Też montowałem tu gdzie Egon i szczerze polecam , przez nieco ponad 8 miesięcy zrobiłem na lpg ok. 23 tyś. km bez najmniejszych problemów, bez checków itp., spalanie od 11,5 l (rzadko mi się takie zdarza, mam raczej "ciężką nogę") do 14,5 l jak mi się spieszy do pracy , ale przy dzisiejszych cenach gazu (1,49 -1,69) nie mam powodu do narzekań. Koszt gazu na 100 km to ok. 20 zł. Z benzyny na lpg silnik przełącza się u mnie przy 25 st. C. Właśnie zrobiłem w Tomgazie przegląd: wymianę filtrów, sprawdzenie, regulacje i śmigam dalej .Egon pisze:ja pierwszy tysiac na gazie mam za sobą jestem po 1 przeglądzie wszystko ok. raz sie zapalił sie chcek na autostradzie ale w sumie to nie wiadomo czy to wina gazu ale warsztat moge polecić bo auto na codzień śmiga bez problemów a koszt załozenia 2.500 stag 300-6
firma:
FHU ?TOMGAZ? Jacek Tomanek, Kwiatkówka 20,ul. Górna 67
okolice Tomaszowa Mazowieckiego woj. Łodzkie
tel. 609-257-089
w kappie znaja na pamiec montaż i nawet ładnie instalują
LPG - dobre zakłady i partacze
- oswald
- Klubowicz
- Posty: 522
- Rejestracja: 09 cze 2008, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Odp: LPG - dobre zakłady i partacze
były: 126p BIS '90, thema 2.0 16V VIS 155KM '94, seicento 900 39KM '00, kappa coupe 4.16 2000 turbo 205KM '98 nr 2013, kappa SW 2.4 20V 175KM '00.
są: punto 2FL 1.3 multijet 70KM '05, phedra platino 2.0 multijet chip:158KM '08
są: punto 2FL 1.3 multijet 70KM '05, phedra platino 2.0 multijet chip:158KM '08
Odp: LPG - dobre zakłady i partacze
Witajcie:)
Od razu do rzeczy:
spalanie - 330km- 36 lt. LPG - fenomenalnie - prędkości od 80 do - (z umiarem jednakże)
praca silnika - bez zmian
komputer nie pokazuje błędów
estetyka wykonania - wg. mnie super
dostępność do elementów eksploatacyjnych pozostała bez zmian:)
Kultura, fachowość i życzliwość firmy montażowej oraz jej właściciela - super.
Firma:
PE-GAZ
Parznice k/Radomia
POLECAM
Instalacja
STAG 300+
Magic- Jet
reduktor GOLD
zbiornik 80
Od razu do rzeczy:
spalanie - 330km- 36 lt. LPG - fenomenalnie - prędkości od 80 do - (z umiarem jednakże)
praca silnika - bez zmian
komputer nie pokazuje błędów
estetyka wykonania - wg. mnie super
dostępność do elementów eksploatacyjnych pozostała bez zmian:)
Kultura, fachowość i życzliwość firmy montażowej oraz jej właściciela - super.
Firma:
PE-GAZ
Parznice k/Radomia
POLECAM
Instalacja
STAG 300+
Magic- Jet
reduktor GOLD
zbiornik 80
_____________________________________________
Karol
nie ma jak LANCIA:)
Luci K.V6 AUTOMAT, ur.1999, temperamentna i delikatna zarazem.
Karol
nie ma jak LANCIA:)
Luci K.V6 AUTOMAT, ur.1999, temperamentna i delikatna zarazem.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 13 lip 2009, 0:45
- Lokalizacja: Warszawa
Odp: LPG - dobre zakłady i partacze
Mogę polecić:
Gas-Pol
ul. Modlińska 93
Jabłonna pod Warszawą
022 767 07 90
>http://www.gas-pol.pl/
Założyłem u nich Staga 300 z Magic Jetami za 1900 pln (lybra 1.6, reduktor wystarczył Tomasetto Alaska)
Bardzo profesjonalny zkład, firma poważnie traktuje klientów. Mają duże doświadczenie i dobry sprzęt (np KTS do analizy jeśli coś nie działa)
Odradzam ich oddział na Chłodnej - tam miałem pierwszy montaż i w Jabłonnej musieli mi poprawiać.
