zwrotnicy?
Bo mechanik mi coś ściemnia że do tego celu potrzebuje zwrotnice z auta powyciągać i prasy użyć.
A to kupa roboty (a więc i kosztów też) jest.
Poczytałem w necie, popytałem, wychodzi że z tymi nowymi tulejami wszystko ok i tak ma być.
Ale mam inne pytanie - jak się wyciąga taką starą tuleję ze zwrotnicy, da się to zrobić na samochodzie, bez demontażu zwrotnicy?
Bo mechanik mi coś ściemnia że do tego celu potrzebuje zwrotnice z auta powyciągać i prasy użyć.
A to kupa roboty (a więc i kosztów też) jest.
- evolution5
- Forumowicz/ka
- Posty: 78
- Rejestracja: 31 sty 2010, 14:38
- Lokalizacja: Bajeczna
Re: Delta Integrale - tuleje zawieszenia
Wystarczy zrobić ściągacz w postaci tulei i podkładki skręcanej śrubą.Mało elokwentny ten Twój mech.
Re: Delta Integrale - tuleje zawieszenia
Jednak sobie poradzili, choć zeznają że zdjęcie 1 tuleji zajęło im 1,5 h.