Gas-Pol
ul. Modlińska 93
Jabłonna pod Warszawą
022 767 07 90
>http://www.gas-pol.pl/
Założyłem u nich Staga 300 z Magic Jetami za 1900 pln (lybra 1.6, reduktor wystarczył Tomasetto Alaska)
Bardzo profesjonalny zkład, firma poważnie traktuje klientów. Mają duże doświadczenie i dobry sprzęt (np KTS do analizy jeśli coś nie działa)
Odradzam ich oddział na Chłodnej - tam miałem pierwszy montaż i w Jabłonnej musieli mi poprawiać.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 43
- Rejestracja: 06 wrz 2009, 16:41
- Lokalizacja: Mniszków
Odp: LPG - dobre zakłady i partacze
Jeśli jest ktoś zainteresowany założeniem instalacji w woj. Łódzkim a dokładnie w okolicach Opoczna, Tomaszowa Maz. i Piotrkowa to polecam gazownika, który mieszka w Antoninowie.
Tu macie namiary:
Rob-Gaz. Robert Wójciak
Adres: Antoninów 16, 26-332 AntoninówTelefon: (044) 757-32-24Fax: (044) 757-32-24Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek: 08:00-17:00, sobota: 08:00-13:00
Gostek zakłada sekwencję za 1900zł ze wszystkim. Rano zawozicie auto a przed wieczorem już jest zagazowane, ustawione i gotowe do jazdy. 3/4 moich znajomych zakładało u niego gaz i nie słyszałem żeby ktokolwiek miał problemy. Gdyby ktoś nie wiedział jak dojechać to piszcie to się umówimy i poprowadzę.
Tu macie namiary:
Rob-Gaz. Robert Wójciak
Adres: Antoninów 16, 26-332 AntoninówTelefon: (044) 757-32-24Fax: (044) 757-32-24Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek: 08:00-17:00, sobota: 08:00-13:00
Gostek zakłada sekwencję za 1900zł ze wszystkim. Rano zawozicie auto a przed wieczorem już jest zagazowane, ustawione i gotowe do jazdy. 3/4 moich znajomych zakładało u niego gaz i nie słyszałem żeby ktokolwiek miał problemy. Gdyby ktoś nie wiedział jak dojechać to piszcie to się umówimy i poprowadzę.
Słowo 'alkoholik' ma wydźwięk wybitnie negatywny a 'piwosz' dodaje powagi i tworzy wrażenie profesjonalizmu [/size]
Sposób na sprawdzenie zakładu - zapytać o Mercedesa W124 300
Nie znam dokładnie nazwy zakładu ale mieścił się na terenie dawnej Wifamy przy Piłsudskiego. Przeniósł się gdzieś w okolice ul. Pomorskiej ale nie wiem dokładnie gdzie nie znam też nazwy firmy.
Tel. do niego to: 0501 082 240
Mój kuzyn przerobił tam VOLVO S80 poj 2,5l i już rok jest idealnie. Zapłacił ok. 3000zł. On znowu trafił z polecenia kolegi który tam zagazował XC70 i jeździ już ok 2 lat bez żadnego problemu. Obaj oczywiście sekwencje.
Wolę zapłacić w takim warsztacie za samą instalację, niż w pięknym biurowcu za to, że dadzą mi kawę i że miła Pani powie "proszę usiąść" a miły Pan zaparkuje mój samochód - co kosztuje dodatkowe 500zł...
Właściciel to profesjonalista. Kiedyś odmówił przerobienia na gaz Mercedesa 124 300E 1993r ( słynny wtrysk mechaniczny i klapa spiętrzająca która przy strzale się wygina i Merc przestaje jechać na benzynie i na LPG ).
Swierdził że 300E nie ma prawa jeździć na gazie - gdy inni chcieli go przerabiać, żeby tylko zarobić kombinują jakieś własne patenty.
Powiedział, że 2 generacja 1700zł a sekwenja 2100zł - 2300zł. Jaka nie wiem - nie znam się. Powiedział żeby absolutnie nie pakować się w 2 gen. " będzie jeździ do czasu aż nie strzeli".
Drugi zakład to MARYS na ul. Wędkarskiej.
Ja tam przerobiłm UNO 1.0 FIRE, 2 generaja za 1600zł , jeżdzę już ponad rok i nic. Nie porównuję absolutnie tego "silniczka" do Lancii ale sama instalacja jest zrobiona świetnie. Wszytkie przewody, połączenia, parownik zrobione jak "na pokaz". Zero zbędnych dziur w blasze, podzas gdy teściowi w CC900 założono gaz tak, że żeby odkręcić pojemniczk z płynem hamulcowym, trzeba wykręcić parownik i nie składa się tylna kanapa ( zawias zahacza o butl w kole ). Ale to w Krakowie.
MARYS również odmówił przerienia w124 300E.
Dlaczego tylko 2300 za sekwencję?
Ceny sekwencji znacznie spadływ ciągu 2 lat. Kiedyś dobra instalacja kosztowała 4000zł, teraz często jest o 600zł droższa od zwykłej.
MÓJ SPOSÓB NA SPRAWDZENIE CZY ZAKŁAD JEST DOBRY: POROZMAWIAĆ O PREROBIENIU MERCEDESA W124 300E Z 1991 ROKU Z WTRYSKIEM MEHANICZNYM.
JAK ODMÓWI, TO ZNACZY ŻE JEST DOBRY.
Tel. do niego to: 0501 082 240
Mój kuzyn przerobił tam VOLVO S80 poj 2,5l i już rok jest idealnie. Zapłacił ok. 3000zł. On znowu trafił z polecenia kolegi który tam zagazował XC70 i jeździ już ok 2 lat bez żadnego problemu. Obaj oczywiście sekwencje.
Wolę zapłacić w takim warsztacie za samą instalację, niż w pięknym biurowcu za to, że dadzą mi kawę i że miła Pani powie "proszę usiąść" a miły Pan zaparkuje mój samochód - co kosztuje dodatkowe 500zł...
Właściciel to profesjonalista. Kiedyś odmówił przerobienia na gaz Mercedesa 124 300E 1993r ( słynny wtrysk mechaniczny i klapa spiętrzająca która przy strzale się wygina i Merc przestaje jechać na benzynie i na LPG ).
Swierdził że 300E nie ma prawa jeździć na gazie - gdy inni chcieli go przerabiać, żeby tylko zarobić kombinują jakieś własne patenty.
Powiedział, że 2 generacja 1700zł a sekwenja 2100zł - 2300zł. Jaka nie wiem - nie znam się. Powiedział żeby absolutnie nie pakować się w 2 gen. " będzie jeździ do czasu aż nie strzeli".
Drugi zakład to MARYS na ul. Wędkarskiej.
Ja tam przerobiłm UNO 1.0 FIRE, 2 generaja za 1600zł , jeżdzę już ponad rok i nic. Nie porównuję absolutnie tego "silniczka" do Lancii ale sama instalacja jest zrobiona świetnie. Wszytkie przewody, połączenia, parownik zrobione jak "na pokaz". Zero zbędnych dziur w blasze, podzas gdy teściowi w CC900 założono gaz tak, że żeby odkręcić pojemniczk z płynem hamulcowym, trzeba wykręcić parownik i nie składa się tylna kanapa ( zawias zahacza o butl w kole ). Ale to w Krakowie.
MARYS również odmówił przerienia w124 300E.
Dlaczego tylko 2300 za sekwencję?
Ceny sekwencji znacznie spadływ ciągu 2 lat. Kiedyś dobra instalacja kosztowała 4000zł, teraz często jest o 600zł droższa od zwykłej.
MÓJ SPOSÓB NA SPRAWDZENIE CZY ZAKŁAD JEST DOBRY: POROZMAWIAĆ O PREROBIENIU MERCEDESA W124 300E Z 1991 ROKU Z WTRYSKIEM MEHANICZNYM.
JAK ODMÓWI, TO ZNACZY ŻE JEST DOBRY.
Odp: Sposób na sprawdzenie zakładu - zapytać o Mercedesa W12
tzn. ze sie nie zna ,to jak ma byc dobry ?UNO pisze:
MÓJ SPOSÓB NA SPRAWDZENIE CZY ZAKŁAD JEST DOBRY: POROZMAWIAĆ O PREROBIENIU MERCEDESA W124 300E Z 1991 ROKU Z WTRYSKIEM MEHANICZNYM.
JAK ODMÓWI, TO ZNACZY ŻE JEST DOBRY.
takiego merca mozna puscic na IIIgen z wlasnym tworzeniem map ,albo na pierwszych IVgen ,gdzie wszystko trzeba bylo wpisac recznie ,albo wgrac mape ,
nazw tych instalacji niem a sensu wymieniac ,bo juz chyba zadna nie jest produkowana ,choc podobno sa jeszcze jakies lezaki magazynowe ,a dobry gaziarz bedzie wiedzial co zastosowac ,
powstaje takze patent na puszczenie takiego silnika na sekwencji IVgen z doplata nie wiecej niz 300pln (koszt zalozenia komputera boscha SPI) ,
wiec musisz doprecyzowac swoja wypowiedz ,ze dotyczy tylko przypadku ,jezeli gaziarz odmowi zalozenia IIgen ,ale i tak robi to tylko dlatego ,zeby nie miec pozniej klopotu ,bo jednak swiadomy uzytkownik bedzie szczesliwie jezdzil i na IIgen takim merolem (czy tam audi na mechanicznym wtrysku)
Odp: LPG - dobre zakłady i partacze
Masz rację, chodzi mi o II generację i o "fachowców" którzy zarzekają się że nie będzie z nią żadnego problemu.
Odp: LPG - dobre zakłady i partacze
wpieriod pisze:Witajcie:)
Od razu do rzeczy:
spalanie - 330km- 36 lt. LPG - fenomenalnie - prędkości od 80 do - (z umiarem jednakże)
praca silnika - bez zmian
komputer nie pokazuje błędów
estetyka wykonania - wg. mnie super
dostępność do elementów eksploatacyjnych pozostała bez zmian:)
Kultura, fachowość i życzliwość firmy montażowej oraz jej właściciela - super.
Firma:
PE-GAZ
Parznice k/Radomia
POLECAM
Instalacja
STAG 300+
Magic- Jet
reduktor GOLD
zbiornik 80
No to w moich rodzinnych stronach zakład - ja mam babcie jakieś 5 km od nich.
A jak ty tam zakładałeś instalacje - z Lidzbarka jechałeś.?
Re: LPG - dobre zakłady i partacze
W skrócie:
Łódź:
>www.autogaz.lodz.pl
>www.teraz.pl
Zakłady które wcześniej opisałem.
100% profesjonalizmu.
Łódź:
>www.autogaz.lodz.pl
>www.teraz.pl
Zakłady które wcześniej opisałem.
100% profesjonalizmu.
Odp: LPG - dobre zakłady i partacze
Tak:)Marcin_D pisze:wpieriod pisze:Witajcie:)
Od razu do rzeczy:
spalanie - 330km- 36 lt. LPG - fenomenalnie - prędkości od 80 do - (z umiarem jednakże)
praca silnika - bez zmian
komputer nie pokazuje błędów
estetyka wykonania - wg. mnie super
dostępność do elementów eksploatacyjnych pozostała bez zmian:)
Kultura, fachowość i życzliwość firmy montażowej oraz jej właściciela - super.
Firma:
PE-GAZ
Parznice k/Radomia
POLECAM
Instalacja
STAG 300+
Magic- Jet
reduktor GOLD
zbiornik 80
No to w moich rodzinnych stronach zakład - ja mam babcie jakieś 5 km od nich.
A jak ty tam zakładałeś instalacje - z Lidzbarka jechałeś.?
A w styczniu syn tam zakładał do beemki3 też sekwencję - wszystko hula aż miło:)
W dalszym ciagu polecam ta firmę.
_____________________________________________
Karol
nie ma jak LANCIA:)
Luci K.V6 AUTOMAT, ur.1999, temperamentna i delikatna zarazem.
Karol
nie ma jak LANCIA:)
Luci K.V6 AUTOMAT, ur.1999, temperamentna i delikatna zarazem.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 maja 2010, 11:08
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: LPG - dobre zakłady i partacze
Polecam Energy Gaz Polska.
Solidni gazownicy.
Instalacja zamontowana bardzo dokładnie,wyregulowana na tip-top.
Oprócz przeglądów co 15 tyś km nic nie robię przy tej instalacji.
Posiadam BRC.
Dodatkowo wymieniłem u nich rozrząd i klocki.
Do każdego montażu dają kupon rabatowy na usługi mechaniczne.
EGP
Ostrobramska 38a
http://www.egp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Solidni gazownicy.
Instalacja zamontowana bardzo dokładnie,wyregulowana na tip-top.
Oprócz przeglądów co 15 tyś km nic nie robię przy tej instalacji.
Posiadam BRC.
Dodatkowo wymieniłem u nich rozrząd i klocki.
Do każdego montażu dają kupon rabatowy na usługi mechaniczne.
EGP
Ostrobramska 38a
http://www.egp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: LPG - dobre zakłady i partacze
Wow. To jakieś 200 metrów od Watażki:Sasin pisze: EGP
Ostrobramska 38a
Dawniej na p.m.s jak ktoś nie napisał o jakie miasto chodzi to złośliwie mówiło się że DC (default city - złośliwie, bo wg niektórych warszawiacy uważają że poza stolicą nic nie istnieje i dlatego nie pisali o jakie miasto chodzi) - prawie zawsze się sprawdzało.
Polecam po kolei:
1. wypełnienie pola miejscowość zgodnie z regulaminem
2. przywitanie się w odpowiednim dziale i napisanie czy jeździsz jakąś Lucyną lub planujesz zanabyć, coś o sobie itp.
inaczej to może ktoś sobie pomyśleć, że zarejestrowałeś się na forum tylko po to żeby zareklamować zakład, w którym pracujesz
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Re: LPG - dobre zakłady i partacze
A czy ktoś nie wie co sie stało z Larrym? Kręcę się blisko osiedla Derby czyli tam gdzie mieszkał ale go nie widzę, na forum też nie zagląda.larry123 pisze:Znalezłem wątek na forum fso o opiniach auto gazu w Polsce i pomyślałem że można zamieścić liste dobrych warsztatów.
Jestem w trakcje poszukiwania zakładu oraz instalacji do mojej kappy i nie chce dać zarobic partaczom i dupkom. Zwłaszcza ze mam silnik z VIS, nie wiem co to oznacza za dobrze ale to juz chyba jakieś bajery których w polonezie sie nie znajdzie.
Czekam na adresy i konkretne uwagi
Adres
tel.
ew. adres www
jaka lancia byla gazowana wersja silnika
jaka instalka, która generacja.
cena
ew. uwagi, czy nie palą sie check engine i takie inne duperele
obsługa gwarancyjna i po gwarancyjna
PROSZE TAKŻE DOPISYWAĆ ZAKŁADY KTÓRYCH PRACUJĄ P A R T A C Z E !!!
Pozdrawiam
Leszek
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 lip 2010, 19:57
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 maja 2010, 11:08
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: LPG - dobre zakłady i partacze
WARSZAWA
ENERGY GAZ POLSKA
Ostrobramska 38a
tel. 22 810 00 90
http://www.egp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Nadal ich polecam, wczoraj byłem na przeglądzie mechanicznym, wymieniłem klocki,tarcze i sprzęgło! Polecam. Dobrzy fachowcy i nie zdzierają kasy.
ENERGY GAZ POLSKA
Ostrobramska 38a
tel. 22 810 00 90
http://www.egp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Nadal ich polecam, wczoraj byłem na przeglądzie mechanicznym, wymieniłem klocki,tarcze i sprzęgło! Polecam. Dobrzy fachowcy i nie zdzierają kasy.